Ik wens jullie een hele fijne & mooie dag morgen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:06 schreef freecell het volgende:
Ik ben zenuwachtigNu echt, permanente kriebel in mijn buik.
Gelukkig zit ik nu heerlijk bij mijn ouders thuis. Mijn mama doet alles om me te verwennen
Iedereen bedankt voor de goede wensen
Wauw stoer hoor, binnen 1 week 2 feesten. Wij slaan zelfs onze gezamenlijke (quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:35 schreef freecell het volgende:
Hmm, ik stress nu nog steeds niet echt (gisteren wel, TARA jarig, opeens veel mensen in huis, was errug gezellig, maar wel stress verhogend)
Ik ben van plan om me nergens druk over te maken en alleen te genieten
Heb er vooral veel zin in
ik sluit me er bij aan!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:22 schreef pluisje het volgende:
Foto's!!!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:19 schreef Rewimo het volgende:
Tip voor het volgende bruidspaar: vergeet de fotograaf niet als je naar de fotolocatie gaat
Wie is dat vergetenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:19 schreef Rewimo het volgende:
Tip voor het volgende bruidspaar: vergeet de fotograaf niet als je naar de fotolocatie gaat
Jullie zijn al op lokatiequote:
TARA en freecellquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
TARA en freecellIk was even naar het toilet, ik kom weer terug in de feestzaal: niemand. Waren ze allemaal naar het park. Om foto's te maken.
En ik was de fotograaf
Gelukkig wist ik waar ik heen moest en kon ik ze nog inhalen onderweg
nee, maar hier zullen ze toch geen probleem mee hebben? vind je dat ik het niet mag plaatsen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Heb je ze om toestemming gevraagd om dat op internet te zetten, maok?
Nuttigquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:27 schreef pluisje het volgende:
To do list:
Fotograaf de stad door slepen langs fotolocaties en haar een button met 'Vergeet mij niet' aanmeten
Over 5 maanden alquote:En vast nog wel meer kleine dingen, maar we hebben dan ook nog 5 maanden
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
TARA en freecellIk was even naar het toilet, ik kom weer terug in de feestzaal: niemand. Waren ze allemaal naar het park. Om foto's te maken.
En ik was de fotograaf
Gelukkig wist ik waar ik heen moest en kon ik ze nog inhalen onderweg
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp echt nog steeds niks van dat namengedoe, en waarom de meeste vrouwen de naam uberhaubt willen van hun man???
Je hébt toch al een naam?
Ach, als zijn achternaam nou mooier is dan de mijne dan lijkt het me wel watquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp echt nog steeds niks van dat namengedoe, en waarom de meeste vrouwen de naam uberhaubt willen van hun man???
Je hébt toch al een naam?
Dat zal ik maar positief opvattenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:13 schreef freecell het volgende:
En we zullen je noooooit meer vergeten
IK heb het over de achternaam.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef Troel het volgende:
Je hebt zelf de keuze om je kind twee namen te geven, dus ze mogen niet eens moeilijk doen volgens mij?
Maarja, als geef jij je kind dan zowel je vaders als je moeders naam mee of alleen je vaders naam?
Als je moeder Pietje heet en je vader Puk en de opa van vaders kant jantje en oma klaasje,
dan wordt het uiteindelijk toch niet jantje klaastje puk pietje?
Ik ook, wat je zou kunnen zien als je goed leest wat ik zeg. Dat ik voornamen als achternaam gebruikt doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
IK heb het over de achternaam.
Het wordt dus naamkind S H
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |