IK heb het over de achternaam.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef Troel het volgende:
Je hebt zelf de keuze om je kind twee namen te geven, dus ze mogen niet eens moeilijk doen volgens mij?
Maarja, als geef jij je kind dan zowel je vaders als je moeders naam mee of alleen je vaders naam?
Als je moeder Pietje heet en je vader Puk en de opa van vaders kant jantje en oma klaasje,
dan wordt het uiteindelijk toch niet jantje klaastje puk pietje?
Ik ook, wat je zou kunnen zien als je goed leest wat ik zeg. Dat ik voornamen als achternaam gebruikt doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
IK heb het over de achternaam.
Het wordt dus naamkind S H
Tnxquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:15 schreef YPPY het volgende:
Mag hier inderdaad niet met twee achternamen. Hebben we tijdens de Spaanse lessen geleerd.
Leuk zegfoto's op die speciale plek.
Die ik ben ik dus...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ga vanavond beginnen met schrijven van de kaartjes en dan kunnen ze morgen op de postMaandag of dinsdag post ik het kaartje wel hier.
KutCookiesquote:
Gewoon niet uitgelogd op "mijn" laptop...quote:
Superfoto's, Tara en Freecell! Zijn pak lijkt wel wat op het mijne! Mooi he!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even een paar extra foto's nu we inderdaad de foto's van Rewimo binnen hebben:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanwege privacy en dergelijke zullen we foto's met anderen erbij op niet uploaden.
Deze twee foto's zijn trouwens op de plek gemaakt waar we ooit onze relatie begonnen en tevens waar ik freecell ten huwelijk heb gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef Roönaän het volgende:
Zet maar op 10 Juli![]()
Mogelijk dat de oudere slowchat users "Lief" nog wel kennen. Na 7 jaar samen is trouwen wel een mooi begin voor de komende 70 nie waar?
je staat erbij met 'lief"quote:Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef Roönaän het volgende:
Zet maar op 10 Juli![]()
Mogelijk dat de oudere slowchat users "Lief" nog wel kennen. Na 7 jaar samen is trouwen wel een mooi begin voor de komende 70 nie waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |