Vond het er eigenlijk niet veel aan. Het zag er wel heel erg strak uit, maar als er bijna niemand komt.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef Stienn het volgende:
Heb nu van meer mensen gehoord en van mensen die bij XL werken dat die tent gesloten is.. Jammer het was er soms best leuk!
Mwa, maar 3 jaar hier gewoond en eigenlijk totaal niet op geletquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
onmogelijk!! of kom je nooit buiten?!
rip schreeuwlelijk!
Gisteren was het in de stad echt saai inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 19:11 schreef Bakakame het volgende:
.....
Jup, je ziet nou van die hele lelijke stalen balkenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Gisteren was het in de stad echt saai inderdaad![]()
En ik ben de halve stad doorgeweest(Merlijn, de 3, GoodFellows, Roadhouse
en Genux...)
en is de brinktorenklok weg??ik had em nog niet eens gemist.
Meer info met op een paar pagina's plaatjes, moet je even zoekenquote:Dat het nieuwe Metropool ergens aan het Industrieplein, pal tegen Hart van Zuid, zou komen was al eerder bekend. Maar wethouder Ter Ellen maakte gisteren de precieze plek bekend. Het gaat om de huidige plek voor langparkeren, in de bocht van de Gieskesstraat en vlak bij de onderdoorgang van het station. De oplevering van het nieuwe pand van Metropool staat nu gepland voor eind 2009. Vlak bij het nieuwe Metropool komt een parkeergarage. De huidige parkeerplaats verdwijnt en op die plek komt groen. Ter Ellen hoopt dat in het ontwerp voor het nieuwe Metropool ook een overdekt podium kan komen, zodat er openluchtconcerten in het park kunnen worden gegeven. Voor het nieuwe Metropool is een bedrag van 6 miljoen euro beschikbaar. De grote zaal van het nieuwe Metropool wordt geschikt voor 800 bezoekers, in de kleine multifunctionele zaal kunnen straks 150 mensen. Verder komt er een grand café met 120 zitplaatsen.
Tropical Night is altijd op zaterdag.... Dit jaar op 7 Juli.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jup, je ziet nou van die hele lelijke stalen balken
Trouwens, is de Tropical Night 12 juli?
Oh en wisten jullie dat Metropool naast het station komt?Ik zie het net weer ergens staan en bedacht me dat ik het ook heb zien staan bij Summer Square!
[..]
Meer info met op een paar pagina's plaatjes, moet je even zoeken
Dat dacht ik ook, omdat ik ergens las dat hij 2 juni is.quote:
Ja pciesquote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, omdat ik ergens las dat hij 2 juni is.
Maar hij is van 1 op 2, dus vrijdag op zaterdag![]()
Wie weetquote:
Nee, maarten! Ga maar biertjes drinken ofzo!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:15 schreef Merson het volgende:
Zijn de winkels in Hengelo vandaag open?
Idem.quote:
Goeie kroegen:quote:Ha! daar ga ik morgen heen dus als iemand tips heeft wat de beste kroegen/eettentjes zijn
en desnoods specialiteiten - een man moet tenslotte eten niet waar - dan hoor ik het graag.
Ik weet wel dat die ene mooie c/w blonde zangeres er vandaag komt dus ik verwacht daar
minimaal een 10tal gelijksoortige schoonheden rond te zien lopen. na afloop van het werk.
Ik vind alleen Louis en 074 slecht en de rest vind ik allemaal wel gezelligquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef C21H23NO5 het volgende:
Goeie kroegen:
St. Louis
074
Slechte kroegen:
de rest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |