nena en amanda zijn dus niet haar type, is dat meisje wat langskwam haar speciale vriendinquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:29 schreef robert2006 het volgende:
quote]Op donderdag 8 maart 2007 20:23 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nicolaas vroeg het gelijk aan d'r de eerste dag en toen zei ze dat haar niks uitmaakte of een man of een vrouw was.
Waarom maakt iedereen zich dan zo druk?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:29 schreef TiNo_Flo het volgende:
Is toch helemaal geen spanning meer? Brian weet zelfs dat Huub blijft vanavond.
Ik zou het echt niet weten. Voor mij staat het in ieder geval vast dat hij blijft. Dat zie je gewoon aan alles.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom maakt iedereen zich dan zo druk?
Vraag het ff aan de DGK_REDACTIE, want Seki zit naast hun mee te kijken, klaar om er vanavond in te komen.quote:
Dat zal vanavond nog wel vaker voorkomenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:31 schreef F04 het volgende:
2 COSSEN.
wie??quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:28 schreef rooie3 het volgende:
Wat zal Eric uitgekotst gaan worden.
Dan is Willem uit bb helemaal vergeten.
Sjekkie vs Natasja: CLASHEN met de hoofdletter Cquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:28 schreef Borga het volgende:
Seki moet er bij gegooid worden.]
Wie was hij ook al weer? Een foto bij de hand misschien?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:32 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Sjekkie vs Natasja: CLASHEN met de hoofdletter C
Vraag ff aan dieenebart voor pikante details.quote:
Maar wel iemand die haar met de grond toe gelijk maakt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:32 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Sjekkie vs Natasja: CLASHEN met de hoofdletter C
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:32 schreef Taurus het volgende:
Kan iemand 'n goeie link geven voor streams? Bij mij doen ze 't allemaal niet?![]()
kom jij daar uit dan, ik niet, blond hequote:Op donderdag 8 maart 2007 20:33 schreef itsme het volgende:
kijk even in het problemen met streams topic.
daar staan tips
Bij mij zijn ze ook flink aan het bufferen
Nou dat gaat toch om meerderheid?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:33 schreef Spoko het volgende:
als ze noeten kiezen voor welke stemmingsronde doorgat,gaat eric waarschijnlijk ook zeggen de stemmingsronde van Huub, ff de boel fucken...
Zou te grappig zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vraag het ff aan de DGK_REDACTIE, want Seki zit naast hun mee te kijken, klaar om er vanavond in te komen.
Ja wel een beetje. Ik ook blont maar donkerblontquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
kom jij daar uit dan, ik niet, blond he![]()
Dat was een eerste peiling denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou dat gaat toch om meerderheid?
Ik dacht dat ze achter moesten stemmen en dat ze zo horen wie de pineut is.
Maar kan ook dat ze het zo ook nog eens moeten zeggen.
Sylvia raadde hem dat zelfs aan jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:33 schreef Spoko het volgende:
als ze noeten kiezen voor welke stemmingsronde doorgat,gaat eric waarschijnlijk ook zeggen de stemmingsronde van Huub, ff de boel fucken...
Hupert had beter gewoon 1.90 ofzo kunnen zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik vind huub best behoorlijk knap in zo'n pak
![]()
Zou hij er een hard plassertje van krijgen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ze zijn japie aan het opgeilen met koekjes
![]()
Eric loopt al zenuwachtig door de tuin - hij is nog niet zeker !quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Kom maar op met die stemming.
Jaap heeft behalve een personal coach nu ook een personal feederquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ze zijn japie aan het opgeilen met koekjes
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:34 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wie was hij ook al weer? Een foto bij de hand misschien?
Banj houd er wel rekening mee dat eric Huub er in houd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:35 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat het feit dat hij zenuwachtig is, is omdat hij Huub erin houdt maar weet dat er een clash gaat komen. Als hij 'm eruit stemt, zal dat uitblijven, want Huub zal verder niets doen en weten dat het over is, syl is het het type niet naar en de rest zal hem om de nek vliegen.
Maar als hij 'm erin houdt, zal hij BANJ tegen hem krijgen en hij is misschien gespannen omdat hij zich afvraagt wat er gaat gebeuren.
Ik lees het na afloop wel
verder gaat het wel goed?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
SEKI!!! SEKI !!!! SEKI!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spanning opbouwen (TV maken)quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat gaatb eric doen?
hij loopt buiten in zijn eentje..
geloof ik niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:35 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat het feit dat hij zenuwachtig is, is omdat hij Huub erin houdt maar weet dat er een clash gaat komen. Als hij 'm eruit stemt, zal dat uitblijven, want Huub zal verder niets doen en weten dat het over is, syl is het het type niet naar en de rest zal hem om de nek vliegen.
Maar als hij 'm erin houdt, zal hij BANJ tegen hem krijgen en hij is misschien gespannen omdat hij zich afvraagt wat er gaat gebeuren.
Ik lees het na afloop wel
Denkt die DGK redactie dan niet aan onze (kijkers) gezondheid?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was een eerste peiling denk ik.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
nou jah.........als hupie eruit is en seki er niet in komt kijk ik gewoon niet meer en zoek ik een ander programma waar ik als voyeur nog plezier kan beleven..
Gaat ie zich misschien omkleden ..... Miss Natrasha?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric loopt al zenuwachtig door de tuin - hij is nog niet zeker !
Oja, thanks.quote:
Mirsad "¦eki" Baliçquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:34 schreef Ecila111 het volgende:
Wie was hij ook al weer? Een foto bij de hand misschien?
Dát zou feest zijn!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat ie zich misschien omkleden ..... Miss Natrasha?
OMG .. oppeens schieten er weer dingen door mijn hoofd waar ik al jaren niet meer aan heb gedacht, de bussssquote:
quote:
Deze man wist met zijn korte performance geschiedenis te maken...hij heeft een onuitwisbare indruk achter gelaten of je hem nou leuk vond of niet. Ik vond hem hilarischquote:
Eric is ws. gewoon zenuwachtig voor de reactie van BANJ (omdat ie Huub als enige erin houdt)quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
De beelden van deze buiten zittende, zogenaamd twijfelende Eric gaan ze vast als cliffhanger gebruiken. Dan moeten de kijkers tot de volgende dag wachten. En wij zweten nu ook een beetje.
Hij zit te acteren, al dan niet in opdracht van de redactie. Hij was bij de redactie geweest en sindsdien loopt hij zo vaag te doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:39 schreef Katewalker het volgende:
Eric loopt nu alleen door de tuin en nu word ik dus zenuwachtig...![]()
Gatver..gatver, gatver![]()
Ik zat te denken, als eric echt acteur wilt worden dan is populariteit toch ook belangrijk?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zit te acteren, al dan niet in opdracht van de redactie. Hij was bij de redactie geweest en sindsdien loopt hij zo vaag te doen
ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
Ik heb haperend geluid en haperend beeld.![]()
Ik ook, als ik een pagina met 4 streams gebruik....quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
jajajajajjaa maar die seki he!! die was toch wel zo fantastisch!!!!quote:
Hahaha Koen met zijn hagelslag mysterie, da's sesamstraat vergeleken bij DGK...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gadverdamme die had ik verdongen![]()
heb je geen foto van koen die was veel leuker
Ik had het vanmiddag en nu eens niet.........quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
de kans dat hij wint zonder huub is gewoon groter, huub is namelijk een te geducht concurrentquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk zelfs te weten wat Eric denkt...
"Huub gaat dit winnen als ik hem er niet uit stem"....en hij heeft nog gelijk ook..
bleeeehhhhh....![]()
![]()
Ik draai denk gewoon door.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
He rooie houd op.![]()
Dan zet ik de streams gelijk uit. Gun het die BANJ totaal niet (dan zou het trouwens BANJE zijn.
Die fakkels zijn voor een EVENTUELE exit of nieuwe bewoner vanavondquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik draai denk gewoon door.
Neem het me niet kwalijk.
Maar ik zag die fakkels en voelde het.![]()
Door die idioot ben ik gestopt met kijken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Deze man wist met zijn korte performance geschiedenis te maken...hij heeft een onuitwisbare indruk achter gelaten of je hem nou leuk vond of niet. Ik vond hem hilarisch![]()
niet altijd, heel veel acteurs zijn niet popi en zelfs gehaatquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zat te denken, als eric echt acteur wilt worden dan is populariteit toch ook belangrijk?![]()
seki hield het in de bus al niet vol. werd gek van al die mensen om hem heen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
jajajajajjaa maar die seki he!! die was toch wel zo fantastisch!!!!
ik heb hier t ceedee singeltje nog van Vamos snel de bus uit!!!
echt lache!! die man was toch ZO FOKKED OP
hilarisch
Kom hier kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Nauwelijks te volgen en verwacht dat het nog wel erger gaat worden.
Ik ook,doen het nu primaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik had het vanmiddag en nu eens niet.........![]()
Psies.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
jajajajajjaa maar die seki he!! die was toch wel zo fantastisch!!!!
ik heb hier t ceedee singeltje nog van Vamos snel de bus uit!!!
echt lache!! die man was toch ZO FOKKED OP
hilarisch
grinnnnnnnnn, ik ben ooit op ski vakantie nog eens vreselijk aan het drinken geweest, en het enige wat ik me van die avond herinner is dat daar steeds dat nummer van Jop werd gedraaid... 'Jij bent de zon, jij bent de zee..'quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
OMG .. oppeens schieten er weer dingen door mijn hoofd waar ik al jaren niet meer aan heb gedacht, de bussss![]()
Maar bij nena en natas stonden ze niet klaar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die fakkels zijn voor een EVENTUELE exit of nieuwe bewoner vanavond
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef itsme het volgende:
[..]
shit. Ik he geen auto anders zou ik snel in de auto stappen.quote:
Kijk in je PMquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan ws. nieuwe bewoner of alvast neergezet zodat het later niet gedaan hoeft te worden mocht Huub alsnog moeten gaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar bij nena en natas stonden ze niet klaar.
Dat is juist diegene die t bij mij niet doet.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
Probeer deze eens........![]()
Geen idee........laat je niet misleiden door Mokum........ik zit er 20 km. vandaan.........quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef itsme het volgende:
[..]
shit. Ik he geen auto anders zou ik snel in de auto stappen.
20 minuten.
maar hoe kan jij nu wel goede verbinding hebben? Ik heb kabel![]()
wat had die gast precies uitgespookt dan? ik ben het allemaal vergeten ..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door die idioot ben ik gestopt met kijken.
Hmmm, die is wel heeeeeeel erg lang bezig hoor met schminken, dan had ie zeker al om een uur of 6 vanavond moeten beginnenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat ie zich misschien omkleden ..... Miss Natrasha?
heb ik alleen zwart beeld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Best netjes als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:46 schreef noekje het volgende:
Brian biedt zijn excuses aan omdat hij de brief niet gelijk heeft gegeven die avond.
Dank je wel! Die werken wel goed bij mij!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:46 schreef kissa het volgende:
Deze streams doen het (nu) goed: http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
Is het ook want hij vindt het echt niet netjes van zichzelf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Best netjes als je het mij vraagt...
Ja logisch, anders kan er geen spannende uitzending van worden gemaaktquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Eric loopt echt te fucken.
where else, hij is misschien toch nerveusquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat naar Eric
Hmmm...hij was een beetje contactgestoord...tja en dan met een groepje in zo'n kleine bus wonen...hij kreeg regelmatig driftaanvallen...leek wel een soort Hulk maar dan niet groen ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
wat had die gast precies uitgespookt dan? ik ben het allemaal vergeten ..
Dat is een leuke welkom terug titel voor Huub als hij eruit gaat: Welcome back 45%comebackkid!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
De ranzige bewoner die een hekel heeft ( of vreselijk jaloers is op.........)[afbeelding]
De 45 procent comebackkid!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:49 schreef RSie het volgende:
Eric: ik heb het fokked op koud
Huub: Fok.nl?? wat zeg je nou???
gvdquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hé mijn capcos is gesloten: [COS # 748] Jaap zoekt zijn dieetboek
Juist, wat ik net al zei, ook voor de TV uitzending anders is er natuurlijk niet veel aan, want BANJ verwacht al een beetje dat Huub blijftquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:50 schreef Lynn-Live het volgende:
volgens mij is dit 'achter' ingefluisterd dat Eric alleen in de tuin moest gaan zitten, gewoon om de boel
spannend te houden...
Ik heb het weggedrukt. Vond het te ganant voor woorden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
wat had die gast precies uitgespookt dan? ik ben het allemaal vergeten ..
nee joh.....Redactie stuurt helemaal niks en niemand!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:50 schreef Lynn-Live het volgende:
volgens mij is dit 'achter' ingefluisterd dat Eric alleen in de tuin moest gaan zitten, gewoon om de boel
spannend te houden...
De redactie wil vast al die Fok!kers terugpakken die niet lief voor ze waren....quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:50 schreef Lynn-Live het volgende:
spannend te houden...
Je hebt echt zeeën van tijd over als je niet meer iedere avond de streams volgt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
Sorry voor iedereen, maar ik denk echt dat Huub eruit vliegt. Balen, maar ook wel weer mooi, dan kan ik weer me energie in andere dingen steken.
En weg hierquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef rooie3 het volgende:
Huub eruit en nieuwe erin.
Zijn we mooi afgeleid.
Ik denk het ook Petraa.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
Sorry voor iedereen, maar ik denk echt dat Huub eruit vliegt. Balen, maar ook wel weer mooi, dan kan ik weer me energie in andere dingen steken.
Jaap had wel een mooie theorie:quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef RSie het volgende:
wat doen die fakkels al buiten en waarom worden ze al aangezet??
als Huubie weg moet is dat t6och pas over een uurtje!!
Precies. Hij legt het er echt té dik bovenop nu. Dit is net even over the top.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:50 schreef Marrije het volgende:
Erik is nu niet zo duidelijk als gisteren.
Ja...bij mij ook ineens...whahahah!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
OMG .. oppeens schieten er weer dingen door mijn hoofd waar ik al jaren niet meer aan heb gedacht, de bussss![]()
De hoer voor Huub.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef RSie het volgende:
wat doen die fakkels al buiten en waarom worden ze al aangezet??
als Huubie weg moet is dat t6och pas over een uurtje!!
hoezo? doet ie hem in de lengte om??quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef Sug4r het volgende:
Eric heeft een nieuwe riem.. daar hebben ze twee koeien voor moeten doden![]()
Ik ben benieuwd hoeveel "Als-Huub-Eruit-Gaat-Kijk-Ik-Niet-Meer-Mensen" er hier nog blijven posten en toch de streams blijven volgen.quote:
jaaaaaaaaaaahhquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef flubberdewups het volgende:
Nou, zitten alle kijkmonitorkindertjes er helemaal klaar voor?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef rooie3 het volgende:
Huub eruit en nieuwe erin.
Zijn we mooi afgeleid.
Nee, de redactie loopt Huub en de streamers te fuckenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef RSie het volgende:
krijgen we vanavond een verrassingsbewoner??
En dat hij het niet alleen leuk vindt om Huub er in te houden, maar dat hij er speciaal ook van geniet om Natasia en Brian keihard te dissen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Eric moet natuurlijk straks wel duidelijk maken dat hij geen moment getwijfeld heeft.
en anders zichzelfquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, de redactie loopt Huub en de streamers te fucken
Jij hebt weer een peptalk nodig van Beequeen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
Sorry voor iedereen, maar ik denk echt dat Huub eruit vliegt. Balen, maar ook wel weer mooi, dan kan ik weer me energie in andere dingen steken. Ik hield me vast aan de positiviteit van scanman, maar die is ook net een heen en weer bootje vanavond. Ik word gekkkkkkkkkkkk, laat die stemming voorbij zijn.
Dan zijn we wel van de bufferende streams afquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wil hier nog wel komen maar de streams gaan uit. Kan jullie niet meteen missen.
nog wel wat hoor....diegenen die het hardste schreeuwen weg te blijven die blijven juist komenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel "Als-Huub-Eruit-Gaat-Kijk-Ik-Niet-Meer-Mensen" er hier nog blijven posten en toch de streams blijven volgen.
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel "Als-Huub-Eruit-Gaat-Kijk-Ik-Niet-Meer-Mensen" er hier nog blijven posten en toch de streams blijven volgen.
maar .. 5 minuten geleden stond het nog .. WTFquote:
Serieus? Ik hoor net vaag op de achtergrond goal voor Newcastle, nam aan dat het 1-0 werdquote:
das nu niet nodig omdat iedereen toch al aan de streams hangt!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:54 schreef BONG4002 het volgende:
Normaliter geven ze op de TIEN site wel een mededeling als er een nieuwe bewoner komt
Ik hoop het...hij doet wel erg gemaakt..maar dat kunnen ook zenuwen zijn..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zit te acteren, al dan niet in opdracht van de redactie. Hij was bij de redactie geweest en sindsdien loopt hij zo vaag te doen
Ik hoop dat als de rollen omgedraait zijn (laten we hopen dat Hupie blijft) hij dit ook bij Eric fliktquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:49 schreef Sense het volgende:
Eric laat Huub nog even spartelen
monaaaaa lisaaaaaaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:54 schreef r3gi3boy het volgende:
huub hou je gore bek met dat geneurie
Ze hebben nog 2 open plaatsen, zei de redactie. Voor Bart is er al lang een nieuwe (Jaap). Voor Ilona alleen nog niet. En Angelique kan nog steeds vervangen worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:53 schreef Sonique het volgende:
Er moet er sowieso nog eentje in komen, ook al gaat Huub niet weg...
Bart heeft nog geen vervanger gekregen...
Precies! Als Huub eruit gestemd wordt kunnen we als TT "Zwaai hier Huub en de Streamers uit" gebruikenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nog wel wat hoor....diegenen die het hardste schreeuwen weg te blijven die blijven juist komen
Ze gaan over op de lurk-mode, of ze nemen een andere naamquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gezien hoe hij acteert... dit is echt acterenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hoop het...hij doet wel erg gemaakt..maar dat kunnen ook zenuwen zijn..
Dat strakke gezicht..eigenlijk hilarisch..als het spel is doet hij het wel goed...
Of er gaat niemand wegquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:57 schreef GothaP het volgende:
De fonteinen zijn weer uit....
Komt dus blijkbaar (nog) niemand...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop dat als de rollen omgedraait zijn (laten we hopen dat Hupie blijft) hij dit ook bij Eric flikt![]()
Dan komt ie erachter dat 'ie full-blown aids heeft. Dat zou de enige mogelijkheid nog zijn om kijkers vast te houden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien ben ik best benieuwd hoe het Eric vergaat als hij Huub eruit stemt
voor wie kwam eric dan eigenlijk?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben nog 2 open plaatsen, zei de redactie. Voor Bart is er al lang een nieuwe (Jaap). Voor Ilona alleen nog niet. En Angelique kan nog steeds vervangen worden.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef Prospera het volgende:
Ik hoop zo dat Huub eruit vliegt, dan krijgen we pas leuke tv, meer voor volwassenen zegmaar ipv dat puberale gedoe![]()
Niet zolang Brian mag stemmen als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef brabander01 het volgende:
Bestaat de mogelijk trouwens dat Natasia er uit gaat gestemd worden vanavond ?
Dat gebeurt altijd als aankondiging om naar de streams te kijken. Daar is nu ook een aankondiging voor, dus dat sluit niet uit dat er na een al-dan-niet exit ook een nieuwe bewoner binnen komt hobbelen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef INCTRL het volgende:
Geen nieuwkomer!! Alle nieuwkomers werden altijd aangekondigd op de goudenkooi.tv site.... Tis gewoon voor die hoer die Huub besteld had en vanavond zou komen...GABY.
Ze worden weggeveegd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
maar .. 5 minuten geleden stond het nog .. WTF![]()
Bij meerderheid van stemmen voor haar ontslagronde en een unanieme stemming is het exit Natasiaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef brabander01 het volgende:
Bestaat de mogelijk trouwens dat Natasia er uit gaat gestemd worden vanavond ?
Seki. Dat is toch die vuile konijnenmepperquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
SEKI!!! SEKI !!!! SEKI!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot DGK moet stoppen wegens te weinig kijkers, gaat erg leuk worden dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef snkr-xxx het volgende:
dit is toch voor het eerst dat ik echt geen vermoeden heb van wat er gaat gebeuren...
chapeau!
Of hij nog meer moet acteren of dat het zo genoeg was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef Pleione het volgende:
erik twijfelt........... waarover???????????????????
vorige keer was het saai, toen Huub eruit was, op de streams en op FOKquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Ow ja?? Moet jij eens zien hoe saai het dan wordt!!!!!!!
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Huubje is OP van de zenuwen...
hij neuriet zich helemaal gek...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Huubje is OP van de zenuwen...
Dat is echt zo'n post in de trant van: Eric ging aan tafel zitten, Huub gaat er dus gewoon uit!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Ferdii het volgende:
eric: het is hier binnen ook koud, maar dat kan ook door iets anders komen.
huub gaat er dus gewoon uit
dus jij denkt nog steeds dat Huub blijft?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of hij nog meer moet acteren of dat het zo genoeg was.
Lees de cossen van de laatste week maar eens doorquote:
NU bijna danquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:00 schreef Frasier het volgende:
Ben net thuis. Hoelaat begint het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |