geloof ik niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:35 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat het feit dat hij zenuwachtig is, is omdat hij Huub erin houdt maar weet dat er een clash gaat komen. Als hij 'm eruit stemt, zal dat uitblijven, want Huub zal verder niets doen en weten dat het over is, syl is het het type niet naar en de rest zal hem om de nek vliegen.
Maar als hij 'm erin houdt, zal hij BANJ tegen hem krijgen en hij is misschien gespannen omdat hij zich afvraagt wat er gaat gebeuren.
Ik lees het na afloop wel
Denkt die DGK redactie dan niet aan onze (kijkers) gezondheid?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was een eerste peiling denk ik.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
nou jah.........als hupie eruit is en seki er niet in komt kijk ik gewoon niet meer en zoek ik een ander programma waar ik als voyeur nog plezier kan beleven..
Gaat ie zich misschien omkleden ..... Miss Natrasha?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric loopt al zenuwachtig door de tuin - hij is nog niet zeker !
Oja, thanks.quote:
Mirsad "¦eki" Baliçquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:34 schreef Ecila111 het volgende:
Wie was hij ook al weer? Een foto bij de hand misschien?
Dát zou feest zijn!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat ie zich misschien omkleden ..... Miss Natrasha?
OMG .. oppeens schieten er weer dingen door mijn hoofd waar ik al jaren niet meer aan heb gedacht, de bussssquote:
quote:
Deze man wist met zijn korte performance geschiedenis te maken...hij heeft een onuitwisbare indruk achter gelaten of je hem nou leuk vond of niet. Ik vond hem hilarischquote:
Eric is ws. gewoon zenuwachtig voor de reactie van BANJ (omdat ie Huub als enige erin houdt)quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
De beelden van deze buiten zittende, zogenaamd twijfelende Eric gaan ze vast als cliffhanger gebruiken. Dan moeten de kijkers tot de volgende dag wachten. En wij zweten nu ook een beetje.
Hij zit te acteren, al dan niet in opdracht van de redactie. Hij was bij de redactie geweest en sindsdien loopt hij zo vaag te doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:39 schreef Katewalker het volgende:
Eric loopt nu alleen door de tuin en nu word ik dus zenuwachtig...![]()
Gatver..gatver, gatver![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |