Vorig jaar al geweest. Hoopte een beetje rust te vinden in Amsterdam, zeer goed geluktquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Awwwwwwww dan had je maar naar partystad hengeloooooo moeten gaan![]()
![]()
Klopt, lieg ook een beetjequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Geloof er niks van
Toen ik in Amsterdam was vond ik het echt té druk, kon geen kant op zonder geplet te worden. Utrecht dit jaar was wat relaxter, meer gezellig druk...
Welke Koninginnenacht bedoel je? Zaterdag of zondagnacht? Officieel was koninginnenacht namelijk op de zaterdag (althans zo stond het aangegeven op borden).quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mjah das altijd wel leuk ja! Beetje afwisseling erin..
Viel mij trouwens op dat met Koninginnenach er in Hengelo eigenlijk niks te doen was (behalve dan 1 muziekpodium bij Stravinsky/plein)
Beetje suf allemaal weer...
28ste was in enschede....quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef tomttt het volgende:
[..]
Welke Koninginnenacht bedoel je? Zaterdag of zondagnacht? Officieel was koninginnenacht namelijk op de zaterdag (althans zo stond het aangegeven op borden).
Juistem! tevens weer een onderneming van de eigenaar(en) van 't Pleintje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:24 schreef tomttt het volgende:
Volgens mij komt daar een grand-café.
Donkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:50 schreef Cici het volgende:
Weet alleen niet hoe Rootie er nu voorstaat.
Nog ''licht''elijk uitgedruktquote:
Nee, die niet (schijnt overigens ook geen zwerver te zijn). Die gast met die krullen en die altijd schreeuwde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:48 schreef Stienn het volgende:
Die vent met dat haar? die vaak bij het pleintje daaroz op het bankje zat?
Helaas stond er niet bij waar hij aan is overleden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef Stienn het volgende:, waar aan?
Maar niemand weet of XL falliet is?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:38 schreef Cici het volgende:
Die kerel deed wel eens of hij van de politie was en achtervolgde dan mensen.
Hilarious.
onmogelijk!! of kom je nooit buiten?!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, ik heb die gozer nog nooit gezien
Vond het er eigenlijk niet veel aan. Het zag er wel heel erg strak uit, maar als er bijna niemand komt.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef Stienn het volgende:
Heb nu van meer mensen gehoord en van mensen die bij XL werken dat die tent gesloten is.. Jammer het was er soms best leuk!
Mwa, maar 3 jaar hier gewoond en eigenlijk totaal niet op geletquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
onmogelijk!! of kom je nooit buiten?!
rip schreeuwlelijk!
Gisteren was het in de stad echt saai inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 19:11 schreef Bakakame het volgende:
.....
Jup, je ziet nou van die hele lelijke stalen balkenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Gisteren was het in de stad echt saai inderdaad![]()
En ik ben de halve stad doorgeweest(Merlijn, de 3, GoodFellows, Roadhouse
en Genux...)
en is de brinktorenklok weg??ik had em nog niet eens gemist.
Meer info met op een paar pagina's plaatjes, moet je even zoekenquote:Dat het nieuwe Metropool ergens aan het Industrieplein, pal tegen Hart van Zuid, zou komen was al eerder bekend. Maar wethouder Ter Ellen maakte gisteren de precieze plek bekend. Het gaat om de huidige plek voor langparkeren, in de bocht van de Gieskesstraat en vlak bij de onderdoorgang van het station. De oplevering van het nieuwe pand van Metropool staat nu gepland voor eind 2009. Vlak bij het nieuwe Metropool komt een parkeergarage. De huidige parkeerplaats verdwijnt en op die plek komt groen. Ter Ellen hoopt dat in het ontwerp voor het nieuwe Metropool ook een overdekt podium kan komen, zodat er openluchtconcerten in het park kunnen worden gegeven. Voor het nieuwe Metropool is een bedrag van 6 miljoen euro beschikbaar. De grote zaal van het nieuwe Metropool wordt geschikt voor 800 bezoekers, in de kleine multifunctionele zaal kunnen straks 150 mensen. Verder komt er een grand café met 120 zitplaatsen.
Tropical Night is altijd op zaterdag.... Dit jaar op 7 Juli.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jup, je ziet nou van die hele lelijke stalen balken
Trouwens, is de Tropical Night 12 juli?
Oh en wisten jullie dat Metropool naast het station komt?Ik zie het net weer ergens staan en bedacht me dat ik het ook heb zien staan bij Summer Square!
[..]
Meer info met op een paar pagina's plaatjes, moet je even zoeken
Dat dacht ik ook, omdat ik ergens las dat hij 2 juni is.quote:
Ja pciesquote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, omdat ik ergens las dat hij 2 juni is.
Maar hij is van 1 op 2, dus vrijdag op zaterdag![]()
Wie weetquote:
Nee, maarten! Ga maar biertjes drinken ofzo!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:15 schreef Merson het volgende:
Zijn de winkels in Hengelo vandaag open?
Idem.quote:
Goeie kroegen:quote:Ha! daar ga ik morgen heen dus als iemand tips heeft wat de beste kroegen/eettentjes zijn
en desnoods specialiteiten - een man moet tenslotte eten niet waar - dan hoor ik het graag.
Ik weet wel dat die ene mooie c/w blonde zangeres er vandaag komt dus ik verwacht daar
minimaal een 10tal gelijksoortige schoonheden rond te zien lopen. na afloop van het werk.
Ik vind alleen Louis en 074 slecht en de rest vind ik allemaal wel gezelligquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef C21H23NO5 het volgende:
Goeie kroegen:
St. Louis
074
Slechte kroegen:
de rest![]()
Misschienquote:
moe wat is dat?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn gezelschap doet ook saaiZe zijn te moe nog van gisteren (Nacht van Hengelo)
Anyway... ik ga nu naar een feest![]()
dat vergeet je toch niet! foeiiiquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:27 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben er ook vandoor
Blijkt dat ik verjaardag had, ghehe
Ken je mij nog nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat vergeet je toch niet! foeiii
dat valt toch wel mee?? Hengeloers willen alleen niet in Enschede wonen... er shoppen en uitgaan enzo is primaquote:Op zondag 3 juni 2007 00:36 schreef Moody het volgende:
Waarom kutten Hengeloërs altijd op Enschedeërs eigenlijk?
Snap ik ook niet zo goed. Waarom willen Hengeloërs niet in Enschede wonen?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee?? Hengeloers willen alleen niet in Enschede wonen... er shoppen en uitgaan enzo is prima
Stappen gister was weer op... Het was zelfs nog redelijk druk ondanks dat het de dag na de nacht van Hengelo was![]()
frustratie? hmm... da's overdreven denk ik?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Zie dit niet als Hengelo-bashing, ik probeer gewoon een diepzittende frustratie te begrijpen
Hengelo-Zuid is ook leuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik ging laatst een huis zoeken in Hengelo, en toen kwam ik er achter dat het toch best een leuke stad is. (woon nu 7 jaar in enschede en het enige dat ik ooit van hengelo heb gezien is de NY)...
Anyway, gezocht in de schooierswijken (componistenbuurt en oude wetenschappersbuurt (archimedes, pythagoras)), maar ik kreeg die zooi niet toegewezen. Ging ik ook een keer door die wijken van hengelo Noord rennen, wtf wat een kasten van huizen staan daar man! Niet te weinig![]()
Maar daar wonen jullie vast niet
Dat doe ik soms ook, maar dat doe ik ook met Borne. Gewoon omdat het grappig is.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:36 schreef Moody het volgende:
Heeyyy Hengeloooo
Waarom kutten Hengeloërs altijd op Enschedeërs eigenlijk?
Andersom vind ik het stukken minder, ik heb bijv. 0,0 problemen met Hengelo en Hengeloërs
(Ikea is leuk, onee dat is Borne)
Wtfquote:
Ghehequote:
Wie zegt dat ik dat niet benquote:Op zondag 3 juni 2007 23:59 schreef Jojoortje het volgende:Ik PM je wel... Straks krijg ik nog enge stalkers aan mijn deur
Jajaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb je foto's gezien... Ik kan je wel aan![]()
Ja dat dusquote:Op maandag 4 juni 2007 00:10 schreef Jojoortje het volgende:
Oke dit is heel grappig... We zijn zowat buren![]()
Nou, dan moet je heel snel zijn, want ik ben morgenochtend weer wegquote:
Ik ben er binnen 10 secquote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef Bravebart het volgende:
Nou, dan moet je heel snel zijn, want ik ben morgenochtend weer weg![]()
In het speeltuintje, over 15 secondequote:Op maandag 4 juni 2007 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er binnen 10 sec
Oke ik ga slapen... Morgen ook weer vroeg op! Misschien kom ik je nog wel tegen![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 07:22 schreef Jojoortje het volgende:
Hmm 8:20 zit ik al op mijn stage![]()
OT: Wanneer is Tropical Night eigenlijk?![]()
't Rot.quote:
Dat was aan de orde in een tijd dat de economie belabberd was en Enschede veel schulden had, maar nu totaal niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:32 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Mijn mening zal dit vanzelf verdwijnen als Hengelo en Enschede opgaan in Twentestad.
Ik heb ook in 't Wilbert gewoondquote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wilbert!
en tropical night is 7 Juli ja...![]()
uhuhquote:Op maandag 4 juni 2007 16:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik voel weer "hé jij hebt zo ongeveer naast mij gewoond" aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |