Ondanks dat het een vrij karig spel is geworden ownt Worms nog steeds!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
Worms ownt
Als je een mod kan vinden dan mag hij best veranderd worden. Ik had niet verwacht dat er een speciaal topic voor Worms was.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:41 schreef twi het volgende:
Kan die titel niet anders? Beetje verwarrend met het Worms topic...
Ik heb alleen challenge 1 nog maar gespeel, en die had ik al bijna verloren...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worms
Ik ben bezig met Challenge 13, maar het lukt me niet8 wormen tegen 4 van mij is net ff teveel. Net bijna gewonnen, maar de CPU raakt gewoon alles wat ze willen raken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:29 schreef Heintje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zei ik helemaal nie!
Nee, je zei:quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef bigore het volgende:Dus daarom zei ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee, je zei:
[..]
Dus daarom zei ikhmmm...ik had niet in die zin gezegd dat ik Geo wars en Fight night master was, maar wel in andere topics. hmmm....ben niet zo cocky als het doet overkomen, ben zelfs onwijs slecht in WormsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ze net alle 20 gehaaldquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worms
Ik ben bezig met Challenge 13, maar het lukt me niet8 wormen tegen 4 van mij is net ff teveel. Net bijna gewonnen, maar de CPU raakt gewoon alles wat ze willen raken.
die overwinning zit in de pocketquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:57 schreef bigore het volgende:
[..]
hmmm...ik had niet in die zin gezegd dat ik Geo wars en Fight night master was, maar wel in andere topics. hmmm....ben niet zo cocky als het doet overkomen, ben zelfs onwijs slecht in Worms![]()
van jou win ik nog met me lul in de hand, vier vingers in me reet en tv uit, dus doe maar niet zo stoer, ik breek je,slacht je, verniel je,desintegreer je zonder ook maar enkele moeite!quote:
Maar jij bent dan ook een fantastisch goede gamerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een verrassing dat jij het wel haalt en Roy (nog) nietquote:
Ik doe ook niet aan Worms hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan de TT niet verandert worden in; "Iedereen behalve Twi vermaakt zich met Worms"
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel een verrassing dat jij het wel haalt en Roy (nog) niet
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:43 schreef twi het volgende:
Sterf
Ik ook van jou!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:43 schreef twi het volgende:
Sterf
tja, "Iedereen (behalve Twi en PBateman1978) vermaakt zich met Worms" klinkt niet echt.quote:
AArrghhhhhh *CHOKE* *CHOKE*quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:43 schreef twi het volgende:
Sterf
Ik heb wel eens gehad, dan lette ik niet op de wind, schoot ik zo een raket, draaide die ineens 180 graden en vol op mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb alleen challenge 1 nog maar gespeel, en die had ik al bijna verloren...
Dingen als niet goed een ander wapen pakken waardoor je met een bezooka op je eigen "tenen" schiet.
En teleporten boven op een mijn.
Of dynamiet neer leggen en dan weg springen het water in.
Conclusie, ik moet nog oefenen.
Zie geen email in je profiel staan, dus zet hem hier maar neer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef coldplayer14 het volgende:
hier ben ik weer smekend voor een 48 uur code.
dit is helaas de laatste keer want ik krijg maandag salaris.
so please give me a code.
dan kan ik tenminste dit weekend nog ff ownen in GoW.
btw, gamertag: Peter 360 NL
Worms.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, "Iedereen (behalve Twi en PBateman1978) vermaakt zich met Worms" klinkt niet echt.
Ik heb het net gedownd en geprobeerd... snap er geen kut van... optiefen ermeequote:
Ik zou hem gewoon proberen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef coldplayer14 het volgende:
aangezien twylight em heeft gebruikt,
heeft iemand er nog 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |