WATE-ENON-ZINI-SDIT-ZEG94quote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef sakeh het volgende:
Iemand toevallig een 2 daagse gold code over?
Ben mijn CreditCard kwijt en de winkels zijn hier dicht![]()
Ik hoop Bogota.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:27 schreef Wessiej het volgende:
- GTA: Sin City.
- GTA: Tokyo.
- GTA: Bogota.
Het wordt dus waarschijnlijk een van deze, deze site's zijn door take-two geregistreerd.
quote:
Sin City zou gaaf zijn als het ind de zelfde stijl is als de film. Maar ik denk dat GTA niet echt een game is om de stijl, en sfeer, van de film te vertalken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:27 schreef Wessiej het volgende:
- GTA: Sin City.
- GTA: Tokyo.
- GTA: Bogota.
Het wordt dus waarschijnlijk een van deze, deze site's zijn door take-two geregistreerd.
vind het niet erg, hondje is cutequote:Op zondag 11 maart 2007 16:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]. Hij kan maar niet van dat good/evil idee uit Black & white afstappen hé.
Sin City is Las Vegas.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Sin City zou gaaf zijn als het ind de zelfde stijl is als de film. Maar ik denk dat GTA niet echt een game is om de stijl, en sfeer, van de film te vertalken.
100% mee eens, san andreas vond ik met afstand de slechtste 3d gta die er is.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind trouwens een mafia character (vice city/gta 3) leuker als een gang character (san andreas)
San Andreas had wel veel verbeteringen maar de hele setting trok me totaal niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:56 schreef TwyLight het volgende:
ik vond san andreas wel de beste maar dat kwam niet door de gangs, dat vond ik het slechte eraan.
vond het vooral leuk door de vele dingen zoals vliegtuigen e.d. en de grote map.
Dus als GTA IV nou een grote map is, met veel voertuigen, een mafia scene en met mooie graphics
Dan zit er denk ik iets niet goed met je save game.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:35 schreef warchaser44 het volgende:
wtf ,, elke x als ik tony hawk laad.. ik kom dus in het spel
je laad dan je savegame.. en elke x als ik continue doe slaat ie vast ?
gewoon free ride doet het wel.. maar via me eigen game verder gaan niet
cache geheugen gecleared.. werkte ook niet :S
hier ook niet (al heeft dat vooral te maken met geen Live momenteel)quote:
Ken dat.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
hier ook niet (al heeft dat vooral te maken met geen Live momenteel)
PPquote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kon je je vriendje niet zover krijgen om Worms voor je te kopen?
Maar nog wel erg leukquote:Op zondag 11 maart 2007 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Verstandig. Dit is een mismaakte versie van worms.
Dan kom je toch GoW doen, is ook veel leuker.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, weinig (lees: eigenlijk geen) mensen uit mijn lijstje die GRAW 2 spelen.
Ik zag daarstraks ook maar weinig mensen GoW spelen. Sowieso zijn er bij mij steeds minder mensen onlinequote:Op zondag 11 maart 2007 23:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan kom je toch GoW doen, is ook veel leuker.
Sp is ook goed te doenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan kom je toch GoW doen, is ook veel leuker.
En Worms is alleen MP wel leuk, SP is er klote. De CPU wacht eerst 20 seconden en schiet daarna raak.
En wat doe ik terug, ik gooi een granaat in de richting in de hoop hem te raken....
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks ook maar weinig mensen GoW spelen. Sowieso zijn er bij mij steeds minder mensen online. Stuk of 20 ofzo, that's it.
Echt, ik zou er NIET op rekenen.quote:
quote:
Toen ik online kwam was jij alweer weg, heb nog met Goku een potje gespeeld en 2 potjes worms.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks ook maar weinig mensen GoW spelen. Sowieso zijn er bij mij steeds minder mensen online. Stuk of 20 ofzo, that's it.
Geen tijd gehad, vanavond weerquote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, weinig (lees: eigenlijk geen) mensen uit mijn lijstje die GRAW 2 spelen.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt maar laat het ff aan MS weten, is misschien wel iets voor de lente update.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:15 schreef bigore het volgende:
Waarom krijgt die xbox niet zoiets als dat Home op de PS3? Dat is toch verrekte handig en voordat mensen hier spontaan stuiptrekkingen krijgen omdat ik iets aangeef van Sony dat goed is, Dat home kan je mensen uitnodigen in je huis, en dus lullen met elkaar, dat is verrekte handig als je bijvoorbeeld GoW online wilt ranken.
Nu moet je bijvoorbeeld eerst een player match starten en dan iedereen inviten zodat je kan afspreken in ranked matches, maar met zo'n home geval kan je gewoon mensen in je huis inviten en dan lullen met elkaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt maar laat het ff aan MS weten, is misschien wel iets voor de lente update.
Met 1 persoon jaquote:Op maandag 12 maart 2007 08:27 schreef wc-eend het volgende:
Je kan toch gewoon al voice chat in je menu enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |