http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Nauwelijks te volgen en verwacht dat het nog wel erger gaat worden.
shit. Ik he geen auto anders zou ik snel in de auto stappen.quote:
Kijk in je PMquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Nauwelijks te volgen en verwacht dat het nog wel erger gaat worden.
Dan ws. nieuwe bewoner of alvast neergezet zodat het later niet gedaan hoeft te worden mocht Huub alsnog moeten gaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar bij nena en natas stonden ze niet klaar.
Dat is juist diegene die t bij mij niet doet.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
Probeer deze eens........![]()
Geen idee........laat je niet misleiden door Mokum........ik zit er 20 km. vandaan.........quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef itsme het volgende:
[..]
shit. Ik he geen auto anders zou ik snel in de auto stappen.
20 minuten.
maar hoe kan jij nu wel goede verbinding hebben? Ik heb kabel![]()
wat had die gast precies uitgespookt dan? ik ben het allemaal vergeten ..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door die idioot ben ik gestopt met kijken.
Hmmm, die is wel heeeeeeel erg lang bezig hoor met schminken, dan had ie zeker al om een uur of 6 vanavond moeten beginnenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat ie zich misschien omkleden ..... Miss Natrasha?
heb ik alleen zwart beeld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Best netjes als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:46 schreef noekje het volgende:
Brian biedt zijn excuses aan omdat hij de brief niet gelijk heeft gegeven die avond.
Dank je wel! Die werken wel goed bij mij!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:46 schreef kissa het volgende:
Deze streams doen het (nu) goed: http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
Is het ook want hij vindt het echt niet netjes van zichzelf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Best netjes als je het mij vraagt...
Ja logisch, anders kan er geen spannende uitzending van worden gemaaktquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Eric loopt echt te fucken.
where else, hij is misschien toch nerveusquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat naar Eric
Hmmm...hij was een beetje contactgestoord...tja en dan met een groepje in zo'n kleine bus wonen...hij kreeg regelmatig driftaanvallen...leek wel een soort Hulk maar dan niet groen ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
wat had die gast precies uitgespookt dan? ik ben het allemaal vergeten ..
Dat is een leuke welkom terug titel voor Huub als hij eruit gaat: Welcome back 45%comebackkid!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
De ranzige bewoner die een hekel heeft ( of vreselijk jaloers is op.........)[afbeelding]
De 45 procent comebackkid!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:49 schreef RSie het volgende:
Eric: ik heb het fokked op koud
Huub: Fok.nl?? wat zeg je nou???
gvdquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hé mijn capcos is gesloten: [COS # 748] Jaap zoekt zijn dieetboek
Juist, wat ik net al zei, ook voor de TV uitzending anders is er natuurlijk niet veel aan, want BANJ verwacht al een beetje dat Huub blijftquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:50 schreef Lynn-Live het volgende:
volgens mij is dit 'achter' ingefluisterd dat Eric alleen in de tuin moest gaan zitten, gewoon om de boel
spannend te houden...
Ik heb het weggedrukt. Vond het te ganant voor woorden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
wat had die gast precies uitgespookt dan? ik ben het allemaal vergeten ..
nee joh.....Redactie stuurt helemaal niks en niemand!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:50 schreef Lynn-Live het volgende:
volgens mij is dit 'achter' ingefluisterd dat Eric alleen in de tuin moest gaan zitten, gewoon om de boel
spannend te houden...
De redactie wil vast al die Fok!kers terugpakken die niet lief voor ze waren....quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:50 schreef Lynn-Live het volgende:
spannend te houden...
Je hebt echt zeeën van tijd over als je niet meer iedere avond de streams volgt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
Sorry voor iedereen, maar ik denk echt dat Huub eruit vliegt. Balen, maar ook wel weer mooi, dan kan ik weer me energie in andere dingen steken.
En weg hierquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef rooie3 het volgende:
Huub eruit en nieuwe erin.
Zijn we mooi afgeleid.
Ik denk het ook Petraa.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
Sorry voor iedereen, maar ik denk echt dat Huub eruit vliegt. Balen, maar ook wel weer mooi, dan kan ik weer me energie in andere dingen steken.
Jaap had wel een mooie theorie:quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef RSie het volgende:
wat doen die fakkels al buiten en waarom worden ze al aangezet??
als Huubie weg moet is dat t6och pas over een uurtje!!
Precies. Hij legt het er echt té dik bovenop nu. Dit is net even over the top.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:50 schreef Marrije het volgende:
Erik is nu niet zo duidelijk als gisteren.
Ja...bij mij ook ineens...whahahah!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
OMG .. oppeens schieten er weer dingen door mijn hoofd waar ik al jaren niet meer aan heb gedacht, de bussss![]()
De hoer voor Huub.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef RSie het volgende:
wat doen die fakkels al buiten en waarom worden ze al aangezet??
als Huubie weg moet is dat t6och pas over een uurtje!!
hoezo? doet ie hem in de lengte om??quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef Sug4r het volgende:
Eric heeft een nieuwe riem.. daar hebben ze twee koeien voor moeten doden![]()
Ik ben benieuwd hoeveel "Als-Huub-Eruit-Gaat-Kijk-Ik-Niet-Meer-Mensen" er hier nog blijven posten en toch de streams blijven volgen.quote:
jaaaaaaaaaaahhquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef flubberdewups het volgende:
Nou, zitten alle kijkmonitorkindertjes er helemaal klaar voor?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:51 schreef rooie3 het volgende:
Huub eruit en nieuwe erin.
Zijn we mooi afgeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |