Ja...bij mij ook ineens...whahahah!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
OMG .. oppeens schieten er weer dingen door mijn hoofd waar ik al jaren niet meer aan heb gedacht, de bussss![]()
De hoer voor Huub.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef RSie het volgende:
wat doen die fakkels al buiten en waarom worden ze al aangezet??
als Huubie weg moet is dat t6och pas over een uurtje!!
hoezo? doet ie hem in de lengte om??quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef Sug4r het volgende:
Eric heeft een nieuwe riem.. daar hebben ze twee koeien voor moeten doden![]()
Ik ben benieuwd hoeveel "Als-Huub-Eruit-Gaat-Kijk-Ik-Niet-Meer-Mensen" er hier nog blijven posten en toch de streams blijven volgen.quote:
jaaaaaaaaaaahhquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef flubberdewups het volgende:
Nou, zitten alle kijkmonitorkindertjes er helemaal klaar voor?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef rooie3 het volgende:
Huub eruit en nieuwe erin.
Zijn we mooi afgeleid.
Nee, de redactie loopt Huub en de streamers te fuckenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef RSie het volgende:
krijgen we vanavond een verrassingsbewoner??
En dat hij het niet alleen leuk vindt om Huub er in te houden, maar dat hij er speciaal ook van geniet om Natasia en Brian keihard te dissen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Eric moet natuurlijk straks wel duidelijk maken dat hij geen moment getwijfeld heeft.
en anders zichzelfquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, de redactie loopt Huub en de streamers te fucken
Jij hebt weer een peptalk nodig van Beequeen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
Sorry voor iedereen, maar ik denk echt dat Huub eruit vliegt. Balen, maar ook wel weer mooi, dan kan ik weer me energie in andere dingen steken. Ik hield me vast aan de positiviteit van scanman, maar die is ook net een heen en weer bootje vanavond. Ik word gekkkkkkkkkkkk, laat die stemming voorbij zijn.
Dan zijn we wel van de bufferende streams afquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wil hier nog wel komen maar de streams gaan uit. Kan jullie niet meteen missen.
nog wel wat hoor....diegenen die het hardste schreeuwen weg te blijven die blijven juist komenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel "Als-Huub-Eruit-Gaat-Kijk-Ik-Niet-Meer-Mensen" er hier nog blijven posten en toch de streams blijven volgen.
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel "Als-Huub-Eruit-Gaat-Kijk-Ik-Niet-Meer-Mensen" er hier nog blijven posten en toch de streams blijven volgen.
maar .. 5 minuten geleden stond het nog .. WTFquote:
Serieus? Ik hoor net vaag op de achtergrond goal voor Newcastle, nam aan dat het 1-0 werdquote:
das nu niet nodig omdat iedereen toch al aan de streams hangt!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:54 schreef BONG4002 het volgende:
Normaliter geven ze op de TIEN site wel een mededeling als er een nieuwe bewoner komt
Ik hoop het...hij doet wel erg gemaakt..maar dat kunnen ook zenuwen zijn..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zit te acteren, al dan niet in opdracht van de redactie. Hij was bij de redactie geweest en sindsdien loopt hij zo vaag te doen
Ik hoop dat als de rollen omgedraait zijn (laten we hopen dat Hupie blijft) hij dit ook bij Eric fliktquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:49 schreef Sense het volgende:
Eric laat Huub nog even spartelen
monaaaaa lisaaaaaaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:54 schreef r3gi3boy het volgende:
huub hou je gore bek met dat geneurie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |