Ze hebben nog 2 open plaatsen, zei de redactie. Voor Bart is er al lang een nieuwe (Jaap). Voor Ilona alleen nog niet. En Angelique kan nog steeds vervangen worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:53 schreef Sonique het volgende:
Er moet er sowieso nog eentje in komen, ook al gaat Huub niet weg...
Bart heeft nog geen vervanger gekregen...
Precies! Als Huub eruit gestemd wordt kunnen we als TT "Zwaai hier Huub en de Streamers uit" gebruikenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nog wel wat hoor....diegenen die het hardste schreeuwen weg te blijven die blijven juist komen
Ze gaan over op de lurk-mode, of ze nemen een andere naamquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel "Als-Huub-Eruit-Gaat-Kijk-Ik-Niet-Meer-Mensen" er hier nog blijven posten en toch de streams blijven volgen.
Ik heb vanmorgen gezien hoe hij acteert... dit is echt acterenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hoop het...hij doet wel erg gemaakt..maar dat kunnen ook zenuwen zijn..
Dat strakke gezicht..eigenlijk hilarisch..als het spel is doet hij het wel goed...
Of er gaat niemand wegquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:57 schreef GothaP het volgende:
De fonteinen zijn weer uit....
Komt dus blijkbaar (nog) niemand...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop dat als de rollen omgedraait zijn (laten we hopen dat Hupie blijft) hij dit ook bij Eric flikt![]()
Dan komt ie erachter dat 'ie full-blown aids heeft. Dat zou de enige mogelijkheid nog zijn om kijkers vast te houden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien ben ik best benieuwd hoe het Eric vergaat als hij Huub eruit stemt
voor wie kwam eric dan eigenlijk?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben nog 2 open plaatsen, zei de redactie. Voor Bart is er al lang een nieuwe (Jaap). Voor Ilona alleen nog niet. En Angelique kan nog steeds vervangen worden.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef Prospera het volgende:
Ik hoop zo dat Huub eruit vliegt, dan krijgen we pas leuke tv, meer voor volwassenen zegmaar ipv dat puberale gedoe![]()
Niet zolang Brian mag stemmen als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef brabander01 het volgende:
Bestaat de mogelijk trouwens dat Natasia er uit gaat gestemd worden vanavond ?
Dat gebeurt altijd als aankondiging om naar de streams te kijken. Daar is nu ook een aankondiging voor, dus dat sluit niet uit dat er na een al-dan-niet exit ook een nieuwe bewoner binnen komt hobbelen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef INCTRL het volgende:
Geen nieuwkomer!! Alle nieuwkomers werden altijd aangekondigd op de goudenkooi.tv site.... Tis gewoon voor die hoer die Huub besteld had en vanavond zou komen...GABY.
Ze worden weggeveegd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
maar .. 5 minuten geleden stond het nog .. WTF![]()
Bij meerderheid van stemmen voor haar ontslagronde en een unanieme stemming is het exit Natasiaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef brabander01 het volgende:
Bestaat de mogelijk trouwens dat Natasia er uit gaat gestemd worden vanavond ?
Seki. Dat is toch die vuile konijnenmepperquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
SEKI!!! SEKI !!!! SEKI!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot DGK moet stoppen wegens te weinig kijkers, gaat erg leuk worden dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef snkr-xxx het volgende:
dit is toch voor het eerst dat ik echt geen vermoeden heb van wat er gaat gebeuren...
chapeau!
Of hij nog meer moet acteren of dat het zo genoeg was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef Pleione het volgende:
erik twijfelt........... waarover???????????????????
vorige keer was het saai, toen Huub eruit was, op de streams en op FOKquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Ow ja?? Moet jij eens zien hoe saai het dan wordt!!!!!!!
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Huubje is OP van de zenuwen...
hij neuriet zich helemaal gek...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Huubje is OP van de zenuwen...
Dat is echt zo'n post in de trant van: Eric ging aan tafel zitten, Huub gaat er dus gewoon uit!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Ferdii het volgende:
eric: het is hier binnen ook koud, maar dat kan ook door iets anders komen.
huub gaat er dus gewoon uit
dus jij denkt nog steeds dat Huub blijft?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of hij nog meer moet acteren of dat het zo genoeg was.
Lees de cossen van de laatste week maar eens doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |