Een festival maar dan als pers.quote:
[quote]quote:
Ehm, dat ik voor m'n werk heen ga. Dat ik dus van Bureau Pinkpop met m'n bedrijf aanwezig ben op het festival om recensies te schrijven over het wel en wee. En daarnaast gewoon genieten van een lang weekend muziekquote:
Ja dat snap ik, maar welke voordelen heb jequote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ehm, dat ik voor m'n werk heen ga. Dat ik dus van Bureau Pinkpop met m'n bedrijf aanwezig ben op het festival om recensies te schrijven over het wel en wee. En daarnaast gewoon genieten van een lang weekend muziek
Backstage voordelenquote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar welke voordelen heb je.
Pfff, als we wikipedia taal gaan praten dan val ik hier ook in slaap. Ik praat ook maar figuurlijkquote:Op maandag 2 april 2007 13:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alleen maar goede bands bestaan niet.
de voorkeur geniet op een ondergrond van gras, niet te dicht in de buurt van een greppel of water.quote:Op maandag 2 april 2007 19:51 schreef Patrijz het volgende:
wat is rlxte plek op die camping om te zitten dan... ik ben nog nooit op festival of iets dergelijks geweestweet dus niet wat ik kan verwachten, dus tips zijn welkom!
quote:Op maandag 2 april 2007 20:56 schreef NatasTriplesix het volgende:
[..]
Tevens is het makkelijk om vlak bij struiken te staan, dan heb je tenmisnte een wc in de buurt...
quote:Tevens is het makkelijk om vlak bij struiken te staan, dan hebben anderen tenmisnte een wc in jou buurt...
Ik neem altijd een schop mee, we zitten tenslotte vlakbij duitslandquote:
de ns heeft de lente kaartje actiequote:Op dinsdag 3 april 2007 07:47 schreef IndyROKR het volgende:
En hoeveel kost een pinkpop-treinkaartje?
Het is maar net hoeveel je wilt uitgeven. Je kan voor op de camping zelf wat voedsel mee nemen. Op zaterdag kan je nog naar de supermarkt lopen in het dorp, dat is best te doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:47 schreef IndyROKR het volgende:
Maar eten en drinken enzo, hoeveel kost dat daar? En hoeveel kost een pinkpop-treinkaartje?
Jawel, die mogen wel de campings op (glas alleen niet geloof ik). Maar dat mag niet op het festival terrein, dat ligt gescheiden van elkaar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:45 schreef IndyROKR het volgende:
Maar kan ik ook geen flessen inslaan ergens in een dorp daaro en vervolgens naar de camping meenemen? Want ik zie ook staan op de site: Het is absoluut verboden om glas, blik, plastic flessen, drank of eten in kartonnen verpakkingen of gevaarlijke voorwerpen binnen te brengen.
Ik zat even verder op de site te kijken:quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Jawel, die mogen wel de campings op (glas alleen niet geloof ik). Maar dat mag niet op het festival terrein, dat ligt gescheiden van elkaar.
-edit: ik lees weer eens verkeerd-quote:Wat mag ik aan eten en drinken meenemen de festivalcamping op?
Men mag eten en drinken mee de camping opnemen voor eigen gebruik en afgestemd op een verblijf van drie dagen. Oogluikend wordt het meenemen van 12 blikjes fris/bier en 1 plastic petfles toegestaan maar de security aan de ingang heeft de vrijheid om te bepalen wat wel en wat niet mag. Wij raden overigens iedereen aan om niets mee te nemen. Er is voldoende eten en (gekoelde) drank te koop op de campings tegen zeer redelijke prijzen.
Whehehe ....quote:Wij raden overigens iedereen aan om niets mee te nemen
Volgens mij staan die tegenover Goose of Wir Sind Helden.... makkelijke keuzequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet trouwens sinds afgelopen vrijdag welke band ik absoluut ga overslaan: C-mon en Kypski
Was bij Fret Alive in 013 en ik heb echt nog nooit zo'n slecht onsamenhangend sfeerloos optreden gezien.... die single met Pete Philly is nog wel te doen maar live is het echt verschrikkelijke bagger...
Welke dan? Ik vind C-Mon and Kypski niet slecht...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:00 schreef flyguy het volgende:
[..]
Volgens mij staan die tegenover Goose of Wir Sind Helden.... makkelijke keuze
Nu in het slootje begraven die droog staatquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:42 schreef Metalfrost het volgende:
wat is een goede plek om een fles van 1 liter te verbergen, te weten Beerenburg?
Ik heb anders al twee jaar achter elkaar een pak Taksi en wat koekjes ed in een tas het festival terrein opgekregen zonder problemen, er werd alleen wel gecontroleerd of het pak nog dicht was. Maar ze kunnen het ook gewoon wegsmijten, ligt er maar net aan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Jawel, die mogen wel de campings op (glas alleen niet geloof ik). Maar dat mag niet op het festival terrein, dat ligt gescheiden van elkaar.
Maar er staat ook in de regels dat het geen glazen fles mag zijn of eten in kartonnen verpakking...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb anders al twee jaar achter elkaar een pak Taksi en wat koekjes ed in een tas het festival terrein opgekregen zonder problemen, er werd alleen wel gecontroleerd of het pak nog dicht was. Maar ze kunnen het ook gewoon wegsmijten, ligt er maar net aan.![]()
Bunker bouwenquote:
Dat zou inderdaad mooi zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:00 schreef flyguy het volgende:
[..]
Volgens mij staan die tegenover Goose of Wir Sind Helden.... makkelijke keuze
Precies, dus het is toch altijd even de vraag of je het mee mag nemen maar ik probeer het gewoon. De andere jaren waren de regels net zo en toen was het bij mij geen probleem dus ik hoop dat er dit jaar ook niet moeilijk over wordt gedaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:33 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Maar er staat ook in de regels dat het geen glazen fles mag zijn of eten in kartonnen verpakking...
Hoezo geen eten in een kartonnen verpakking?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Precies, dus het is toch altijd even de vraag of je het mee mag nemen maar ik probeer het gewoon. De andere jaren waren de regels net zo en toen was het bij mij geen probleem dus ik hoop dat er dit jaar ook niet moeilijk over wordt gedaan.
Hoewel je het niet met bier of flessen cola ed moet proberen, dat gaat denk ik sowieso niet lukken.![]()
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:31 schreef Leonos het volgende:
Omdat ze dan minder verdienen op het festivalterrein?
Als je de camping op gaat, in je grote rugtas in het midden ergens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:42 schreef Metalfrost het volgende:
wat is een goede plek om een fles van 1 liter te verbergen, te weten Beerenburg?
Dan heb ik wel twee jaar achter elkaar geluk gehad, want ze controleerde bij mij toch echt alleen of het plastic lipje van het pak nog dicht was, zodat ik er niet stiekem iets anders in had zitten dan op het pak stond.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef sheonlydreams86 het volgende: