Newbie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef sigme het volgende:
Lemmeb!
[..]
Prachtig! Ik heb 'm naar Originele taal- en spelfouten #11 verhuisd, maar was het nou opzettelijk of een typfout?
quote:Als de groot-moefti weer eens wordt opgevoerd dan weten we al hoe laat het is,
Heb je de rest van weblog dan wel goed doorgelezen? Gretta Duisenberg is er niets bij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef Apropos het volgende:
http://anjameulenbelt.sp.(...)lobal-war/#more-4998
Ik kan hierin geen antisemitisme zien. Wel een overduidelijk, haast SCHesque onvermogen van Meulenbelt om een behoorlijke discussie te voeren, met zinnetjes als:
[..]
Ach, ze bedoelt het goed.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef Apropos het volgende:
http://anjameulenbelt.sp.(...)lobal-war/#more-4998
Ik kan hierin geen antisemitisme zien. Wel een overduidelijk, haast SCHesque onvermogen van Meulenbelt om een behoorlijke discussie te voeren, met zinnetjes als:
[..]
Cry me a fuckin' river.quote:De Westerse wereld heeft het niet makkelijk, na het onmiskenbaar koloniale verleden, om deze nieuwe kruistocht tegen de islamitische wereld te rechtvaardigen, en daarbij komt de nieuwe retoriek van pas: de haat wordt geprojecteerd aan de andere kant. Ze haten onze beschaving, ze haten joden. Het anti-semitisme in de Arabische wereld wordt een excuus: zij vallen de joden aan, dus als wij hen aanvallen verdedigen wij de joden. Diezelfde joden die nog niet kort geleden door datzelfde Westen bijna vernietigd werden.
Anonieme teringlijer!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef Reya het volgende:
SCH heeft zijn pillen niet gehad?
Anja's toelichting op het niet plaatsen van een aantal van mijn posts.quote:Ja, het zou helpen als je net als andere mensen die een stelling innemen je niet verschuilde achter een masker, vertelde waar je je wijsheid vandaan haalt, of de ongein die je hier op zet. Andere mensen zijn zo eerlijk om te zeggen waarom ze stelling nemen, vanuit welke positie, vanuit welke ervaring.
Dat scheelt.
Verder vertel je niets nieuws meer en was het wel genoeg.
Anja Meulenbelt
Wat stond er dan zoal in die posts?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Anja's toelichting op het niet plaatsen van een aantal van mijn posts.
Hij dreigde eerder al met een proces. Ik wil dat eik wel meemaken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef Reya het volgende:
SCH heeft zijn pillen niet gehad?
Die posts waren commentaar op een artikel dat draaide om foto's van door de oorlog getroffen Libanese kindertjes en het eenzijdige huilieverhaaltje daarbij. Ja, die posts waren fel, maar het betreffende artikel was er dan ook naar.quote:
Ik kan me dat herinneren. Dat was vlak voor fauxtogate. Een werkelijk weerzinwekkende post van Anja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:17 schreef Lemmeb het volgende:
Die posts waren commentaar op een artikel dat draaide om foto's van door de oorlog getroffen Libanese kindertjes en het eenzijdige huilieverhaaltje daarbij. Ja, die posts waren fel, maar het betreffende artikel was er dan ook naar.
Hoeveel Libanezen ken jij ?!?!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:21 schreef Lemmeb het volgende:
http://anjameulenbelt.sp.(...)beelden-uit-libanon/
3x raden wie ik daar ben
Geen enkel argument te lezen, best knap.quote:Fijn, iemand die het voor de echte Libanezen opneemt. En voor Israel. Israel kinderen vermoorden? Allemaal propaganda van links toch?
En al die aan flarden geschoten mensen, ach, die lappen ze toch ook wel weer op? Met hulp van Israel. Vast. Overmorgen lopen die weer te huppelen in een vrij Libanon. En dankbaar dat ze zullen zijn.
Reactie door Anja — donderdag 20 juli 2006 @ 14.23
En dat zit dan in de eerste kamer. Vind ik echt het grootste minpunt van de SP.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Geen enkel argument te lezen, best knap.
Dit is welhaast debiel. Het lijkt wel van gronk afkomstig.quote:Dat de Palestijnen meer kinderen krijgen dan er worden vermoord lijkt me geen enkel argument. Of is dat een excuus om ze maar dood te bombarderen? Bedoeld als voorbehoedmiddel?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:21 schreef Lemmeb het volgende:
http://anjameulenbelt.sp.(...)beelden-uit-libanon/
3x raden wie ik daar ben
quote:De reacties van Klefbeer zijn zó vreselijk eenzijdig en zonder nuance dat ik hier spontaan van moet kotsen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |