Las Vegas staat ook wel bekend als Sin City, Las Vegas, Tokyo of Bogota, hmmz trekken me geen van allen heel erg, had liever een west europese stad gehad.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:27 schreef Wessiej het volgende:
- GTA: Sin City.
- GTA: Tokyo.
- GTA: Bogota.
Het wordt dus waarschijnlijk een van deze, deze site's zijn door take-two geregistreerd.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:17 schreef gijsje79 het volgende:
Warhound Trailer
Ziet er toch ff goed uit.
Reken niet op Bogota.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:27 schreef Wessiej het volgende:
- GTA: Sin City.
- GTA: Tokyo.
- GTA: Bogota.
Het wordt dus waarschijnlijk een van deze, deze site's zijn door take-two geregistreerd.
Google Afbeeldingen --> eerste afbeelding klikken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:33 schreef -Dries- het volgende:
Wat is Bogata?
Het is Bogota, hoofdstad van Colombia.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
Bogata may refer to:
Bogata, Texas, United States
Bogata, Mureş County, Romania
See also
Bogotá, Colombia
Bogota, New Jersey, United States
Als ze dat kiezen.... echt zo'n oninterresante plek.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is Bogota, hoofdstad van Colombia.
48 uurs code nodig?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:56 schreef gijsje79 het volgende:
MS gebeld me 360 word opgehaald en krijg een andere ervoor terug.
Denk goeie service alles ff afgehandeld van hoe en wat.
Mag de HD gewoon hier houden, makkelijk voor me save games.
Dus 360 weggehaalt en mijn oude Xbox er weer neergezet.
Geen live account wat het doet of je moet een nieuw account aanmaken.
Gebeld weer met MS zeggen ze ja je Live account kan wel mee van de xbox naar de 360, maar niet andersom.
Dus geen Live hier of ik moet een nieuw account aanmaken wat weer 60 Euro kost.![]()
Een week overleef je echt welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:56 schreef gijsje79 het volgende:
MS gebeld me 360 word opgehaald en krijg een andere ervoor terug.
Denk goeie service alles ff afgehandeld van hoe en wat.
Mag de HD gewoon hier houden, makkelijk voor me save games.
Dus 360 weggehaalt en mijn oude Xbox er weer neergezet.
Geen live account wat het doet of je moet een nieuw account aanmaken.
Gebeld weer met MS zeggen ze ja je Live account kan wel mee van de xbox naar de 360, maar niet andersom.
Dus geen Live hier of ik moet een nieuw account aanmaken wat weer 60 Euro kost.![]()
EEN WEEK NIET GAMEN, LET'S CALL THE A-TEAMquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:07 schreef gijsje79 het volgende:
Dat sucked toch mensen.
Had al live op de Xbox.![]()
Unreal speel je tegen bots en verder van de spellen heb ik wel uitgespeeld.
Vanavond neem ik Black mee van een maat van me.
Tis niet anders maar het sucked zwaar zeg.

Whahahahahha, jij hebt echt erg last heequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:07 schreef gijsje79 het volgende:
Dat sucked toch mensen.
Had al live op de Xbox.![]()
Unreal speel je tegen bots en verder van de spellen heb ik wel uitgespeeld.
Vanavond neem ik Black mee van een maat van me.
Tis niet anders maar het sucked zwaar zeg.
Dat vind je mooi hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahahahha, jij hebt echt erg last hee![]()
![]()
Ik kreeg em wel weer naar de Xbox terug. Probleem was toen alleen dat ik me eerder gedownloade (en betaalde) packs, zoals die van PGR2, niet meer opnieuw kon downloaden. Moest ik er wer voor betalen... en daar hadden ze geen oplossing voor :/quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:56 schreef gijsje79 het volgende:
Dat zal dan wel in het eerste jaar zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:19 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Ik kreeg em wel weer naar de Xbox terug. Probleem was toen alleen dat ik me eerder gedownloade (en betaalde) packs, zoals die van PGR2, niet meer opnieuw kon downloaden. Moest ik er wer voor betalen... en daar hadden ze geen oplossing voor :/
Vind je het gek tis weekend en me vriendin werkt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahahahha, jij hebt echt erg last hee![]()
![]()
ga stappen... ga naar de bios... GA DE DEUR UIT!! :pquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind je het gek tis weekend en me vriendin werkt.
Die tijd heb ik ik wel gehad.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:30 schreef Retarded het volgende:
[..]
ga stappen... ga naar de bios... GA DE DEUR UIT!! :p
je bent 27quote:
DK37X-J4G42-37RBT-JJ6B7-WK47Qquote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef sakeh het volgende:
Iemand toevallig een 2 daagse gold code over?
Ben mijn CreditCard kwijt en de winkels zijn hier dicht![]()
Af en toe, maar niet meer weekelijks.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:24 schreef Retarded het volgende:
[..]
je bent 27dan zie ik mezelf nog wel stappen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |