quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:03 schreef sanni het volgende:
Oh wist niet dat ze uit Almelo kwam,sorry en dank voor de correctie. Nou was dus
gisteren in Hengelo en echt een trekkersdorp met een pearden en..![]()
Ik had daar
niet eens wireless-internet mogelijkhedenMaar goed de dag duurde niet lang dus ik
was weer snel weg daar want er is niets maar dan ook niets te beleven als je grote
steden gewend bent.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 07:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Meneer komt uit Stormvogels/Telstar city en is grote steden gewend...
paarden in hengelo? *uhhhhh* okquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:03 schreef sanni het volgende:
Oh wist niet dat ze uit Almelo kwam,sorry en dank voor de correctie. Nou was dus
gisteren in Hengelo en echt een trekkersdorp met een pearden en..![]()
Ik had daar
niet eens wireless-internet mogelijkhedenMaar goed de dag duurde niet lang dus ik
was weer snel weg daar want er is niets maar dan ook niets te beleven als je grote
steden gewend bent.![]()
Durf ik niet. Dus support ik Hengelo maar.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
Open een eigen topic dan....
nee!! Hengeloers klagen toch juist altijd graag?quote:
hengelo coffeeshop stad???quote:Op maandag 19 maart 2007 23:09 schreef King_of_Kool het volgende:
Rokade of zoiets,, Moby Dick
Goed zo!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef Merson het volgende:
Durf ik niet. Dus support ik Hengelo maar. [afbeelding]
Niet dat ik weet? Ik klaag nooit!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
nee!! Hengeloers klagen toch juist altijd graag?
Niet zo positief dus dan he....
we hebben eigenlijk wel een beter plaatje nodig als het expo center hoor....
Die klok heeft het nog nooit fatsoenlijk gedaan toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:22 schreef Numbie het volgende:
Maar dat plein is ook wel het toppunt van gruwelijkheid! Heb heel wat pleinen mogen zien in Nederland en daarbuiten, maar 'onze' betonnen sahara spant toch wel de kroon. Zelfs de digitale klok heeft de hoop al opgegeven![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:51 schreef Fatality het volgende:
Ze moeten Hengelo gewoon nog eenmaal platgooien en opnieuw opbouwen, zoals het wel zou moeten.
Die is ook niet slechtquote:Op zondag 25 maart 2007 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ooh die! Ik zat al aan Groot Driene te denken![]()
Is dit bij Pleintje voor? Of een briljante foto van het marktplein?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mjah da's altijd wel een mooi herkenbaar punt
[afbeelding]![]()
ja dat heb ik ook wel eens gehoort... leek me trouwens ook niet zo mooiquote:Op woensdag 4 april 2007 09:20 schreef Merson het volgende:
Er waren toch ooit eens plannen uitgewerkt om daar een megagrote vijver te maken?
Niks mis met Almeloquote:
Wanneer is het eigenlijk opgelost? Ik moet er vrijdag waarschijnlijk langs.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:17 schreef Bravebart het volgende:
Al is dat spoorgezeik wel tering irritant
Nee, ik kom niet eens uit Twentequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
irritant? ik heb d'r nog wel andere woorden voor
Maar daar kan Almelo opzich niks aan doen natuurlijk...
Maar niks mis met Almelo??? PhoeDan kom je zeker zelf uit Almeloooo?
Ik had eerst begrepen vandaag, maar dat kan misschien alweer oude info zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:42 schreef tomttt het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk opgelost? Ik moet er vrijdag waarschijnlijk langs.
ik dacht morgen... maar zeker weten doe ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had eerst begrepen vandaag, maar dat kan misschien alweer oude info zijn
ns.nl geeft ook geen verstoring aan zover ik heb gezien... Denk dus dat ze rijden?quote:16-04-2007 Werkzaamheden Almelo-Hengelo woensdagavond 18 april klaar
De werkzaamheden aan het hulpspoor bij Almelo worden naar verwachting op woensdagavond 18 april om 20.00 uur afgerond. De laatste fase van het werk start op maandag 16 april om 20.00 uur. Tussen 16 april 20.00 uur en 18 april 20.00 uur is treinverkeer tussen Almelo en Hengelo niet mogelijk. Bovendien is station Almelo op maandagavond 16 april vanaf 20.00 uur tot de volgende ochtend uit andere richtingen ook niet per trein bereikbaar.
Hengelo kan er idd niks aan doen, maar veel mensen in Hengelo hebben er wel degelijk mee te makenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:55 schreef tomttt het volgende:
Genoeg over iets wat in Almelogebeurt en waar Hengelo natuurlijk niets aan kan doen.
Nu over Hengelo![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef tomttt het volgende:
Het probleem is opgelost!
Prorail deelde vandaag fruit uit. Ondanks dat ik geen last heb gehad van de storing, heb ik toch een banaan gepakt. Ik voel me hierover erg schuldig. Als er iemand is die last heeft gehad van de storing en geen banaan van Prorail heeft gehad, wil ik hem best afstaan.
Naast pleintje komt een grand café. Henk en Edwin van plein zijn hier de eigenaren van!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
Weet iemand toevallig wat ze aan het bouwen zijn naast 't Pleintje?
Alsjeblieft!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
fruit kreeg ik niet, maar de trein reed wel! (en dat vond ik al mooi genoeg)
Probeer je hier vast een date op te duikelen, omdat er anders niemand met je mee wilt?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:27 schreef Stienn het volgende:
Gaan er nog mensen met koniginnedag hengelo onveilig maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:27 schreef Stienn het volgende:
Nee, ik zit in Barcelonaquote:Op woensdag 25 april 2007 09:27 schreef Stienn het volgende:
Ja, ik heb het maar zwaarquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:59 schreef Merson het volgende:
[..]
Probeer je hier vast een date op te duikelen, omdat er anders niemand met je mee wilt?MaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga jij nu maar boswachter worden!
en laat mij met rust
![]()
Vorig jaar naarHengelo geweest! Hele dag in pleintje gezeten, grafweer vorig jaarquote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaa (of enschede of utrecht... hmmmz teveel opties nog open)
Stravinskyquote:Op donderdag 26 april 2007 09:28 schreef Stienn het volgende:
Pleintje is altijd zo fokking druk.. maar wel gezellig... moet nog maar even kijken waar we gaan zitten. Strafinskie of hoe je dat ook schrijft is ook altijd gezellig!
Schitterendquote:Op donderdag 26 april 2007 10:52 schreef Jojoortje het volgende:
Prachtig weer hier in Hengelo![]()
Terrasweer
Ach ja, in t weekend (en maandag) is t ook heerlijk weer. Dan de schade maar ff inhalenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef Stienn het volgende:
Heerlijk met dit weer op terras..... Maarja, zit net als Roycooooo binnen voor stage..
mindersssssss, ben heerlijk vrijquote:Op donderdag 26 april 2007 13:03 schreef Stienn het volgende:
Dat is waar, alle schade even goed inhalen.. helaas moet ik zaterdag de hele dag nog gewoon werken..
hahaha ja dat was inderdaad errug druk... doen we dit jaar maar niet weer.. Genux of Merlijn ofzo is vast ook wel open!! En anders hebben we ook nog de 3...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vorig jaar naarHengelo geweest! Hele dag in pleintje gezeten, grafweer vorig jaar!
Dit jaar maar keer naar Amsterdam![]()
Idd, niet echt je van het! Gewoon op t terras zitten dit jaar joh, wordt toch geweldig weerquote:Op donderdag 26 april 2007 17:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hahaha ja dat was inderdaad errug druk... doen we dit jaar maar niet weer.. Genux of Merlijn ofzo is vast ook wel open!! En anders hebben we ook nog de 3...
Vanavond weerquote:
Speciaals wordt om gevraagd toch!?quote:
In Amsterdam was bijna geen kip te bekennenquote:
Awwwwwwww dan had je maar naar partystad hengeloooooo moeten gaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
In Amsterdam was bijna geen kip te bekennen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |