Als je heineken heb ben ik nog wel ff te porrenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:47 schreef Heintje het volgende:
Ik kan nou ook mensen in mijn huis uit nodige, en als ik zorg dat ik wat drank ik huis heb gaan ze misschien nog wel op die uitnodiging in.
de winkels hier hebben het spel niet eensquote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, weinig (lees: eigenlijk geen) mensen uit mijn lijstje die GRAW 2 spelen.
de geruchten gaan dat (standaard) clan-support komt met de volgende Xbox Live updatequote:Op maandag 12 maart 2007 08:37 schreef bigore het volgende:
[..]
Nu moet je bijvoorbeeld eerst een player match starten en dan iedereen inviten zodat je kan afspreken in ranked matches, maar met zo'n home geval kan je gewoon mensen in je huis inviten en dan lullen met elkaar.
Ik kom zelfs zonder alcoholquote:Op maandag 12 maart 2007 10:24 schreef bigore het volgende:
[..]
Als je heineken heb ben ik nog wel ff te porren![]()
Dat zou idd wel echt super relaxed zijn, dan is dat home gewoon weer onhandig idd. Maar iets van een tijdsspan of zo wanneer dit zou kunnen gebeuren?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:32 schreef kepler het volgende:
[..]
de geruchten gaan dat (standaard) clan-support komt met de volgende Xbox Live update
dan heb je praktisch gezien hetzelfde
vorige lente-update was ergens in april volgens mijquote:Op maandag 12 maart 2007 10:46 schreef bigore het volgende:
[..]
Dat zou idd wel echt super relaxed zijn, dan is dat home gewoon weer onhandig idd. Maar iets van een tijdsspan of zo wanneer dit zou kunnen gebeuren?
???quote:Op maandag 12 maart 2007 08:38 schreef bigore het volgende:
[..]
Met 1 persoon ja
daar kan je 20 man uitnodigen als je wilt
Voor jou hoef ik alleen maar een jointje in huis te halen...quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Voor jou hoef ik alleen maar een jointje in huis te halen...
Ja om eerst in je huis te gaan zitten, afspreken, en dan het spel opstarten.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:38 schreef bigore het volgende:
[..]
Met 1 persoon ja
daar kan je 20 man uitnodigen als je wilt
Gewoon de guide knop als een soort shift gebruiken. Die knop plus een andere en dan gelijk naar een bepaald deel van je dashboard.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja om eerst in je huis te gaan zitten, afspreken, en dan het spel opstarten.
Net zo omslachtig...
Net wat die andere gast zegt, Berichtje sturen
Warzone, Gridlock, 6 rondes
Kort maar krachtig.
als het potje is afgelopen even in de game blijven zitten, volgende map bespreken en weer door.
Maargoed van mij mag de voice chat ook vergroot worden naar 4 man, of een knoppen combinatie dat je van voice channel kan verwissellen zonder het hele menu door te spitten
Nou ik bedoelde meer als in :quote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon de guide knop als een soort shift gebruiken. Die knop plus een andere en dan gelijk naar een bepaald deel van je dashboard.
Maar in theorie kan een producent die knoppen combinatie gebruiken in een spel.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer als in :
Back + Start = Voice kanaal 2
nog een keer = voice kanaal 3
en dat je er zo doorheen scrolled
quote:
quote:Tipje van de Halo Wars sluier opgelicht
Terwijl vrijwel iedere Xbox 360 bezitter zijn vingers aan het afkluiven is bij de gedachte dat het derde deel van Halo aan het einde van dit jaar uitkomt, is er op dit moment ook nog wat anders gaande wat aan de populaire game kan worden gekoppeld.
Ensemble Studios, eerder verantwoordelijk voor Age of Empires, is druk bezig aan het maken van Halo Wars, een real time strategy game die gebaseerd is op het Halo universum. Ze hebben een klein tipje van de sluier opgelicht met concept art van een vehikel dat de naam UNSC Sparrowhawk draagt.
Er is nog geen officiële releasedatum bekend gemaakt voor Halo Wars, dat vanzelfsprekend op de Xbox 360 zal verschijnen.
Als de mijne het nog ff volhoud heb ik straks de enige levende launch console.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:45 schreef koentje.k het volgende:
Net de 3 rode lampjes gehad...
Serieus pas 10 min geleden en ophalen is nu al geregeld... Ik stond echt te kijken van de snelheid en heb de aardige dame dan ook erg bedankt!
Wel jammer maarja.. had de 360 al in december van de launch dus werd tijd dat hij dood ging:P
Die van mij houdt het toch langer uit, jij gebruikt hemquote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als de mijne het nog ff volhoud heb ik straks de enige levende launch console.
Denk dat die van mij zelfs nog minder uur heeft gedraaid dan die van jou en toch is die stuk gegaanquote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Die van mij houdt het toch langer uit, jij gebruikt hem.
Ik heb ook nog een werkendequote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
die van mij kapt er vast mee net als de garantie is verlopenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef Bastard het volgende:
Sja en anders gaat ie maar stuk, kan er niet zo mee zitten... als het maar niet rond de release van Halo3 is ofzo.
Koop ik een nieuwequote:Op maandag 12 maart 2007 16:09 schreef kepler het volgende:
[..]
die van mij kapt er vast mee net als de garantie is verlopen
Ik stuur die van mij een week voor het aflopen v/d garantie sowieso op, kapot of niet. Niet dat ik denk dat ie de 2 jaar haalt trouwens, met de vage vastlopers die ik nu al steeds heb.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:09 schreef kepler het volgende:
[..]
die van mij kapt er vast mee net als de garantie is verlopen
Yup!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:25 schreef WolfsNL het volgende:
Hier ook nog een levende launch xbox. Je hebt twee jaar garantie toch?
Of met Forza 2.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef Bastard het volgende:
Sja en anders gaat ie maar stuk, kan er niet zo mee zitten... als het maar niet rond de release van Halo3 is ofzo.
nope, die van mij leeft ook nog wel evenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zou het wel jammer vinden, tis toch fijn om een 360 te hebben mocht er eens een interessante exclusive uitkomen. Gelukkig duurt het nog wel ff voordat de garantie is afgelopen, en het blijft een 360quote:Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef Bastard het volgende:
Koop Worms dan ook evenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef angel008 het volgende:
dus vandaag maar eens zon pasje gekocht bij de mm voor 6 maande
straks maar ff de code invoeren en es de on-line functie proberen
heb atm wel wat on-line games dus moet ff bijkomen
wie wilt kan me toevoegen
gamertag = Demon0007
kan atm on-line gamen :
graw 2
gow
crackdown
test drive
saints row
wie o wie gaat mijn eerste 360 vriend worde![]()
ja hallowquote:
quote:wie o wie gaat mijn eerste 360 vriend worde
Long time no see, druk met het huisje begreep ik? Ik ben 22 maart aan de beurt, dan krijgen we de sleutel en kan ik een hele tijd niet op internet sowiesoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:02 schreef Heintje het volgende:
De eerste flatout was een leuk spel. Ben benieuwd naar deel twee.
Flatout vond ik wat tegen vallen, maar dit word al deeltje 3.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:02 schreef Heintje het volgende:
De eerste flatout was een leuk spel. Ben benieuwd naar deel twee.
Jep, en dan ben ik in maart ook nog begonnen met stage dus dat kost ook al een helehoop tijd. Mijn xbox staat nou bij mijn moeder waar ik af en toe wel eens online kan. Maar ik hoop van het weekend alles aan te kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:04 schreef bigore het volgende:
[..]
Long time no see, druk met het huisje begreep ik? Ik ben 22 maart aan de beurt, dan krijgen we de sleutel en kan ik een hele tijd niet op internet sowieso![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |