Nuttigquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:27 schreef pluisje het volgende:
To do list:
Fotograaf de stad door slepen langs fotolocaties en haar een button met 'Vergeet mij niet' aanmeten
Over 5 maanden alquote:En vast nog wel meer kleine dingen, maar we hebben dan ook nog 5 maanden
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
TARA en freecellIk was even naar het toilet, ik kom weer terug in de feestzaal: niemand. Waren ze allemaal naar het park. Om foto's te maken.
En ik was de fotograaf
Gelukkig wist ik waar ik heen moest en kon ik ze nog inhalen onderweg
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp echt nog steeds niks van dat namengedoe, en waarom de meeste vrouwen de naam uberhaubt willen van hun man???
Je hébt toch al een naam?
Ach, als zijn achternaam nou mooier is dan de mijne dan lijkt het me wel watquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp echt nog steeds niks van dat namengedoe, en waarom de meeste vrouwen de naam uberhaubt willen van hun man???
Je hébt toch al een naam?
Dat zal ik maar positief opvattenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:13 schreef freecell het volgende:
En we zullen je noooooit meer vergeten
IK heb het over de achternaam.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef Troel het volgende:
Je hebt zelf de keuze om je kind twee namen te geven, dus ze mogen niet eens moeilijk doen volgens mij?
Maarja, als geef jij je kind dan zowel je vaders als je moeders naam mee of alleen je vaders naam?
Als je moeder Pietje heet en je vader Puk en de opa van vaders kant jantje en oma klaasje,
dan wordt het uiteindelijk toch niet jantje klaastje puk pietje?
Ik ook, wat je zou kunnen zien als je goed leest wat ik zeg. Dat ik voornamen als achternaam gebruikt doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
IK heb het over de achternaam.
Het wordt dus naamkind S H
Tnxquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:15 schreef YPPY het volgende:
Mag hier inderdaad niet met twee achternamen. Hebben we tijdens de Spaanse lessen geleerd.
Leuk zegfoto's op die speciale plek.
Die ik ben ik dus...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ga vanavond beginnen met schrijven van de kaartjes en dan kunnen ze morgen op de postMaandag of dinsdag post ik het kaartje wel hier.
KutCookiesquote:
Gewoon niet uitgelogd op "mijn" laptop...quote:
Superfoto's, Tara en Freecell! Zijn pak lijkt wel wat op het mijne! Mooi he!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even een paar extra foto's nu we inderdaad de foto's van Rewimo binnen hebben:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanwege privacy en dergelijke zullen we foto's met anderen erbij op niet uploaden.
Deze twee foto's zijn trouwens op de plek gemaakt waar we ooit onze relatie begonnen en tevens waar ik freecell ten huwelijk heb gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef Roönaän het volgende:
Zet maar op 10 Juli![]()
Mogelijk dat de oudere slowchat users "Lief" nog wel kennen. Na 7 jaar samen is trouwen wel een mooi begin voor de komende 70 nie waar?
je staat erbij met 'lief"quote:Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef Roönaän het volgende:
Zet maar op 10 Juli![]()
Mogelijk dat de oudere slowchat users "Lief" nog wel kennen. Na 7 jaar samen is trouwen wel een mooi begin voor de komende 70 nie waar?
Oh dat was niet als reactie op jouw post bedoeld, was gewoon te lui om te quotenquote:
Die zitten er alleen als je mij quotequote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef Troel het volgende:
Gefeliciteerd Roonaan!! (waarom zijn je puntjes eigenlijk weg uit je naam? )
Lijkt me voor jou wel handiger met inloggenquote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Die zitten er alleen als je mij quoteIs een easteregg van Breuls/replique.
En om nou te zeggen dat we doorsnee zijn, dat we een normale match zijn, dat de ceremonie standaard is en dat we geen enge familierelaties hebbenquote:In De Bruiloft van… maakt de kijker iedere dag een andere bruiloft mee. Een bruiloft van gewone Nederlanders, volgens hun eigen normen en waarden, smaak en voorkeuren, georganiseerd naar eigen inzicht en betaald met eigen middelen. De serie is nu dagelijks te zien bij Tien, van 19.00 uur tot 19.30 uur.
Voor de vervolgserie zijn wij nu op zoek naar koppels die in het voorjaar van 2007 trouwen (maart, april, en mei).
Zoveel mensen, zoveel wensen: in De Bruiloft van… zijn wij getuige van de diversiteit aan bruiloften. Chique, minimale, artistieke, traditionele, zeer religieuze, zakelijke, decadente of controversiële.
Vaste rode draad is de huwelijksdag zelf: op deze feestdag volgt de camera het bruidspaar van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat. Uiteraard discreet en op gepaste afstand zonder de ceremonie te verstoren. Het is tenslotte JULLIE dag, en wij passen ons aan jullie planning aan en niet andersom!
Verder is het verhaal áchter het huwelijk een belangrijk element in het programma, en vertellen het bruidspaar, familieleden, vrienden en/of collega’s daarover. Is jullie ontmoeting bijvoorbeeld heel bijzonder, hebben jullie een relatie die niet als “doorsnee” gezien wordt, is er sprake van een (voor de buitenwereld) verrassende match, is de huwelijksceremonie heel apart of baren de familieverhoudingen zorgen?
Wij willen benadrukken dat de huwelijkskandidaten die mee willen werken aan ons programma, op een integere en eerlijke wijze geportretteerd zullen worden. Eerdere ervaringen met paren die reeds aan ons programma hebben meegewerkt, zijn zeer positief. Ons uitgangspunt is dat wij willen bijdragen aan de mooiste dag van hun leven!
Jullie ontvangen na afloop een bijzondere, professionele registratie van jullie huwelijksdag, en maken ook nog kans op het winnen van maar liefst ¤5.000 met het kusspel!
Wat een leuke kaart zeg!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Kaartjes zijn gisteren verzonden![]()
Ons kaartje:
Buitenzijde:
[afbeelding]
Binnenzijde:
[afbeelding]
Psst als je erop klikt, kun je de tekst beter lezen.
Dankjewel... we zijn er ook erg tevreden mee en trots op.quote:
ja wij vieren ons feest bij de burenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:05 schreef Bluezz het volgende:
De leukste paren om naar te kijken in die serie (we hebben ze allemaal gezien) waren juist de 'afwijkende' paren.
Best leuk programma, je kan ook nog 10.000 euro winnen als je elkaar precies 30 sec. kust :
Er zijn volgens mij nu nog herhalingen bezig.
Van Desiree , gladde ronde ring voor mij, en vandezelfde serie 1 voor haar maar daar worden diamantjes in druppelvorm ingezet.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:57 schreef leonieke het volgende:
En wat is het geworden, Joene?
ik denk vocht ja...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef Troel het volgende:
heeft dat met je zwangerschap te maken dat je vocht vast houdt?
Want dan zal het tzt natuurlijk wel over gaan, maar het is wel lullig natuurlijk
(maar, om heel eerlijk te zijn, de problemen die je nu hebt met een strakke jurk en een strakke ring, had je kunnen ontwijken door nog event e wachten met voor een kindje te gaan (alhoewel je misschien ook wel voor een zwangerschap bent gegaan vanwege je schoonvader, maar dan nog) maarja, dat zijn my 2 cents)
Nouja, dat laatste is voor jezelf natuurlijk alleen maar prettig, maarja, elk voordeel heb ze nadeelquote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk vocht ja...
en die zwangerschap, ik wilde eigenlijk in maart of april zwanger raken... en ik ging er vanuit dat het de 1e keer niet meteen raak zou zijn... wat wel dus het geval was...
zwanger worden gebeurt je als je geluk hebt en is niet te plannen. Dat kunnen wij weten. Het is derhalve een beetje raar om te zeggen dat amaranta het had kunnen voorkomen.... zwangerschap is nog altijd een wonder...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef Troel het volgende:
(maar, om heel eerlijk te zijn, de problemen die je nu hebt met een strakke jurk en een strakke ring, had je kunnen ontwijken door nog event e wachten met voor een kindje te gaan (alhoewel je misschien ook wel voor een zwangerschap bent gegaan vanwege je schoonvader, maar dan nog) maarja, dat zijn my 2 cents)
UHm, je kan zwangerschappen toch echt wel voorkomen door gewoon geen seks te hebben of voorbehoedsmiddelen te gebruiken en dergelijke.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
zwanger worden gebeurt je als je geluk hebt en is niet te plannen. Dat kunnen wij weten. Het is derhalve een beetje raar om te zeggen dat amaranta het had kunnen voorkomen.... zwangerschap is nog altijd een wonder...
just my 5 cents....
nou ja, ik had in feite in de maand februari nog een condoom kunnen gebruiken, en de maanden maart en april niet...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
zwanger worden gebeurt je als je geluk hebt en is niet te plannen. Dat kunnen wij weten. Het is derhalve een beetje raar om te zeggen dat amaranta het had kunnen voorkomen.... zwangerschap is nog altijd een wonder...
just my 5 cents....
geen seks is de beste remedie dan, want geen voorbehoedsmiddels is 100% save... maar goed, je gaat totaal voorbij aan het punt wat ik maak... dat is wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef Troel het volgende:
[..]
UHm, je kan zwangerschappen toch echt wel voorkomen door gewoon geen seks te hebben of voorbehoedsmiddelen te gebruiken en dergelijke.
Je kan niet plannen wanneer je zwanger wordt, wel wanneer je niet zwanger wordt (en nee, da's nooit 100% safe, maar met condoom of pil is safer dan zonder, zeg maar).quote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
zwanger worden gebeurt je als je geluk hebt en is niet te plannen. Dat kunnen wij weten.
Dat komt omdat ik het niet helemaal met je eens ben. Tuurlijk is het een wonder als je zwanger raakt en zeker bij een eerste keer en toch wat onverwacht, maar een zwangerschap voorkomen is wel mogelijk, een zwangerschap regelen op een bepaald tijdstip (helaas niet).quote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen seks is de beste remedie dan, want geen voorbehoedsmiddels is 100% save... maar goed, je gaat totaal voorbij aan het punt wat ik maak... dat is wel een beetje jammer.
Dat zou inderdaad wel een oplossing zijn ja. gelukkig ben je bijna aan de beurt.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef amaranta het volgende:
dinsdag moet ik gaan passen..
en ik pas sowieso nog in al mn gewone kleren dus.... wie weet valt de schade mee
ik heb sowieso al een soort van oplossing bedacht
De jurk heeft nu een rits, en ik had bedacht dat, die rits er uit zou kunnen, en daarvoor in de plaats van die lussen met een 'touwje' erdoorheen... Wat je dus strak kan trekken.
Dat mag en ik ga er verder ook over ophouden.. ik wil alleen nog even zeggen dat ik vind dat er over het algemeen veel te makkelijk gesproken wordt over zwanger worden/ gepland niet zwanger worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik het niet helemaal met je eens ben.
Kijk, ik snap het tere punt, geloof me, ik ken jullie situatie, dat is een situatie die je niet vele mensen gunt.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat mag en ik ga er verder ook over ophouden.. ik wil alleen nog even zeggen dat ik vind dat er over het algemeen veel te makkelijk gesproken wordt over zwanger worden/ gepland niet zwanger worden.
Wellicht komt dat omdat het hier thuis een teer punt is, maar het is een vrij land, dus ik mag dat gelukkig zeggen.
Ik denk wel dat het daarom is, peaceman. Ik had dezelfde reactie hoor, en ik denk Amaranta zelf ook wel (als ik haar posts goed heb begrepen, er sprak toch een soort 'oeps!' uit). Het is toch ook niet zo handig? Gelukkig niet onoplosbaar en lang niet zo erg als wanneer het niet wil lukken, maar een maand of twee maanden later was gewoon handiger geweest. Ik kan me voorstellen dat het jullie weinig uitmaakt of de jurk past of niet, als het niet lukt ben je al heel blij dat het lukt, dan maar in een oud lakenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:41 schreef peaceman het volgende:
Wellicht komt dat omdat het hier thuis een teer punt is, maar het is een vrij land, dus ik mag dat gelukkig zeggen.
Da's een heel ouderwetse opvatting hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
nee freecell, maar het is wel huwelijkgerelateerd, daar het doel van het huwelijk de voortplanting is...
Hmm daar ben ik het niet mee eens, ik trouw niet met de gedachte dat ik dat doe omdat ik me wil voortplanten. Tot op dit moment heb ik totaal geen kinderwens en zie ik mezelf ook in de toekomst geen kinderen krijgen, natuurlijk kan dat veranderen ik ben nog jong, maar dat is dus niet de reden voor ons om te trouwen. Overigens is het wel zo'n beetje de tweede vraag als je zegt dat je gaat trouwen 'Leuk zeg, en.... wil je (vlug) kinderen?'quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
nee freecell, maar het is wel huwelijkgerelateerd, daar het doel van het huwelijk de voortplanting is...
Als er iets goed naar voren komt bij onze trouwkaart is het dat wel!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:02 schreef Spiegelei het volgende:
ik vind dat het iets van jezelf/het koppel moet weergeven
Persoonlijk vind ik dat je dan een raar idee hebt van het huwelijk. Huwelijk betekend volgens mij iets met trouw en liefde. je leven met de ander door willen brengen. Kinderen/voortplanting is daar vaak een onderdeel van, maar volgens mij niet het doel.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
Gezienquote:Op woensdag 4 april 2007 22:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik loop al 7 jaar met deze sigIk zou echt niet weten waarin ik het moet veranderen
(mijn ondertitel is wel veranderd)
De eerste dagen misschien nog wel... ik vind het te leuk.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:15 schreef freecell het volgende:
Dat ga je vast niet doen met kaarten die je op je trouwdag krijgt, dat zijn echt te veel
Nee, dan klopt de tweede helft niet meerquote:Op woensdag 4 april 2007 22:32 schreef Rewimo het volgende:
Je hoeft alleen maar "I'm" te vervangen door "I was"
Nah, kleinigheidjequote:Op woensdag 4 april 2007 22:33 schreef freecell het volgende:
Nee, dan klopt de tweede helft niet meer
PI vergeten, het was een geintje, natuurlijk is dat het doel van het huwelijk nietquote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat je dan een raar idee hebt van het huwelijk. Huwelijk betekend volgens mij iets met trouw en liefde. je leven met de ander door willen brengen. Kinderen/voortplanting is daar vaak een onderdeel van, maar volgens mij niet het doel.
Neemt niet weg dat ik blij ben voor je amaranta. Gefeliciteerd met je zwangerschap (en inderdaad, wij wachten liever nog even. Eerst wat van elkaar genieten, voordat nr #3 zich in dit gezin gaat mengen)
Kunnen wij misschien beter al onze plannen aan de kant schuiven en naar notaris/rechtbank/stadhuis gaan om ons huwelijk te ontbinden...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
Hoezo? Jij bent toch nog niet voor de kerk getrouwdquote:Op donderdag 5 april 2007 09:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kunnen wij misschien beter al onze plannen aan de kant schuiven en naar notaris/rechtbank/stadhuis gaan om ons huwelijk te ontbinden...![]()
dat zei de pastoor/priester of hoe zo iemand dan ook heet dus ook tegen ons...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent toch nog niet voor de kerk getrouwd?
Het klopt wel dat dat gezegd wordt, mijn vader kon scheiden voor de kerk van zijn eerste vrouw omdat er geen kinderen waren en het huwelijk dus kerkelijk gezien zijn doel niet bereikt had.
Wij trouwen op 14 juli as voor de kerk.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent toch nog niet voor de kerk getrouwd?
Het klopt wel dat dat gezegd wordt, mijn vader kon scheiden voor de kerk van zijn eerste vrouw omdat er geen kinderen waren en het huwelijk dus kerkelijk gezien zijn doel niet bereikt had.
Zie mijn bovenstaande postquote:Op donderdag 5 april 2007 10:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat zei de pastoor/priester of hoe zo iemand dan ook heet dus ook tegen ons...
het huwelijk kan ontbonden worden als je geen kinderen hebt
Nou, wettelijk gezien heb je geen reden nodig hier, en kerkelijk kan ik het me wel voorstellen als je een nieuwe partner treft met wie je ook graag voor de kerk wil trouwen (een kerkelijk huwelijk kan niet zomaar ontbonden worden). Mijn vader heeft het trouwens niet gedaan destijds, dus voor de kerk heb ik een andere mamaquote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef Rewimo het volgende:
ik kan me ook niet voorstellen dat iemand om die reden een huwelijk zou laten ontbinden (hier in de westerse wereld dan).
Oei oei... de ring van mijnquote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef Troel het volgende:
heeft dat met je zwangerschap te maken dat je vocht vast houdt?
Want dan zal het tzt natuurlijk wel over gaan, maar het is wel lullig natuurlijk
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |