@ TARA & Freecel: wat zien jullie er mooi uit, ik ben erg benieuwd naar de rest van de foto's
Muziek ja, bij de gemeente zeiden ze dat ze normaal iets klassieks draaien voor de binnenkomst, de ceremonie en als je weg gaat. Als je niets wil kan het uit en anders eigen muziek. We willen dus eigen muziek, hebben een mooi nummer voor de binnenkomst, maar vraag me eigenlijk af hoe lang dat allemaal moet zijn enzo, maar goed dat vraag is volgende week wel aan de ambtenaar. Hij komt volgende week bij ons langs voor een gesprek, ben benieuw wat íe wil weten en hoe hij er een leuk verhaaltje van gaat maken, lijkt me echt een vak apart.
Onze to do list:
* boeket en evt corsages (ben ik nog niet uit)
* laatste zaken regelen voor muziek/feest (dingen DJset en licht huren)
* bedankjes maken (zo vel leuks, twijfel twijfel)
* jurk innemen (zal pas half mei zijn omdat ik zo laat mn jurk heb besteld)
* uitnodigingen versturen (zijn nagenoeg klaar en heel mooi
![]()
al zeg ik het zelf)
* fotoalbum/receptieboek uitzoeken en laatste bespreking fotograaf (pas begin mei)
* menu samenstellen e.d. (ws ook pas in mei)
* vervoer??
Lijkt veel maar valt mee, er staan ook dingen in die nu gewoon nog niet kunnen. Alleen vervoer dat weet ik echt nog niet, vind niks leuk. Stom hoor voor andere vind ik vanalles leuk maar voor ons dan weer niets.
We wonen op zich niet zo ver van het stadhuis en in de binnenstad zijn erg leuke historische plekjes, misschien gaan we wel gewoon lopen! zo langs allerlei leuke plekjes kan de fotograaf zo uit z;n dak gaan. Ik denk er nog wel over na....