Misschienquote:
moe wat is dat?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn gezelschap doet ook saaiZe zijn te moe nog van gisteren (Nacht van Hengelo)
Anyway... ik ga nu naar een feest![]()
dat vergeet je toch niet! foeiiiquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:27 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben er ook vandoor
Blijkt dat ik verjaardag had, ghehe
Ken je mij nog nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat vergeet je toch niet! foeiii
dat valt toch wel mee?? Hengeloers willen alleen niet in Enschede wonen... er shoppen en uitgaan enzo is primaquote:Op zondag 3 juni 2007 00:36 schreef Moody het volgende:
Waarom kutten Hengeloërs altijd op Enschedeërs eigenlijk?
Snap ik ook niet zo goed. Waarom willen Hengeloërs niet in Enschede wonen?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee?? Hengeloers willen alleen niet in Enschede wonen... er shoppen en uitgaan enzo is prima
Stappen gister was weer op... Het was zelfs nog redelijk druk ondanks dat het de dag na de nacht van Hengelo was![]()
frustratie? hmm... da's overdreven denk ik?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Zie dit niet als Hengelo-bashing, ik probeer gewoon een diepzittende frustratie te begrijpen
Hengelo-Zuid is ook leuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik ging laatst een huis zoeken in Hengelo, en toen kwam ik er achter dat het toch best een leuke stad is. (woon nu 7 jaar in enschede en het enige dat ik ooit van hengelo heb gezien is de NY)...
Anyway, gezocht in de schooierswijken (componistenbuurt en oude wetenschappersbuurt (archimedes, pythagoras)), maar ik kreeg die zooi niet toegewezen. Ging ik ook een keer door die wijken van hengelo Noord rennen, wtf wat een kasten van huizen staan daar man! Niet te weinig![]()
Maar daar wonen jullie vast niet
Dat doe ik soms ook, maar dat doe ik ook met Borne. Gewoon omdat het grappig is.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:36 schreef Moody het volgende:
Heeyyy Hengeloooo
Waarom kutten Hengeloërs altijd op Enschedeërs eigenlijk?
Andersom vind ik het stukken minder, ik heb bijv. 0,0 problemen met Hengelo en Hengeloërs
(Ikea is leuk, onee dat is Borne)
Wtfquote:
Ghehequote:
Wie zegt dat ik dat niet benquote:Op zondag 3 juni 2007 23:59 schreef Jojoortje het volgende:Ik PM je wel... Straks krijg ik nog enge stalkers aan mijn deur
Jajaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb je foto's gezien... Ik kan je wel aan![]()
Ja dat dusquote:Op maandag 4 juni 2007 00:10 schreef Jojoortje het volgende:
Oke dit is heel grappig... We zijn zowat buren![]()
Nou, dan moet je heel snel zijn, want ik ben morgenochtend weer wegquote:
Ik ben er binnen 10 secquote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef Bravebart het volgende:
Nou, dan moet je heel snel zijn, want ik ben morgenochtend weer weg![]()
In het speeltuintje, over 15 secondequote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er binnen 10 sec
Oke ik ga slapen... Morgen ook weer vroeg op! Misschien kom ik je nog wel tegen![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 07:22 schreef Jojoortje het volgende:
Hmm 8:20 zit ik al op mijn stage![]()
OT: Wanneer is Tropical Night eigenlijk?![]()
't Rot.quote:
Dat was aan de orde in een tijd dat de economie belabberd was en Enschede veel schulden had, maar nu totaal niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:32 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Mijn mening zal dit vanzelf verdwijnen als Hengelo en Enschede opgaan in Twentestad.
Ik heb ook in 't Wilbert gewoondquote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wilbert!
en tropical night is 7 Juli ja...![]()
uhuhquote:Op maandag 4 juni 2007 16:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik voel weer "hé jij hebt zo ongeveer naast mij gewoond" aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |