Ik dacht dat deel 2 toch ook naar de 360 zou komen. Alleen dan wat later en met wat extra's. Maar dat wordt dus deel 3.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Flatout vond ik wat tegen vallen, maar dit word al deeltje 3.
Mooi... ik wil meer goede (Import Challenge, Burnout, NFSjes etc waren allemaal kut!) arcaderacers en meer arcadeshootersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:12 schreef Bastard het volgende:
Burnou goes wild
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flatout
Owwwwwwwww, wat een lelijke boxart!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
Deze was op de xbox in 2006
[afbeelding]
Ga er vanuit dat dit een compleet nieuw deel word.
Hmm, watquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Viva pinata demo vandaag als het goed is staat ie er al op
Goed nieuws, kunnen alle ongelovigen ervaren hoe goed de game eigenlijk is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Lekker op tijd ook, 5 maand na de launch.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Ik heb m gespeeld en vind het vreselijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed nieuws, kunnen alle ongelovigen ervaren hoe goed de game eigenlijk is.
Ja eng hè. Een leven opbouwen in het echt en op de computer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m gespeeld en vind het vreselijk![]()
Ik ben gewoon geen 12 jarig meisje meer dat met poppen wil spelen, daarom vind ik het niet leuk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja eng hè. Een leven opbouwen in het echt en op de computer.![]()
.
Ach wees gerust, ik speel het spel ook niet meer. Kopenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen 12 jarig meisje meer dat met poppen wil spelen, daarom vind ik het niet leuk.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
gamertag wijzigen moet op de xbox zelf denk ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:24 schreef bigore het volgende:
Kutzooi, ik dacht dat het mogelijk was om je email adres te wijzigen, en je gamertag naam, maar dat MOET zeker op de xbox zelf of nie? Want via xbox.com krijg ik het nie voor elkaar.
Emailadres wijzigen kan toch sowieso nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:24 schreef bigore het volgende:
Kutzooi, ik dacht dat het mogelijk was om je email adres te wijzigen, en je gamertag naam, maar dat MOET zeker op de xbox zelf of nie? Want via xbox.com krijg ik het nie voor elkaar.
Tot level 30 was het leuk, daarna was het meer achievementhoerenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
VP was leuk, voor een uurtje of 5.
Meisjes van 12 zijn tegen woordig wel met andere dingen bezig dan poppen hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen 12 jarig meisje meer dat met poppen wil spelen, daarom vind ik het niet leuk.
Als je zou kunnen zou jij je naam vandaag nog veranderenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef twi het volgende:
Je gamertag is toch bigore op Live? Wel zo makkelijk toch? Net als Paarse_paashaas die ineens zo'n vage tag uit een of andere C-film moest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
US onlyquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Laat ik die game nou nèt gisteren van een maat van me te leen hebben gekregen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Ja, of die ene lamlul die zichzelf zo nodig Carl Seltz moest noemen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef twi het volgende:
Je gamertag is toch bigore op Live? Wel zo makkelijk toch? Net als Paarse_paashaas die ineens zo'n vage tag uit een of andere C-film moest
Ja, wie is datquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:51 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja, of die ene lamlul die zichzelf zo nodig Carl Seltz moest noemen!
Het is je niet eens goed gelukt. Als we aan het spelen zijn en je komt online hoor je nog iedereen zeggen: "Hey, Smots is online" Enje wordt ook altijd nog Smots genoemd, dus je kan je naam net zo goed terug veranderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:51 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja, of die ene lamlul die zichzelf zo nodig Carl Seltz moest noemen!
Het maakt me niet uit hoe mensen me noemen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is je niet eens goed gelukt. Als we aan het spelen zijn en je komt online hoor je nog iedereen zeggen: "Hey, Smots is online" Enje wordt ook altijd nog Smots genoemd, dus je kan je naam net zo goed terug veranderen.
Maar het zou wel fijn zijn dat als je je naam veranderd dat dat dan in je profiel te zien is en wat je naam eerst was.
Terecht..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Carl Seizz was.. van die cameralenzenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:21 schreef Smots het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoe mensen me noemen.
Ik had een oud Live-account als 'Smots', maar dat had ik al jaren niet meer gebruikt.
Dus toen ik een nieuw live-abbo nam heb ik gekozen voor Carl Seltz.
http://www.wonderlandstrips.nl/comic.php?comic=10599
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht..
Ik ga die demo niet eens downloaden, afgaande op de screens ziet het er allemaal te vrolijk uit, en er zal een dito muziekje achter hangen ook ben ik bang.
Laten we wel wezen.. beestjes naar de tuin lokken![]()
Nee, op mijn 360 geen gay games
nee, het is het hoofdpersoon uit één van meest gewelddadige comics ooit gemaakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Carl Seizz was.. van die cameralenzen
wel leuk voor je kinderen om te kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht..
Ik ga die demo niet eens downloaden, afgaande op de screens ziet het er allemaal te vrolijk uit, en er zal een dito muziekje achter hangen ook ben ik bang.
Je gaat toch geen games spelen omdat het leuk is voor anderen om naar te kijken?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef kepler het volgende:
[..]
wel leuk voor je kinderen om te kijken
Erm Viva pinata draait eigenlijk alleen maar over neuken hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht..
Oh, nou ben ik niet enthousiast meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm Viva pinata draait eigenlijk alleen maar over neuken hoor
Je lokt 2 vogels naar je tuin, je laat ze neuken..neuken..neuken..neuken
En je verkoopt de vogels die je erbij krijgt..
Tis eigenlijk digitaal pimpen...
Zie het als een pimp die een snuifje teveel genomen heeft, jij bent die pimp dan en je ziet allemaal kleurtjes door je poedersuiker in je neus
wel als het je kinderen zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:32 schreef Smots het volgende:
[..]
Je gaat toch geen games spelen omdat het leuk is voor anderen om naar te kijken?
Ah. Ja, het zal ermee te maken hebben dat ik geen kids heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:36 schreef kepler het volgende:
[..]
wel als het je kinderen zijn
ik neem aan dat Sesamstraat niet aanstaat omdat de ouders dat zo leuk vinden. Nu kan de papa gamen en de kinderen TV kijkenIt's an amazing discovery Mike!
ik ook niet, maar ik kan het me zo voorstellenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:38 schreef Smots het volgende:
[..]
Ah. Ja, het zal ermee te maken hebben dat ik geen kids heb.
Ik trek een nieuwe doelgroep aan!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:36 schreef Smots het volgende:
[..]
Oh, nou ben ik niet enthousiast meer.
Ik hou niet van games over pimps en neuken.
![]()
Dan zet je via je xbox toch je eigen muziek aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht..
Het enige jammere vodn ik dat als je in VP je eigen muziek op zet dat je dan ook niet de muziek van het spel hoord als je een dans te zien krijgt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zet je via je xbox toch je eigen muziek aan. Volgens mij speelt het spel dan ook meteen heel anders
![]()
!
http://www.imdb.com/title/tt0114660/quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef twi het volgende:
Net als Paarse_paashaas die ineens zo'n vage tag uit een of andere C-film moest
Ik wil er Bigore NL van makenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef twi het volgende:
Goede games zijn voor games die niet te vrolijk zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:27 schreef Smots het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga er niks van zeggen dat je dit soort games niet trekt, da's jouw keuze en daar is iedereen helemaal vrij in. Maar ik snap er persoonlijk geen zak van dat iemand een game niet wil spelen omdat het 'te vrolijk' is. Een goede game is gewoon een goede game, of het nou over koppen kapot knallen gaat of over blije beestjes in een tuin. Maar da's mijn mening hoor.
Mja, normaal houd ik daar ook niet van. Maar VP is toch wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goede games zijn voor games die niet te vrolijk zijn
Voornaamste reden waarom ik mij niet kan vermaken op een Nintendo console... krijg jeuk van die bliepjes en vrolijkheid.
Schieten, racen, slachten, tactisch.. allemaal prima..
Mijn kinderen hebben een concentratievermogen van 5 minuten.. als iets langer duurt dan is het niet meer intressant om te kijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef kepler het volgende:
[..]
wel leuk voor je kinderen om te kijken
Ik ga dan denken.. "ik kan nu ook schieten in RS:LV" .. wat ik dan ook ga doenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, normaal houd ik daar ook niet van. Maar VP is toch wel een uitzondering.
Ik lach me sowieso alleen al dood om de geluidjes van de Whirlms.
RS:LVquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga dan denken.. "ik kan nu ook schieten in RS:LV" .. wat ik dan ook ga doen
Laat ze dan zelf eens spelenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben een concentratievermogen van 5 minuten.. als iets langer duurt dan is het niet meer intressant om te kijken.
Dus de begintune van Sesamstraat gaat nog net, of een filmpje van Bumba, TikTak gaat ook nog wel.. maar een half uur film kijken of meekijken met een spel trekken ze niet hoorDan gaan ze aan papa hangen, en terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |