Kaarten zijn geen uitnodigingen hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
170![]()
70 kaarten verstuurd, ik hou wel een beetje van skippen van potentiele genodigden. Daarnaast heb ik geen zin om de hele avond handjes te schudden en te praten met C-garnituur.
Nog precies een week![]()
Zo doen wij dat dus ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:05 schreef freecell het volgende:
Ik zei:
[..]
Kaarten zijn geen uitnodigingen hoor
Op de kaart staat wanneer de kerkdienst is, en dat er daarna koffie is, met een koekje en een handje schudden.
Daarna is er een feestjeEn daar zijn véél minder voor uitgenodigd
De kaarten sturen we naar mensen waarvan we denken: ok, wel tof als je weet dat we gaan trouwen!
Wat op zich natuurlijk wel logisch is, want iedereen kan wel zeggen dat ie post in de brievenbus heeft gegooid en vervolgens geld eisen als het niet aankomt (er is geen enkel bewijs dat je het erin hebt gegooid).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:47 schreef wokje het volgende:
volgens de voorwaarden () kunnen ze niks doen (noch terugbetalen) als we het via de "gewone" post hebben verstuurd.
Jamaar, ze is opvallend en een feestbeest en drinkt snel teveel en gaat dan lollig doen en mijn broers versieren enzo...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:45 schreef DarkElf het volgende:
ik zou niets doen en gewoon aardig glimlachen als ze er is.
je wilt denk ik dat die andere twee boos worden (is dat het waard?) en stress voor jezelf is ook niet leuk die dag.
Ik zou er niets aan doen zelf, je hebt toch niet helemaal door wie er allemaal zijn die dag, je bent helemaal in de wolken enzo
Dus ben je er al overuit wat je wil.. en dat is haar er niet bij..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Jamaar, ze is opvallend en een feestbeest en drinkt snel teveel en gaat dan lollig doen en mijn broers versieren enzo...![]()
Ik bedoel: het is geen type dat wegvalt tussen de andere gasten....
Anders was het ook niet zo'n punt geweest
Ja, lijkt me ook wel ergens, maar dan heb ik twee wél welkome gasten chagrijnig....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus ben je er al overuit wat je wil.. en dat is haar er niet bij..
Die de ceremoniemeester laten vertellen dat die 3de persoon niet uitgenodigd is en dus niet welkom..
Die hebben nog een tijdje om aan het idee te wennen. Daarnaast hadden ze kunnen weten dat persoon nummertje 3 niet welkom was tochquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook wel ergens, maar dan heb ik twee wél welkome gatsen chagrijnig....
Zou ik van hun wel erg kinderachtig vindenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook wel ergens, maar dan heb ik twee wél welkome gatsen chagrijnig....
Kijk nu eensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:03 schreef bianca en michael het volgende:
Wij worden geboycot.... Wij willen ook in het lijstje *stampvoet*![]()
Michael en Bianca trouwen 28 september en gaan a.s. maandag in ondertrouw.
Nu ik het op Fok zie staan geloof ik het pas echtquote:
ja, wij waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:12 schreef bianca en michael het volgende:
Gaat er nog iemand naar de Love & Marriagebeurs op 14 en 15 april in de Jaarbeurs Utrecht?
Gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:39 schreef Marie79 het volgende:
Ik sta ook niet in de openingspost en toch echt wel in de wiki... Kunnen we erbij in de openingspost? 16 augustus is de trouwdatum!
Als je graag iets met een fiets zou willen ... misschien iets van een fietstaxi? Daar moet toch iets mee te regelen zijn. Is geen koets, is geen auto (al zijn kleine ouderwetse autootjes wel erg sfeervol) en toch iets met een fietsquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef Spiegelei het volgende:
[...]
En vervoer moet ook nog geregeld worden en we hebben werkelijk geen idee wat leuk/handig is. We hebben niets moet bijzondere auto's, willen geen koets oid (te kitscherig) en op de fiets is gewoon mega onhandig.. Iemand nog een leuk idee?
Spannend!! Houden jullie het nog een beetje uit qua stress enzo? Het begint ons nu al te duizelen en het duurt nog 6 weken!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:27 schreef Bayswater het volgende:
Nog 4 nachtjes![]()
Als het meezit is het vrijdag de laatste dag met zon![]()
tja, ik trouw dan wel niet tijdens de grote vakantie, maar in het hemelvaartsweekend. Iedereen heeft dus echt ruim op tijd de uitnodigingen gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:22 schreef leonieke het volgende:
Morgen is het voor ons nog precies 4 maand afwachten. Heel vreemd eigenlijk want ik weet nog dat ik vorig jaar in de kerk zat voor een trouw en dat ik toen dacht: nog precies 52 weken en dan is het aan ons...
En nu is het maar 4 maand meer en hebben we eigenlijk nog niet zoveel meer gedaan.
Maar momenteel nog steeds geen stress![]()
En voor koppels die tijdens de grote vakantie trouwen: wanneer versturen jullie de uitnodigingen? En weten alle genodigden het nu al of zijn er nog mensen die nog niet weten dat ze uitgenodigd zullen zijn?
Same here, maar ja de meesten wisten via-via toch al dat het 25 april zou worden! Behalve de baas dan..quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:25 schreef freecell het volgende:
Bij ons waren de uitnodigingen wat aan de late kant vonden we zelf, maar we hebben er niemand over horen klagen
Geniet ervan! En laat ons meegenietenquote:Nog precies een week
Ik heb er zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |