Lees even de vorige paginaquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer wordt de laatste 3FM-stage zaterdag bekend?
Nog niet bekend dus. Die Nightwatchman is trouwens de enige naam op PP die me helemaal NIETS zegt. Ik heb vandaag ook mijn kaartje gekocht btwquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lees even de vorige pagina [afbeelding]
Dan ben ik op vakantie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zeg, Lowlands.
Ik zeg, Helaaschpindakaasch voor jou dan.quote:
Even wat dingetjesquote:Op maandag 26 maart 2007 09:56 schreef peaceman het volgende:
...
1. Tja SP re-united is natuurlijk leuk hoor... maar als afsluiter is het zeer de vraag of ze er horen te staan.
2. 14. Evanescence - ?
3. 16. Linkin Park - al lang gewild op PP
4. De komst van Korn en Marlyn Manson kan ik minder goed begrijpen, maar er zal publiek voor zijn.
Daar gok ik ook op. Al zou het ook goed staan op Pinkpop.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zeg, Lowlands.
Tent, tandenborstel, deo en twee schone t-shirtsquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:09 schreef woeeiiii het volgende:
Heeft iemand een handig lijstje wat mee te nemen? Pinkpop newbie hier
Maakt de zaterdag al een stuk interessanterquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef Dupje het volgende:
Goose is naar de zaterdag verschoven als opener
Mysterie opgelost!
www.pinkpop.nl
Ja nu ik het zo lees, wist ik dat eerste en tweede ook wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Even wat dingetjes
1. Smashing Pumpkins zijn ook bezig aan een nieuwe plaat.
2. Evanescence heeft een nieuwe plaat uit en die kan door middel van zo'n festivaltour ineens weer verkopen.
3. Linkin Park komt deze zomer met een nieuw album. Promotie dus
4. Lekker origineel maar Korn heeft op het moment een nieuwe cd uit (Unplugged) en komt deze zomer met een nieuw album met nieuw materiaal. Datzelfde geld voor Marilyn Manson. Deze zomer komt zijn cd uit. Alles is dus heel logisch.
ik zeg groezrock pinkpop en lowlands !quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zeg, Lowlands.
Klopt dit een beetjequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:11 schreef Afunados het volgende:
[..]
Tent, tandenborstel, deo en twee schone t-shirts![]()
quote:Ik ga naar pinkpop en ik neem mee;
Algemeen:
Tent
Slaapzak+luchtbed
Kussen
Verzorging:
Handoek x 2
Toilettas: Lenzenvloeistof+bakje+spiegeltje
Tandenborstel+tandpasta
Douchegel
Deo
Haargel?
Medicijnen? Pleisters, paracetamol, rennies?
WC papier
Zonnebrand??? Hangt af van weer
Kleding:
Slaapkleding ?? Of in normale kleding slapen?
Lederenchoenen + gympies
2x Lange broek (1 aan, 1 mee)
1x 3/4 broek??? Hangt af van weer
2x t-shirt (1 aan, 1 mee)
1x t-shirt lange mouwen
1x trui
5x sokken
5x ondergoed
Jas (Ook als extra deken/kussen te gebruiken)
Electronica
Gsm+lader???
Digicam?
Zaklamp (Maglite?) (Misschien extra batterijen)
Aansteker
Overig
Ponchos/Zeil/Vuilniszakrol
Tickets!
Portemonnee met veel cash en OV + paspoort
Slot voor op tent
Inklapbaar stoeltje?
Gasstelletje voor koffie, knakworst, cupasoup, droog eten en warmte
Pannetje
Zonnebril
Kaarsje?
Zakmes (voor blikopener)
Oordopjes???
Tape?
Eten
24 blikjes bier (6 in de bus, 6 in de rij, 12 op de camping)
Broodjes en paar blikken knakworsten
Fles drinken
Pak IceTea
Krentenbollen
Pot jam oid?
quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik sprak iemand die ook een slot op zijn tent hadden gedaan, maar die lui hebben gewoon stanleymesjes bij zich enzo, dus zijn tent was gewoon opengesneden.
Gewoon zorgen dat er niets waardevols in je tent ligt. Als er een slot op zit, dan denken ze juist dat er wat te halen valtquote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik sprak iemand die ook een slot op zijn tent hadden gedaan, maar die lui hebben gewoon stanleymesjes bij zich enzo, dus zijn tent was gewoon opengesneden.
Zei ik ook al.quote:Op zondag 1 april 2007 17:00 schreef Goover het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er niets waardevols in je tent ligt. Als er een slot op zit, dan denken ze juist dat er wat te halen valt
Als het in mijn tas past, mag het mee. Ik ga echt niet meer lopen sjouwen dan datquote:Op zondag 1 april 2007 17:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon bier mee, kleren mee. En een tent.
Chris, zie alles een beetje relatief. De camping is ook om 6 uur al open.quote:Op zondag 1 april 2007 17:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je mag toch geen eten meenemen?
Ha okay, dan kom ik gasbrander wel lenen andersquote:Op zondag 1 april 2007 17:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Chris, zie alles een beetje relatief. De camping is ook om 6 uur al open.
Mwoah nog wel een plekje op A. Ergens beneden aan de bergquote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ha okay, dan kom ik gasbrander wel lenen anders. Ik kan er pas om half tien zijn met de eerste trein, wat voor plek heb ik nog dan?
Onder een hele felle lamp naast de crew die de hele nacht lang Wonderwall op een valse gitaar speelt. *ervaring*quote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ha okay, dan kom ik gasbrander wel lenen anders. Ik kan er pas om half tien zijn met de eerste trein, wat voor plek heb ik nog dan?
Wat ergquote:Op zondag 1 april 2007 17:18 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Onder een hele felle lamp naast de crew die de hele nacht lang Wonderwall op een valse gitaar speelt. *ervaring*
Vrijdagnacht, hoe moet ik daar komen danquote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wij staan iig vanaf achteren gezien helemaal vooraan op de A camping. Zijn er vrijdagnacht met gezellige muziek en bier. Kom ons vergezellen
Gewoon met de laatste trein naar landgraaf komen. Dan gezellig naar de rotonde bij A lopen.quote:Op zondag 1 april 2007 17:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vrijdagnacht, hoe moet ik daar komen dan.
Ja maar dan kan je die camping toch heel nog niet op?quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon met de laatste trein naar landgraaf komen. Dan gezellig naar de rotonde bij A lopen.
Neen, daarom ga je ook voor de ingang zitten met een paar duizend lallende festivalgangers.quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je die camping toch heel nog niet op?
En dan de hele zaterdag slapen?quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, daarom ga je ook voor de ingang zitten met een paar duizend lallende festivalgangers.
Duizend? Ik verkeerde in de illusie dat het slechts Dark_A en zijn vriendjes waren!quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, daarom ga je ook voor de ingang zitten met een paar duizend lallende festivalgangers.

Slapen op een festivalquote:Op zondag 1 april 2007 17:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En dan de hele zaterdag slapen?
Neuh, al gaan we wel met een boel vriendjes heenquote:Op zondag 1 april 2007 17:25 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Duizend? Ik verkeerde in de illusie dat het slechts Dark_A en zijn vriendjes waren!![]()
Wat houdt die in dan?quote:Op zondag 1 april 2007 17:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh, al gaan we wel met een boel vriendjes heen
helaas geldt de persaccreditatie pas 's middags dus zit ik tot 's middags voor de poort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |