quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:03 schreef sanni het volgende:
Oh wist niet dat ze uit Almelo kwam,sorry en dank voor de correctie. Nou was dus
gisteren in Hengelo en echt een trekkersdorp met een pearden en..![]()
Ik had daar
niet eens wireless-internet mogelijkhedenMaar goed de dag duurde niet lang dus ik
was weer snel weg daar want er is niets maar dan ook niets te beleven als je grote
steden gewend bent.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 07:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Meneer komt uit Stormvogels/Telstar city en is grote steden gewend...
paarden in hengelo? *uhhhhh* okquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:03 schreef sanni het volgende:
Oh wist niet dat ze uit Almelo kwam,sorry en dank voor de correctie. Nou was dus
gisteren in Hengelo en echt een trekkersdorp met een pearden en..![]()
Ik had daar
niet eens wireless-internet mogelijkhedenMaar goed de dag duurde niet lang dus ik
was weer snel weg daar want er is niets maar dan ook niets te beleven als je grote
steden gewend bent.![]()
Durf ik niet. Dus support ik Hengelo maar.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
Open een eigen topic dan....
nee!! Hengeloers klagen toch juist altijd graag?quote:
hengelo coffeeshop stad???quote:Op maandag 19 maart 2007 23:09 schreef King_of_Kool het volgende:
Rokade of zoiets,, Moby Dick
Goed zo!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef Merson het volgende:
Durf ik niet. Dus support ik Hengelo maar. [afbeelding]
Niet dat ik weet? Ik klaag nooit!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
nee!! Hengeloers klagen toch juist altijd graag?
Niet zo positief dus dan he....
we hebben eigenlijk wel een beter plaatje nodig als het expo center hoor....
Die klok heeft het nog nooit fatsoenlijk gedaan toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:22 schreef Numbie het volgende:
Maar dat plein is ook wel het toppunt van gruwelijkheid! Heb heel wat pleinen mogen zien in Nederland en daarbuiten, maar 'onze' betonnen sahara spant toch wel de kroon. Zelfs de digitale klok heeft de hoop al opgegeven![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:51 schreef Fatality het volgende:
Ze moeten Hengelo gewoon nog eenmaal platgooien en opnieuw opbouwen, zoals het wel zou moeten.
Die is ook niet slechtquote:Op zondag 25 maart 2007 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ooh die! Ik zat al aan Groot Driene te denken![]()
Is dit bij Pleintje voor? Of een briljante foto van het marktplein?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mjah da's altijd wel een mooi herkenbaar punt
[afbeelding]![]()
ja dat heb ik ook wel eens gehoort... leek me trouwens ook niet zo mooiquote:Op woensdag 4 april 2007 09:20 schreef Merson het volgende:
Er waren toch ooit eens plannen uitgewerkt om daar een megagrote vijver te maken?
Niks mis met Almeloquote:
Wanneer is het eigenlijk opgelost? Ik moet er vrijdag waarschijnlijk langs.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:17 schreef Bravebart het volgende:
Al is dat spoorgezeik wel tering irritant
Nee, ik kom niet eens uit Twentequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
irritant? ik heb d'r nog wel andere woorden voor
Maar daar kan Almelo opzich niks aan doen natuurlijk...
Maar niks mis met Almelo??? PhoeDan kom je zeker zelf uit Almeloooo?
Ik had eerst begrepen vandaag, maar dat kan misschien alweer oude info zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:42 schreef tomttt het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk opgelost? Ik moet er vrijdag waarschijnlijk langs.
ik dacht morgen... maar zeker weten doe ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had eerst begrepen vandaag, maar dat kan misschien alweer oude info zijn
ns.nl geeft ook geen verstoring aan zover ik heb gezien... Denk dus dat ze rijden?quote:16-04-2007 Werkzaamheden Almelo-Hengelo woensdagavond 18 april klaar
De werkzaamheden aan het hulpspoor bij Almelo worden naar verwachting op woensdagavond 18 april om 20.00 uur afgerond. De laatste fase van het werk start op maandag 16 april om 20.00 uur. Tussen 16 april 20.00 uur en 18 april 20.00 uur is treinverkeer tussen Almelo en Hengelo niet mogelijk. Bovendien is station Almelo op maandagavond 16 april vanaf 20.00 uur tot de volgende ochtend uit andere richtingen ook niet per trein bereikbaar.
Hengelo kan er idd niks aan doen, maar veel mensen in Hengelo hebben er wel degelijk mee te makenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:55 schreef tomttt het volgende:
Genoeg over iets wat in Almelogebeurt en waar Hengelo natuurlijk niets aan kan doen.
Nu over Hengelo![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef tomttt het volgende:
Het probleem is opgelost!
Prorail deelde vandaag fruit uit. Ondanks dat ik geen last heb gehad van de storing, heb ik toch een banaan gepakt. Ik voel me hierover erg schuldig. Als er iemand is die last heeft gehad van de storing en geen banaan van Prorail heeft gehad, wil ik hem best afstaan.
Naast pleintje komt een grand café. Henk en Edwin van plein zijn hier de eigenaren van!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
Weet iemand toevallig wat ze aan het bouwen zijn naast 't Pleintje?
Alsjeblieft!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
fruit kreeg ik niet, maar de trein reed wel! (en dat vond ik al mooi genoeg)
Probeer je hier vast een date op te duikelen, omdat er anders niemand met je mee wilt?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:27 schreef Stienn het volgende:
Gaan er nog mensen met koniginnedag hengelo onveilig maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:27 schreef Stienn het volgende:
Nee, ik zit in Barcelonaquote:Op woensdag 25 april 2007 09:27 schreef Stienn het volgende:
Ja, ik heb het maar zwaarquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:59 schreef Merson het volgende:
[..]
Probeer je hier vast een date op te duikelen, omdat er anders niemand met je mee wilt?MaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga jij nu maar boswachter worden!
en laat mij met rust
![]()
Vorig jaar naarHengelo geweest! Hele dag in pleintje gezeten, grafweer vorig jaarquote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaa (of enschede of utrecht... hmmmz teveel opties nog open)
Stravinskyquote:Op donderdag 26 april 2007 09:28 schreef Stienn het volgende:
Pleintje is altijd zo fokking druk.. maar wel gezellig... moet nog maar even kijken waar we gaan zitten. Strafinskie of hoe je dat ook schrijft is ook altijd gezellig!
Schitterendquote:Op donderdag 26 april 2007 10:52 schreef Jojoortje het volgende:
Prachtig weer hier in Hengelo![]()
Terrasweer
Ach ja, in t weekend (en maandag) is t ook heerlijk weer. Dan de schade maar ff inhalenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef Stienn het volgende:
Heerlijk met dit weer op terras..... Maarja, zit net als Roycooooo binnen voor stage..
mindersssssss, ben heerlijk vrijquote:Op donderdag 26 april 2007 13:03 schreef Stienn het volgende:
Dat is waar, alle schade even goed inhalen.. helaas moet ik zaterdag de hele dag nog gewoon werken..
hahaha ja dat was inderdaad errug druk... doen we dit jaar maar niet weer.. Genux of Merlijn ofzo is vast ook wel open!! En anders hebben we ook nog de 3...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vorig jaar naarHengelo geweest! Hele dag in pleintje gezeten, grafweer vorig jaar!
Dit jaar maar keer naar Amsterdam![]()
Idd, niet echt je van het! Gewoon op t terras zitten dit jaar joh, wordt toch geweldig weerquote:Op donderdag 26 april 2007 17:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hahaha ja dat was inderdaad errug druk... doen we dit jaar maar niet weer.. Genux of Merlijn ofzo is vast ook wel open!! En anders hebben we ook nog de 3...
Vanavond weerquote:
Speciaals wordt om gevraagd toch!?quote:
In Amsterdam was bijna geen kip te bekennenquote:
Awwwwwwww dan had je maar naar partystad hengeloooooo moeten gaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
In Amsterdam was bijna geen kip te bekennen![]()
Vorig jaar al geweest. Hoopte een beetje rust te vinden in Amsterdam, zeer goed geluktquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Awwwwwwww dan had je maar naar partystad hengeloooooo moeten gaan![]()
![]()
Klopt, lieg ook een beetjequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Geloof er niks van
Toen ik in Amsterdam was vond ik het echt té druk, kon geen kant op zonder geplet te worden. Utrecht dit jaar was wat relaxter, meer gezellig druk...
Welke Koninginnenacht bedoel je? Zaterdag of zondagnacht? Officieel was koninginnenacht namelijk op de zaterdag (althans zo stond het aangegeven op borden).quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mjah das altijd wel leuk ja! Beetje afwisseling erin..
Viel mij trouwens op dat met Koninginnenach er in Hengelo eigenlijk niks te doen was (behalve dan 1 muziekpodium bij Stravinsky/plein)
Beetje suf allemaal weer...
28ste was in enschede....quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef tomttt het volgende:
[..]
Welke Koninginnenacht bedoel je? Zaterdag of zondagnacht? Officieel was koninginnenacht namelijk op de zaterdag (althans zo stond het aangegeven op borden).
Juistem! tevens weer een onderneming van de eigenaar(en) van 't Pleintje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:24 schreef tomttt het volgende:
Volgens mij komt daar een grand-café.
Donkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:50 schreef Cici het volgende:
Weet alleen niet hoe Rootie er nu voorstaat.
Nog ''licht''elijk uitgedruktquote:
Nee, die niet (schijnt overigens ook geen zwerver te zijn). Die gast met die krullen en die altijd schreeuwde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:48 schreef Stienn het volgende:
Die vent met dat haar? die vaak bij het pleintje daaroz op het bankje zat?
Helaas stond er niet bij waar hij aan is overleden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef Stienn het volgende:, waar aan?
Maar niemand weet of XL falliet is?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:38 schreef Cici het volgende:
Die kerel deed wel eens of hij van de politie was en achtervolgde dan mensen.
Hilarious.
onmogelijk!! of kom je nooit buiten?!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, ik heb die gozer nog nooit gezien
Vond het er eigenlijk niet veel aan. Het zag er wel heel erg strak uit, maar als er bijna niemand komt.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef Stienn het volgende:
Heb nu van meer mensen gehoord en van mensen die bij XL werken dat die tent gesloten is.. Jammer het was er soms best leuk!
Mwa, maar 3 jaar hier gewoond en eigenlijk totaal niet op geletquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
onmogelijk!! of kom je nooit buiten?!
rip schreeuwlelijk!
Gisteren was het in de stad echt saai inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 19:11 schreef Bakakame het volgende:
.....
Jup, je ziet nou van die hele lelijke stalen balkenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Gisteren was het in de stad echt saai inderdaad![]()
En ik ben de halve stad doorgeweest(Merlijn, de 3, GoodFellows, Roadhouse
en Genux...)
en is de brinktorenklok weg??ik had em nog niet eens gemist.
Meer info met op een paar pagina's plaatjes, moet je even zoekenquote:Dat het nieuwe Metropool ergens aan het Industrieplein, pal tegen Hart van Zuid, zou komen was al eerder bekend. Maar wethouder Ter Ellen maakte gisteren de precieze plek bekend. Het gaat om de huidige plek voor langparkeren, in de bocht van de Gieskesstraat en vlak bij de onderdoorgang van het station. De oplevering van het nieuwe pand van Metropool staat nu gepland voor eind 2009. Vlak bij het nieuwe Metropool komt een parkeergarage. De huidige parkeerplaats verdwijnt en op die plek komt groen. Ter Ellen hoopt dat in het ontwerp voor het nieuwe Metropool ook een overdekt podium kan komen, zodat er openluchtconcerten in het park kunnen worden gegeven. Voor het nieuwe Metropool is een bedrag van 6 miljoen euro beschikbaar. De grote zaal van het nieuwe Metropool wordt geschikt voor 800 bezoekers, in de kleine multifunctionele zaal kunnen straks 150 mensen. Verder komt er een grand café met 120 zitplaatsen.
Tropical Night is altijd op zaterdag.... Dit jaar op 7 Juli.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jup, je ziet nou van die hele lelijke stalen balken
Trouwens, is de Tropical Night 12 juli?
Oh en wisten jullie dat Metropool naast het station komt?Ik zie het net weer ergens staan en bedacht me dat ik het ook heb zien staan bij Summer Square!
[..]
Meer info met op een paar pagina's plaatjes, moet je even zoeken
Dat dacht ik ook, omdat ik ergens las dat hij 2 juni is.quote:
Ja pciesquote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, omdat ik ergens las dat hij 2 juni is.
Maar hij is van 1 op 2, dus vrijdag op zaterdag![]()
Wie weetquote:
Nee, maarten! Ga maar biertjes drinken ofzo!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:15 schreef Merson het volgende:
Zijn de winkels in Hengelo vandaag open?
Idem.quote:
Goeie kroegen:quote:Ha! daar ga ik morgen heen dus als iemand tips heeft wat de beste kroegen/eettentjes zijn
en desnoods specialiteiten - een man moet tenslotte eten niet waar - dan hoor ik het graag.
Ik weet wel dat die ene mooie c/w blonde zangeres er vandaag komt dus ik verwacht daar
minimaal een 10tal gelijksoortige schoonheden rond te zien lopen. na afloop van het werk.
Ik vind alleen Louis en 074 slecht en de rest vind ik allemaal wel gezelligquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef C21H23NO5 het volgende:
Goeie kroegen:
St. Louis
074
Slechte kroegen:
de rest![]()
Misschienquote:
moe wat is dat?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn gezelschap doet ook saaiZe zijn te moe nog van gisteren (Nacht van Hengelo)
Anyway... ik ga nu naar een feest![]()
dat vergeet je toch niet! foeiiiquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:27 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben er ook vandoor
Blijkt dat ik verjaardag had, ghehe
Ken je mij nog nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat vergeet je toch niet! foeiii
dat valt toch wel mee?? Hengeloers willen alleen niet in Enschede wonen... er shoppen en uitgaan enzo is primaquote:Op zondag 3 juni 2007 00:36 schreef Moody het volgende:
Waarom kutten Hengeloërs altijd op Enschedeërs eigenlijk?
Snap ik ook niet zo goed. Waarom willen Hengeloërs niet in Enschede wonen?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee?? Hengeloers willen alleen niet in Enschede wonen... er shoppen en uitgaan enzo is prima
Stappen gister was weer op... Het was zelfs nog redelijk druk ondanks dat het de dag na de nacht van Hengelo was![]()
frustratie? hmm... da's overdreven denk ik?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Zie dit niet als Hengelo-bashing, ik probeer gewoon een diepzittende frustratie te begrijpen
Hengelo-Zuid is ook leuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik ging laatst een huis zoeken in Hengelo, en toen kwam ik er achter dat het toch best een leuke stad is. (woon nu 7 jaar in enschede en het enige dat ik ooit van hengelo heb gezien is de NY)...
Anyway, gezocht in de schooierswijken (componistenbuurt en oude wetenschappersbuurt (archimedes, pythagoras)), maar ik kreeg die zooi niet toegewezen. Ging ik ook een keer door die wijken van hengelo Noord rennen, wtf wat een kasten van huizen staan daar man! Niet te weinig![]()
Maar daar wonen jullie vast niet
Dat doe ik soms ook, maar dat doe ik ook met Borne. Gewoon omdat het grappig is.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:36 schreef Moody het volgende:
Heeyyy Hengeloooo
Waarom kutten Hengeloërs altijd op Enschedeërs eigenlijk?
Andersom vind ik het stukken minder, ik heb bijv. 0,0 problemen met Hengelo en Hengeloërs
(Ikea is leuk, onee dat is Borne)
Wtfquote:
Ghehequote:
Wie zegt dat ik dat niet benquote:Op zondag 3 juni 2007 23:59 schreef Jojoortje het volgende:Ik PM je wel... Straks krijg ik nog enge stalkers aan mijn deur
Jajaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb je foto's gezien... Ik kan je wel aan![]()
Ja dat dusquote:Op maandag 4 juni 2007 00:10 schreef Jojoortje het volgende:
Oke dit is heel grappig... We zijn zowat buren![]()
Nou, dan moet je heel snel zijn, want ik ben morgenochtend weer wegquote:
Ik ben er binnen 10 secquote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef Bravebart het volgende:
Nou, dan moet je heel snel zijn, want ik ben morgenochtend weer weg![]()
In het speeltuintje, over 15 secondequote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er binnen 10 sec
Oke ik ga slapen... Morgen ook weer vroeg op! Misschien kom ik je nog wel tegen![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 07:22 schreef Jojoortje het volgende:
Hmm 8:20 zit ik al op mijn stage![]()
OT: Wanneer is Tropical Night eigenlijk?![]()
't Rot.quote:
Dat was aan de orde in een tijd dat de economie belabberd was en Enschede veel schulden had, maar nu totaal niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:32 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Mijn mening zal dit vanzelf verdwijnen als Hengelo en Enschede opgaan in Twentestad.
Ik heb ook in 't Wilbert gewoondquote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wilbert!
en tropical night is 7 Juli ja...![]()
uhuhquote:Op maandag 4 juni 2007 16:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik voel weer "hé jij hebt zo ongeveer naast mij gewoond" aankomen
Ik durf ook al niks meer te zeggen, straks wonen er nog meer fokkers bij mij in de buurtquote:
hehe ik heb ff in je fotoboek gespiekt, maar nee ik ken je niet!quote:
Waarom?? (Speel jij trouwens geen utopia?quote:
Ik heb jaren Utopia gespeeldquote:Op maandag 4 juni 2007 21:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hehe ik heb ff in je fotoboek gespiekt, maar nee ik ken je niet!
[..]
Waarom?? (Speel jij trouwens geen utopia?)
Ik heb ook ff gecheckt in je FoBo, maar ik ken je ook niet. Komt denk ik omdat er geen foto in staatquote:Op maandag 4 juni 2007 21:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
hehe ik heb ff in je fotoboek gespiekt, maar nee ik ken je niet!
jaaa je bent nergens meer anoniem hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 22:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb jaren Utopia gespeeld
Ik woonde op de Veloursstraat naast een dealer, waardoor er regelmatig midden in den acht bij mij aangebeld werd, er keer op keer weer ruiten ingeslagen werden en ik tot twee keer toe met bloedende mensen midden in de nacht naar het ziekenhuis ben gereden.
ja ik vind die lurkers engquote:Op maandag 4 juni 2007 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ook ff gecheckt in je FoBo, maar ik ken je ook niet. Komt denk ik omdat er geen foto in staat
Ik heb in de Werninkhofstraat gewoond trouwens...
Komt er ook 1 net uit bed rollen hoor..quote:
ja pas om half 12 college he.. dan krijg je dat..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt er ook 1 net uit bed rollen hoor..
Wat een leven, wat een leven!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja pas om half 12 college he.. dan krijg je dat..![]()
Ik ben ook eerstejaars en heb het wel tyvesdrukquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
tjah... eerstejaars he... komt nog wel voor mij
ben trouwens vrij druk dit blok5 projecten ipv 1...) maar we liggen voor op schema dus heb een ochtendje vrij...
Idd, je zult wel meemaken wat werken isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
tjah... eerstejaars he... komt nog wel voor mij
ben trouwens vrij druk dit blok5 projecten ipv 1...) maar we liggen voor op schema dus heb een ochtendje vrij...
Ik denk dat dit in de toekomst dit plan weer van stal gehaald gaat worden, misschien had ik hier duidelijker in moeten zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:16 schreef Moody het volgende:
Je zegt dat Enschede en Hengelo nog Twentestad gaan worden, maar dat is iets van 10-15 jaar geleden. Tegenwoordig speelt dat helemaal niet meer, omdat beide steden nu veel beter zichzelf kunnen redden.
hee jij hier!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Ik denk dat dit in de toekomst dit plan weer van stal gehaald gaat worden, misschien had ik hier duidelijker in moeten zijn.
Maar je hebt gelijk nu speelt dit even niet meer, het is mij duidelijk. Dank je wel!![]()
Verdammtquote:
Goed idee, Festini Perenijsjequote:
Van der Poelquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
van der poel!!!!!!
ohw... ik ga altijd lopend....quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef tomttt het volgende:
[..]
Van der Poel![]()
Te warm om te gaan fietsen![]()
Lopend is iets te ver helaas en daarnaast zijn er nog meer festini perenijsjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ohw... ik ga altijd lopend....
(verrek eigenlijk kom ik nooit bij van der poel... maar áls ik ga)
ik zit nu in grun... en ik heb dus geen van beidequote:Op donderdag 7 juni 2007 16:48 schreef tomttt het volgende:
[..]
Lopend is iets te ver helaas en daarnaast zijn er nog meer festini perenijsjes![]()
Jij ook al in Hengeloquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik woon nu net een paar weken in HengeloWel ietsje anders dan Oldenzaal
Waar ik dus eerst gewoond heb! Woon trouwens in Klein Driene
![]()
Die straat staat toch bij elk klein buitje blank?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:48 schreef daniel.spijker het volgende:
hele hoofdstraat ( naar groot driene bij tesstronic? is dat heydnlaan?:P) was blank, mijn kelder pakt normaal grondwater.(ik woon in zijstraat)
Dus tja.. ik scheet hem al.. me server alles staat in kelder..
Maar kweenie..
was lucky
uhuh al was dit wel extreem..:Pquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef tomttt het volgende:
[..]
Die straat staat toch bij elk klein buitje blank?
nee in een wat minder goed onderhouden woonwijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
hmmm bij ons was alles aardig droog volgens mij... ook buiten wel..
wonen jullie toch in het lager gelegen gedeelte van hengelo
Daar woon ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:31 schreef daniel.spijker het volgende:
[..]
nee in een wat minder goed onderhouden woonwijk(kleindriene)
*duw*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:28 schreef Bravebart het volgende:
Kick.
Hengelo de gekste!quote:
Zo druk?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef Jojoortje het volgende:
Nog mensen die naar Genux zijn geweest vorige week? Niemand kwam er haast in
Nee iddquote:
Wat doe je hier zoal?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee idd
Naja ik zit er weer een week, dus ik ben benieuwd
Lerenquote:
Das nog best watquote:
Same herequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Das nog best wat
Ik ging net naar de Mac, kon ik niet pinnen. Dus m'n geld is op, dus uitgaan lukt dit weekend niet
Maar ach, ik moet eigenlijk tóch leren.
Eigenlijk.![]()
Ik had 25 minuten geleden nog wat spul voor school moeten mailen. Oepsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereVrijdag teringzwaar tentamen, en kan pas mandag beginnen met leren
Morgen nog verslag maken, zondag mn ma jarig
Uitgaan over een week of 3 weer, als mn tentamens klaar zijn
2,5 liter ijs ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik had 25 minuten geleden nog wat spul voor school moeten mailen. Oeps![]()
![]()
Deze week toetsweek. En 't gaat wel redelijk, maar toch
Volgende week Friesland en dan zondag naar RHCP.. 's Maandags m'n cijfers ophalen en 2.5L ijs eten
En de week erna laten we waarschijnlijk onze hond inslapen![]()
![]()
Ja, dat zouden we nog doen, met z'n drieën een grote bak ijs, die iemand nog van z'n ma tegoed heeftquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
2,5 liter ijs ?
Hoezo in laten slapen ?
Haha, relaxtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, dat zouden we nog doen, met z'n drieën een grote bak ijs, die iemand nog van z'n ma tegoed heeft
En ze is al oud, heeft best veel pijn met van alles en we hadden een tijdje acupunctuur (Ja, acupunctuur voor honden), maar dat werkt ook niet meer goed.
Dus besloten we dat we haar maar in zouden laten slapen, nog voor de vakantie..![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:51 schreef Bakakame het volgende:
Ja ach, dat gebeurt allemaal. Maar het is nog niet zo ver!
Man, mijn weerdingen kloppen ook voor geen meter
Ze geven al de hele dag onweer aan. Voor morgen ook, trouwens?![]()
Ja, zelfde waarschijnlijk.. Moet nog 'n paar hoofdstukken doorwerken.. Iets wat ik al weken geleden had moeten doen, maar achquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenZit morgen toch hele dag binnen, dus ik heb niet eens gekeken
School is maar kutquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, zelfde waarschijnlijk.. Moet nog 'n paar hoofdstukken doorwerken.. Iets wat ik al weken geleden had moeten doen, maar ach![]()
Zin in Fryslân!![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:04 schreef Bakakame het volgende:
JA!
Maar ik wil niet op vakantie, want ik heb er geen zin in![]()
Als het hetzelfde wordt als vorige jaren zit ik de hele dag bij de tent, niks te doen. Omdat er gewoon geen flikker te doen is. En nou kan ik best vrienden maken, maar dat lukt me niet als ik alleen ben
En Kroatië en dan Noord-Italië. Nee bedankt.![]()
Liever thuis![]()
Ja, mijn zusje is anderhalf jaar jonger, maar die moet nog wel mee..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
UhuhIk heb het geluk dat ik een broertje heb van 2 jaar jonger dus ik heb altijd wel iemand om wat mee te gaan doen
Alleen zijn lijkt me ook niks
Ja, das ook wel zoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, mijn zusje is anderhalf jaar jonger, maar die moet nog wel mee..
Ik HOEF niet mee, maar thuis is eigenlijk ook niks te doen. Dan zit ik liever in Kroatië of Italië op 't strand dan thuis, ik doe sowieso niks
Nee, de nieuwe uitsmijters waren zo strengquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:41 schreef tomttt het volgende:
Zo druk?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Bravebart het volgende:
Oja en bij Jojoortje naar binnen gluren![]()
Maar dat weet ze gelukkig niet
quote:
Ja ik ook maar zo ffquote:
*checkt in foboquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik ook maar zo ffAl weet ik gelukkig nog niks
![]()
Brrrr, dan ga ik later welquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
*checkt in foboMisschien kom ik je nog wel tegen
![]()
![]()
Whehe, hoezo dat ?quote:
Mijn moeder en ik hadden het cadeau (een blenderquote:
Whehequote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik hadden het cadeau (een blender) vanmiddag gekocht, dus ik kwam binnen lopen met een enorm cadeau en hij zat daar maar op de bank naar het cadeau te kijken, dus hadden we het alvast gegeven
Shopse!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheGoed punt
Ik ga nu maar eens zooi kopen![]()
Dankjequote:
Geen vrienden.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:14 schreef Bravebart het volgende:
Ja lekker boeiend wel
Waarom zit jij trouwens niet op een of ander feestje ofso ?
Uuh, ik heb ook geen vrienden, een verslag wat af moest en morgen alweer om 8 uur op, omdat er allemaal bezoek komt voor mn ma's verjaardag komt en zij zo'n stresskip is, dat ze alles een uur vantevoren klaar wil hebbenquote:Op zondag 17 juni 2007 02:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Geen vrienden.
En ik zei dat ik moest leren. Wat ik eigenlijk ook had moeten doen (Maar dus niet heb gedaan)
En ik moet gvd morgen om 10 uur alweer opstaan![]()
Vaderdag begint veels te vroeg, hij krijgt al een hangmat, gun mij dan ook wat slaap![]()
Welterusten denk ik maar, dan
En waarom zit jíj niet op een of andere wilde party?
Lekker party'en met je ma!quote:Op zondag 17 juni 2007 02:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, ik heb ook geen vrienden, een verslag wat af moest en morgen alweer om 8 uur op, omdat er allemaal bezoek komt voor mn ma's verjaardag komt en zij zo'n stresskip is, dat ze alles een uur vantevoren klaar wil hebben
Dus ik ga zo ook maar slapen
Ja man, dat wordt echt knallen met mn maquote:Op zondag 17 juni 2007 02:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Lekker party'en met je ma!![]()
Gefeliciteerd![]()
Bonne nuit!![]()
met mijn ID kwam ik wel binnen... daarvoor idd niet... Hopelijk houden ze het vol dan word het misschien weer gezellig in Genux!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef Jojoortje het volgende:
Nog mensen die naar Genux zijn geweest vorige week? Niemand kwam er haast in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |