Mirsad "¦eki" Baliçquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:34 schreef Ecila111 het volgende:
Wie was hij ook al weer? Een foto bij de hand misschien?
Dát zou feest zijn!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat ie zich misschien omkleden ..... Miss Natrasha?
OMG .. oppeens schieten er weer dingen door mijn hoofd waar ik al jaren niet meer aan heb gedacht, de bussssquote:
quote:
Deze man wist met zijn korte performance geschiedenis te maken...hij heeft een onuitwisbare indruk achter gelaten of je hem nou leuk vond of niet. Ik vond hem hilarischquote:
Eric is ws. gewoon zenuwachtig voor de reactie van BANJ (omdat ie Huub als enige erin houdt)quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
De beelden van deze buiten zittende, zogenaamd twijfelende Eric gaan ze vast als cliffhanger gebruiken. Dan moeten de kijkers tot de volgende dag wachten. En wij zweten nu ook een beetje.
Hij zit te acteren, al dan niet in opdracht van de redactie. Hij was bij de redactie geweest en sindsdien loopt hij zo vaag te doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:39 schreef Katewalker het volgende:
Eric loopt nu alleen door de tuin en nu word ik dus zenuwachtig...![]()
Gatver..gatver, gatver![]()
Ik zat te denken, als eric echt acteur wilt worden dan is populariteit toch ook belangrijk?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zit te acteren, al dan niet in opdracht van de redactie. Hij was bij de redactie geweest en sindsdien loopt hij zo vaag te doen
ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
Ik heb haperend geluid en haperend beeld.![]()
Ik ook, als ik een pagina met 4 streams gebruik....quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
jajajajajjaa maar die seki he!! die was toch wel zo fantastisch!!!!quote:
Hahaha Koen met zijn hagelslag mysterie, da's sesamstraat vergeleken bij DGK...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gadverdamme die had ik verdongen![]()
heb je geen foto van koen die was veel leuker
Ik had het vanmiddag en nu eens niet.........quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
de kans dat hij wint zonder huub is gewoon groter, huub is namelijk een te geducht concurrentquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk zelfs te weten wat Eric denkt...
"Huub gaat dit winnen als ik hem er niet uit stem"....en hij heeft nog gelijk ook..
bleeeehhhhh....![]()
![]()
Ik draai denk gewoon door.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
He rooie houd op.![]()
Dan zet ik de streams gelijk uit. Gun het die BANJ totaal niet (dan zou het trouwens BANJE zijn.
Die fakkels zijn voor een EVENTUELE exit of nieuwe bewoner vanavondquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik draai denk gewoon door.
Neem het me niet kwalijk.
Maar ik zag die fakkels en voelde het.![]()
Door die idioot ben ik gestopt met kijken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Deze man wist met zijn korte performance geschiedenis te maken...hij heeft een onuitwisbare indruk achter gelaten of je hem nou leuk vond of niet. Ik vond hem hilarisch![]()
niet altijd, heel veel acteurs zijn niet popi en zelfs gehaatquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zat te denken, als eric echt acteur wilt worden dan is populariteit toch ook belangrijk?![]()
seki hield het in de bus al niet vol. werd gek van al die mensen om hem heen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
jajajajajjaa maar die seki he!! die was toch wel zo fantastisch!!!!
ik heb hier t ceedee singeltje nog van Vamos snel de bus uit!!!
echt lache!! die man was toch ZO FOKKED OP
hilarisch
Kom hier kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Nauwelijks te volgen en verwacht dat het nog wel erger gaat worden.
Ik ook,doen het nu primaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik had het vanmiddag en nu eens niet.........![]()
Psies.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
jajajajajjaa maar die seki he!! die was toch wel zo fantastisch!!!!
ik heb hier t ceedee singeltje nog van Vamos snel de bus uit!!!
echt lache!! die man was toch ZO FOKKED OP
hilarisch
grinnnnnnnnn, ik ben ooit op ski vakantie nog eens vreselijk aan het drinken geweest, en het enige wat ik me van die avond herinner is dat daar steeds dat nummer van Jop werd gedraaid... 'Jij bent de zon, jij bent de zee..'quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
OMG .. oppeens schieten er weer dingen door mijn hoofd waar ik al jaren niet meer aan heb gedacht, de bussss![]()
Maar bij nena en natas stonden ze niet klaar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die fakkels zijn voor een EVENTUELE exit of nieuwe bewoner vanavond
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef itsme het volgende:
[..]
shit. Ik he geen auto anders zou ik snel in de auto stappen.quote:
Kijk in je PMquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan ws. nieuwe bewoner of alvast neergezet zodat het later niet gedaan hoeft te worden mocht Huub alsnog moeten gaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar bij nena en natas stonden ze niet klaar.
Dat is juist diegene die t bij mij niet doet.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
Probeer deze eens........![]()
Geen idee........laat je niet misleiden door Mokum........ik zit er 20 km. vandaan.........quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef itsme het volgende:
[..]
shit. Ik he geen auto anders zou ik snel in de auto stappen.
20 minuten.
maar hoe kan jij nu wel goede verbinding hebben? Ik heb kabel![]()
wat had die gast precies uitgespookt dan? ik ben het allemaal vergeten ..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door die idioot ben ik gestopt met kijken.
Hmmm, die is wel heeeeeeel erg lang bezig hoor met schminken, dan had ie zeker al om een uur of 6 vanavond moeten beginnenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat ie zich misschien omkleden ..... Miss Natrasha?
heb ik alleen zwart beeld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
Probeer deze eens........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |