Ga jij ook heen, je ziet er lekker uit zegquote:
En weerquote:Op zondag 18 maart 2007 11:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga jij ook heen, je ziet er lekker uit zeg
Je begint voorspelbaar te wordenquote:
Waarom denk je dat ik ga?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga jij ook heen, je ziet er lekker uit zeg
Da's nostalgischquote:Op maandag 19 maart 2007 12:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ga?
Psst.. Bij jullie staat Pinkpop in Geleen gepland..
Als het goed is gaan we met een man of 9, vanuit Surhuisterveen (Drachten). Vervoersmiddel is nog onbekend.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:12 schreef Metalfrost het volgende:
Is er nog iemand uit Friesland (Fryslân) die naar Pinkpop gaat? Maakt me niet uit dat ik alleen moet reizen, maar met z'n tweeën of meer is altijd leuker neem ik aan..
Ik met m'n broertje en een maat vanuit Heerenveen, vervoer is nog ff kijken.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef DirkDirk het volgende:
[..]
Als het goed is gaan we met een man of 9, vanuit Surhuisterveen (Drachten). Vervoersmiddel is nog onbekend.![]()
Hehe wie weetquote:Op maandag 19 maart 2007 17:03 schreef punkr1 het volgende:
[..]
heeft er iemand vanaf '86 de telex niet meer gecheckt dan?
Het kan altijd beterquote:Op maandag 26 maart 2007 01:51 schreef maniack28 het volgende:
Nu moet ik toch even wat kwijt hoor... Ik erger me meer en meer aan de bands die de laatste jaren geboekt worden door Nederlandse festivals. Met name de herhalingstijd en het vooral niet origineel zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik wil Pinkpop niet bashen ofzo, maar mensen, dit moet toch beter kunnen.
Tja SP re-united is natuurlijk leuk hoor... maar als afsluiter is het zeer de vraag of ze er horen te staan.quote:Buiten Amy Winehouse (wat idd een nieuwe topper is), Smashing Pumpkins en een paar bands die ik niet ken is de line-up gewoon weer een samenraapsel van bands die over datum zijn (Linkin Park, Marilyn Manson, Korn, Good Charlotte -> kan ik nog begrijpen vanwege nieuwe cd), bands die de afgelopen jaren al te vaak hier te zien zijn geweest (Muse, Arctic Monkeys, Razorlight, Scissors Sisters, Magic Numbers, Gabriel Rios) en bands die afgelopen Lowlands/Pukkelpop te bezichtigen waren (Gogol Bordello, Iggy Pop, Julliete & the Licks, Snow Patrol, Wir Sind Helden, Wolfmother).
Wat jou betreft wel ja. Maar ja, jij bent ook niet de financiele meneer van PP. Het is heel simpel:quote:De originaliteit is ver te zoeken (bij veel festivals in Nederland) en dat vind ik toch jammer. Ik hoef niet voor de 300e keer een bepaalde band te zien en zeker op Pinkpop (waar de keuzemogelijkheden per tijdstip beperkt zijn) moet je gewoon zorgen dat er bands staan die hier niet geweest zijn.
quote:Maar goed, dat is mijn mening, peaceman zal me wel weer een zeikerd vinden ()....
Dat kan en mag gelukkig in dit land. Neemt niet weg dat ik soms wel twijfel aan jouw economische realiteit.quote:Ik vind het jammer, want ik zou graag weer een keer naar Pinkpop gaan, maar ik ga geen 100+ euro neerleggen voor alleen de Smashing Pumpkins
Groezrock (België) heeft slechts de verkoop van 15.000 tickets te halen, buiten dat eind april en niet eind mei. Dus appels en peren enzo he?!quote:Neem een voorbeeld aan de line-up van Groezrock, die ik overigens ook niet super vind. Maar daar staan wel bands die niet vaak in Europa te zien zijn (dus niet de standaard punk/emo bands). Het kan dus ook anders!
Tja niet iedereen is een festivalfreak zoals jij en ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:03 schreef maniack28 het volgende:
Ik snap het wel, maar er staan voor mijn gevoel gewoon teveel bands die je allang en breed had kunnen zien...
Dat vermoeden had ik alquote:En ja, je mag aan mijn economische realiteit twijfelen hoor
Ik begrijp jou ook wel en ik vind het ook wel eens jammer. Alleen verlies ik de realiteit niet uit het oog....quote:Groezrock is de afgelopen jaren ook groter geworden (veel groter). En tuurlijk hebben die minder mensen binnen te halen, maar je kan altijd proberen onbekende bands of bands die hier niet geweest zijn de afgelopen 3 jaar te boeken. Ze hadden bijv. de Mad Caddies kunnen boeken (die zijn hier voor het laatst in 2005 geweest dacht ik). Niet zo groot, vrolijk, spontaan, dat zou goed aanslaan (Denk ik dan). Je hebt altijd wel grote namen nodig daarnaast, maar goed... just my 2 cents
De realiteit is, het gros van de mensen is (te) makkelijk te vermaken.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja niet iedereen is een festivalfreak zoals jij en ik.
[..]
Dat vermoeden had ik al
[..]
Ik begrijp jou ook wel en ik vind het ook wel eens jammer. Alleen verlies ik de realiteit niet uit het oog....![]()
Of: het gros van de mensen heeft een leven naast muziek en vindt enigszins bekende namen interessanter dan enkel onbekende.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De realiteit is, het gros van de mensen is (te) makkelijk te vermaken.
Kritisch is prima, te kritisch is voorbij de realiteit.quote:Ik helaas niet![]()
Je leest niet goedquote:Op maandag 26 maart 2007 10:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of: het gros van de mensen heeft een leven naast muziek en vindt enigszins bekende namen interessanter dan enkel onbekende.
[..]
Kritisch is prima, te kritisch is voorbij de realiteit.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:28 schreef peaceman het volgende:
Ach Visstick, elk jaar voer ik deze discussie met maniack. Of het nu PP of LL betreft het maakt niet uit.
EN ik lees niet goedquote:Op maandag 26 maart 2007 10:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je leest niet goedIk zeg nergens dat het 100% onbekend moet zijn, het mag ook bekend zijn, maar doe dan een paar bands die je niet had kunnen zien de afgelopen jaren
Maar goed, het wordt weer zo'n zinloze discussie! Laten we het hier maar bij zitten en de mensen die PP wel leuk vinden lekker laten genieten ^^ Ik kijk de Pumpkins wel op tv
(of komt het niet meer op tv? )
Misschien moet je naar België verhuizen.... Pukkelpop, Groezrock... het is dan allemaal dichterbij voor jequote:Op maandag 26 maart 2007 10:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zeurpiet.. ik wil waar voor mn geld, ik wil dus bands die ik nog niet gezien heb![]()
Daarom baal ik dat ik niet naar Groezrock kan (schoonouders 25 jaar getrouwd.. feest enzo), want de line-up is daar redelijk apart, veel bands die niet vaak/nooit in Nederland spelen en dat maakt het interessant. Wellicht Pinkpop 2008 dan... ik wacht ieder jaar weer op een goeie line-up voor mezelf, maar ik ben bang dat het nog lang gaat duren.. hehe![]()
Haha...quote:Op maandag 26 maart 2007 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
EN ik lees niet goed
Ik zeg toch enigszins bekende namen....
En die bandjes die je niet had kunnen zien de afgelopen jaren in Nederland staan ook op PP
Eigenlijk precies zoals je zou willen, met dit verschil dat jij ze nu ook niet kent...![]()
Welke welke?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:45 schreef peaceman het volgende:
Je bedoelt dat er maar 5 zijn die je helemaal niet kent?
Er zijn er namelijk wel meer die in jouw voorkeurscategorie horen.....
Waar heb je 30 seconds to mars gezien dan? Dave Mathews band? Amy Winehouse? The Fratellis? om er zo even 4 te noemen.....quote:Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Welke welke?De rest kon je allemaal al vorig jaar zien (of dat jaar daarvoor). Maar dat geeft niet, accepteer nou maar gewoon dat ik niet ga, ik zal stoppen met PP bashen
03/02/2007 30 Seconds To Mars - Tivoli (Utrecht)quote:Op maandag 26 maart 2007 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waar heb je 30 seconds to mars gezien dan? Dave Mathews band? Amy Winehouse? The Fratellis? om er zo even 4 te noemen.....
=) Dat is niet waar... er zijn zat bands die de afgelopen jaren niet hier geweest zijn en nu wel op bijv. Groezrock of andere festivals in Europa komen... maar goed, die horen niet tot de doelgroep en zijn schijnbaar niet interessant genoegquote:Op maandag 26 maart 2007 11:35 schreef peaceman het volgende:
Tja als we gewone concerten ook mee gaan tellen, kunnen festivals wel opdoeken als iedereen zo zou redeneren als jij natuurlijk![]()
Ja, maar als je alle bands die op een festival komen of al gezien hebt of niet leuk vindt, dan ben je ook flink wat geld kwijtquote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef n0r het volgende:
Dat is jusit het rielekste aan festivals, veel band, die je mayb al eens gezien hebt en die je nog nooit gezien hebt. Als je alle bands die je op festivals ziet apart naar hun concert zou gaan ben je flink wat geld kwijt
en dat heb ik dus net gedaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:23 schreef SlaggY het volgende:
Zojuist ook mijn pinkpop en lowlands kaartjes gehaald..
Ik dacht dat er alleen nog 2 namen voor zaterdag bekend gemaakt zouden worden??quote:The Nightwatchman op Pinkpop!
(28-03-07) - Tom Morello zal dit jaar onder zijn pseudoniem The Nightwatchman optreden tijdens Pinkpop.
Hij beklimt op zondag 27 mei het John Peel Stage.
Koffiehuizen
Tom Morello is de ex-gitarist van Rage Against The Machine en Audioslave. Hij treedt al in 2003 regelmatig op als The Nightwatchman. Hij doet dit echter voor klein publiek in lokale koffiehuizen.
Het debuutalbum One Man Revolution van Tom Morello verschijnt in april 2007.
Line-up
Nu de naam van The Nightwatchman bekend is gemaakt, is het nog slechts wachten op de laatste naam voor Pinkpop. Welke dat is, wordt binnenkort onthuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |