Lees even de vorige paginaquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer wordt de laatste 3FM-stage zaterdag bekend?
Nog niet bekend dus. Die Nightwatchman is trouwens de enige naam op PP die me helemaal NIETS zegt. Ik heb vandaag ook mijn kaartje gekocht btwquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lees even de vorige pagina [afbeelding]
Dan ben ik op vakantie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zeg, Lowlands.
Ik zeg, Helaaschpindakaasch voor jou dan.quote:
Even wat dingetjesquote:Op maandag 26 maart 2007 09:56 schreef peaceman het volgende:
...
1. Tja SP re-united is natuurlijk leuk hoor... maar als afsluiter is het zeer de vraag of ze er horen te staan.
2. 14. Evanescence - ?
3. 16. Linkin Park - al lang gewild op PP
4. De komst van Korn en Marlyn Manson kan ik minder goed begrijpen, maar er zal publiek voor zijn.
Daar gok ik ook op. Al zou het ook goed staan op Pinkpop.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zeg, Lowlands.
Tent, tandenborstel, deo en twee schone t-shirtsquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:09 schreef woeeiiii het volgende:
Heeft iemand een handig lijstje wat mee te nemen? Pinkpop newbie hier
Maakt de zaterdag al een stuk interessanterquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef Dupje het volgende:
Goose is naar de zaterdag verschoven als opener
Mysterie opgelost!
www.pinkpop.nl
Ja nu ik het zo lees, wist ik dat eerste en tweede ook wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Even wat dingetjes
1. Smashing Pumpkins zijn ook bezig aan een nieuwe plaat.
2. Evanescence heeft een nieuwe plaat uit en die kan door middel van zo'n festivaltour ineens weer verkopen.
3. Linkin Park komt deze zomer met een nieuw album. Promotie dus
4. Lekker origineel maar Korn heeft op het moment een nieuwe cd uit (Unplugged) en komt deze zomer met een nieuw album met nieuw materiaal. Datzelfde geld voor Marilyn Manson. Deze zomer komt zijn cd uit. Alles is dus heel logisch.
ik zeg groezrock pinkpop en lowlands !quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zeg, Lowlands.
Klopt dit een beetjequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:11 schreef Afunados het volgende:
[..]
Tent, tandenborstel, deo en twee schone t-shirts![]()
quote:Ik ga naar pinkpop en ik neem mee;
Algemeen:
Tent
Slaapzak+luchtbed
Kussen
Verzorging:
Handoek x 2
Toilettas: Lenzenvloeistof+bakje+spiegeltje
Tandenborstel+tandpasta
Douchegel
Deo
Haargel?
Medicijnen? Pleisters, paracetamol, rennies?
WC papier
Zonnebrand??? Hangt af van weer
Kleding:
Slaapkleding ?? Of in normale kleding slapen?
Lederenchoenen + gympies
2x Lange broek (1 aan, 1 mee)
1x 3/4 broek??? Hangt af van weer
2x t-shirt (1 aan, 1 mee)
1x t-shirt lange mouwen
1x trui
5x sokken
5x ondergoed
Jas (Ook als extra deken/kussen te gebruiken)
Electronica
Gsm+lader???
Digicam?
Zaklamp (Maglite?) (Misschien extra batterijen)
Aansteker
Overig
Ponchos/Zeil/Vuilniszakrol
Tickets!
Portemonnee met veel cash en OV + paspoort
Slot voor op tent
Inklapbaar stoeltje?
Gasstelletje voor koffie, knakworst, cupasoup, droog eten en warmte
Pannetje
Zonnebril
Kaarsje?
Zakmes (voor blikopener)
Oordopjes???
Tape?
Eten
24 blikjes bier (6 in de bus, 6 in de rij, 12 op de camping)
Broodjes en paar blikken knakworsten
Fles drinken
Pak IceTea
Krentenbollen
Pot jam oid?
quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik sprak iemand die ook een slot op zijn tent hadden gedaan, maar die lui hebben gewoon stanleymesjes bij zich enzo, dus zijn tent was gewoon opengesneden.
Gewoon zorgen dat er niets waardevols in je tent ligt. Als er een slot op zit, dan denken ze juist dat er wat te halen valtquote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik sprak iemand die ook een slot op zijn tent hadden gedaan, maar die lui hebben gewoon stanleymesjes bij zich enzo, dus zijn tent was gewoon opengesneden.
Zei ik ook al.quote:Op zondag 1 april 2007 17:00 schreef Goover het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er niets waardevols in je tent ligt. Als er een slot op zit, dan denken ze juist dat er wat te halen valt
Als het in mijn tas past, mag het mee. Ik ga echt niet meer lopen sjouwen dan datquote:Op zondag 1 april 2007 17:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon bier mee, kleren mee. En een tent.
Chris, zie alles een beetje relatief. De camping is ook om 6 uur al open.quote:Op zondag 1 april 2007 17:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je mag toch geen eten meenemen?
Ha okay, dan kom ik gasbrander wel lenen andersquote:Op zondag 1 april 2007 17:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Chris, zie alles een beetje relatief. De camping is ook om 6 uur al open.
Mwoah nog wel een plekje op A. Ergens beneden aan de bergquote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ha okay, dan kom ik gasbrander wel lenen anders. Ik kan er pas om half tien zijn met de eerste trein, wat voor plek heb ik nog dan?
Onder een hele felle lamp naast de crew die de hele nacht lang Wonderwall op een valse gitaar speelt. *ervaring*quote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ha okay, dan kom ik gasbrander wel lenen anders. Ik kan er pas om half tien zijn met de eerste trein, wat voor plek heb ik nog dan?
Wat ergquote:Op zondag 1 april 2007 17:18 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Onder een hele felle lamp naast de crew die de hele nacht lang Wonderwall op een valse gitaar speelt. *ervaring*
Vrijdagnacht, hoe moet ik daar komen danquote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wij staan iig vanaf achteren gezien helemaal vooraan op de A camping. Zijn er vrijdagnacht met gezellige muziek en bier. Kom ons vergezellen
Gewoon met de laatste trein naar landgraaf komen. Dan gezellig naar de rotonde bij A lopen.quote:Op zondag 1 april 2007 17:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vrijdagnacht, hoe moet ik daar komen dan.
Ja maar dan kan je die camping toch heel nog niet op?quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon met de laatste trein naar landgraaf komen. Dan gezellig naar de rotonde bij A lopen.
Neen, daarom ga je ook voor de ingang zitten met een paar duizend lallende festivalgangers.quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je die camping toch heel nog niet op?
En dan de hele zaterdag slapen?quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, daarom ga je ook voor de ingang zitten met een paar duizend lallende festivalgangers.
Duizend? Ik verkeerde in de illusie dat het slechts Dark_A en zijn vriendjes waren!quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, daarom ga je ook voor de ingang zitten met een paar duizend lallende festivalgangers.
Slapen op een festivalquote:Op zondag 1 april 2007 17:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En dan de hele zaterdag slapen?
Neuh, al gaan we wel met een boel vriendjes heenquote:Op zondag 1 april 2007 17:25 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Duizend? Ik verkeerde in de illusie dat het slechts Dark_A en zijn vriendjes waren!![]()
Wat houdt die in dan?quote:Op zondag 1 april 2007 17:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh, al gaan we wel met een boel vriendjes heen
helaas geldt de persaccreditatie pas 's middags dus zit ik tot 's middags voor de poort
Een festival maar dan als pers.quote:
[quote]quote:
Ehm, dat ik voor m'n werk heen ga. Dat ik dus van Bureau Pinkpop met m'n bedrijf aanwezig ben op het festival om recensies te schrijven over het wel en wee. En daarnaast gewoon genieten van een lang weekend muziekquote:
Ja dat snap ik, maar welke voordelen heb jequote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ehm, dat ik voor m'n werk heen ga. Dat ik dus van Bureau Pinkpop met m'n bedrijf aanwezig ben op het festival om recensies te schrijven over het wel en wee. En daarnaast gewoon genieten van een lang weekend muziek
Backstage voordelenquote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar welke voordelen heb je.
Pfff, als we wikipedia taal gaan praten dan val ik hier ook in slaap. Ik praat ook maar figuurlijkquote:Op maandag 2 april 2007 13:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alleen maar goede bands bestaan niet.
de voorkeur geniet op een ondergrond van gras, niet te dicht in de buurt van een greppel of water.quote:Op maandag 2 april 2007 19:51 schreef Patrijz het volgende:
wat is rlxte plek op die camping om te zitten dan... ik ben nog nooit op festival of iets dergelijks geweestweet dus niet wat ik kan verwachten, dus tips zijn welkom!
quote:Op maandag 2 april 2007 20:56 schreef NatasTriplesix het volgende:
[..]
Tevens is het makkelijk om vlak bij struiken te staan, dan heb je tenmisnte een wc in de buurt...
quote:Tevens is het makkelijk om vlak bij struiken te staan, dan hebben anderen tenmisnte een wc in jou buurt...
Ik neem altijd een schop mee, we zitten tenslotte vlakbij duitslandquote:
de ns heeft de lente kaartje actiequote:Op dinsdag 3 april 2007 07:47 schreef IndyROKR het volgende:
En hoeveel kost een pinkpop-treinkaartje?
Het is maar net hoeveel je wilt uitgeven. Je kan voor op de camping zelf wat voedsel mee nemen. Op zaterdag kan je nog naar de supermarkt lopen in het dorp, dat is best te doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:47 schreef IndyROKR het volgende:
Maar eten en drinken enzo, hoeveel kost dat daar? En hoeveel kost een pinkpop-treinkaartje?
Jawel, die mogen wel de campings op (glas alleen niet geloof ik). Maar dat mag niet op het festival terrein, dat ligt gescheiden van elkaar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:45 schreef IndyROKR het volgende:
Maar kan ik ook geen flessen inslaan ergens in een dorp daaro en vervolgens naar de camping meenemen? Want ik zie ook staan op de site: Het is absoluut verboden om glas, blik, plastic flessen, drank of eten in kartonnen verpakkingen of gevaarlijke voorwerpen binnen te brengen.
Ik zat even verder op de site te kijken:quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Jawel, die mogen wel de campings op (glas alleen niet geloof ik). Maar dat mag niet op het festival terrein, dat ligt gescheiden van elkaar.
-edit: ik lees weer eens verkeerd-quote:Wat mag ik aan eten en drinken meenemen de festivalcamping op?
Men mag eten en drinken mee de camping opnemen voor eigen gebruik en afgestemd op een verblijf van drie dagen. Oogluikend wordt het meenemen van 12 blikjes fris/bier en 1 plastic petfles toegestaan maar de security aan de ingang heeft de vrijheid om te bepalen wat wel en wat niet mag. Wij raden overigens iedereen aan om niets mee te nemen. Er is voldoende eten en (gekoelde) drank te koop op de campings tegen zeer redelijke prijzen.
Whehehe ....quote:Wij raden overigens iedereen aan om niets mee te nemen
Volgens mij staan die tegenover Goose of Wir Sind Helden.... makkelijke keuzequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet trouwens sinds afgelopen vrijdag welke band ik absoluut ga overslaan: C-mon en Kypski
Was bij Fret Alive in 013 en ik heb echt nog nooit zo'n slecht onsamenhangend sfeerloos optreden gezien.... die single met Pete Philly is nog wel te doen maar live is het echt verschrikkelijke bagger...
Welke dan? Ik vind C-Mon and Kypski niet slecht...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:00 schreef flyguy het volgende:
[..]
Volgens mij staan die tegenover Goose of Wir Sind Helden.... makkelijke keuze
Nu in het slootje begraven die droog staatquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:42 schreef Metalfrost het volgende:
wat is een goede plek om een fles van 1 liter te verbergen, te weten Beerenburg?
Ik heb anders al twee jaar achter elkaar een pak Taksi en wat koekjes ed in een tas het festival terrein opgekregen zonder problemen, er werd alleen wel gecontroleerd of het pak nog dicht was. Maar ze kunnen het ook gewoon wegsmijten, ligt er maar net aan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Jawel, die mogen wel de campings op (glas alleen niet geloof ik). Maar dat mag niet op het festival terrein, dat ligt gescheiden van elkaar.
Maar er staat ook in de regels dat het geen glazen fles mag zijn of eten in kartonnen verpakking...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb anders al twee jaar achter elkaar een pak Taksi en wat koekjes ed in een tas het festival terrein opgekregen zonder problemen, er werd alleen wel gecontroleerd of het pak nog dicht was. Maar ze kunnen het ook gewoon wegsmijten, ligt er maar net aan.![]()
Bunker bouwenquote:
Dat zou inderdaad mooi zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:00 schreef flyguy het volgende:
[..]
Volgens mij staan die tegenover Goose of Wir Sind Helden.... makkelijke keuze
Precies, dus het is toch altijd even de vraag of je het mee mag nemen maar ik probeer het gewoon. De andere jaren waren de regels net zo en toen was het bij mij geen probleem dus ik hoop dat er dit jaar ook niet moeilijk over wordt gedaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:33 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Maar er staat ook in de regels dat het geen glazen fles mag zijn of eten in kartonnen verpakking...
Hoezo geen eten in een kartonnen verpakking?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Precies, dus het is toch altijd even de vraag of je het mee mag nemen maar ik probeer het gewoon. De andere jaren waren de regels net zo en toen was het bij mij geen probleem dus ik hoop dat er dit jaar ook niet moeilijk over wordt gedaan.
Hoewel je het niet met bier of flessen cola ed moet proberen, dat gaat denk ik sowieso niet lukken.![]()
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:31 schreef Leonos het volgende:
Omdat ze dan minder verdienen op het festivalterrein?
Als je de camping op gaat, in je grote rugtas in het midden ergens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:42 schreef Metalfrost het volgende:
wat is een goede plek om een fles van 1 liter te verbergen, te weten Beerenburg?
Dan heb ik wel twee jaar achter elkaar geluk gehad, want ze controleerde bij mij toch echt alleen of het plastic lipje van het pak nog dicht was, zodat ik er niet stiekem iets anders in had zitten dan op het pak stond.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef sheonlydreams86 het volgende: