quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop dat als de rollen omgedraait zijn (laten we hopen dat Hupie blijft) hij dit ook bij Eric flikt![]()
Dan komt ie erachter dat 'ie full-blown aids heeft. Dat zou de enige mogelijkheid nog zijn om kijkers vast te houden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien ben ik best benieuwd hoe het Eric vergaat als hij Huub eruit stemt
voor wie kwam eric dan eigenlijk?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben nog 2 open plaatsen, zei de redactie. Voor Bart is er al lang een nieuwe (Jaap). Voor Ilona alleen nog niet. En Angelique kan nog steeds vervangen worden.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef Prospera het volgende:
Ik hoop zo dat Huub eruit vliegt, dan krijgen we pas leuke tv, meer voor volwassenen zegmaar ipv dat puberale gedoe![]()
Niet zolang Brian mag stemmen als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef brabander01 het volgende:
Bestaat de mogelijk trouwens dat Natasia er uit gaat gestemd worden vanavond ?
Dat gebeurt altijd als aankondiging om naar de streams te kijken. Daar is nu ook een aankondiging voor, dus dat sluit niet uit dat er na een al-dan-niet exit ook een nieuwe bewoner binnen komt hobbelen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef INCTRL het volgende:
Geen nieuwkomer!! Alle nieuwkomers werden altijd aangekondigd op de goudenkooi.tv site.... Tis gewoon voor die hoer die Huub besteld had en vanavond zou komen...GABY.
Ze worden weggeveegd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
maar .. 5 minuten geleden stond het nog .. WTF![]()
Bij meerderheid van stemmen voor haar ontslagronde en een unanieme stemming is het exit Natasiaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef brabander01 het volgende:
Bestaat de mogelijk trouwens dat Natasia er uit gaat gestemd worden vanavond ?
Seki. Dat is toch die vuile konijnenmepperquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
SEKI!!! SEKI !!!! SEKI!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot DGK moet stoppen wegens te weinig kijkers, gaat erg leuk worden dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef snkr-xxx het volgende:
dit is toch voor het eerst dat ik echt geen vermoeden heb van wat er gaat gebeuren...
chapeau!
Of hij nog meer moet acteren of dat het zo genoeg was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef Pleione het volgende:
erik twijfelt........... waarover???????????????????
vorige keer was het saai, toen Huub eruit was, op de streams en op FOKquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Ow ja?? Moet jij eens zien hoe saai het dan wordt!!!!!!!
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Huubje is OP van de zenuwen...
hij neuriet zich helemaal gek...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Huubje is OP van de zenuwen...
Dat is echt zo'n post in de trant van: Eric ging aan tafel zitten, Huub gaat er dus gewoon uit!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Ferdii het volgende:
eric: het is hier binnen ook koud, maar dat kan ook door iets anders komen.
huub gaat er dus gewoon uit
dus jij denkt nog steeds dat Huub blijft?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of hij nog meer moet acteren of dat het zo genoeg was.
Lees de cossen van de laatste week maar eens doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |