Newbie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef sigme het volgende:
Lemmeb!
[..]
Prachtig! Ik heb 'm naar Originele taal- en spelfouten #11 verhuisd, maar was het nou opzettelijk of een typfout?
quote:Als de groot-moefti weer eens wordt opgevoerd dan weten we al hoe laat het is,
Heb je de rest van weblog dan wel goed doorgelezen? Gretta Duisenberg is er niets bij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef Apropos het volgende:
http://anjameulenbelt.sp.(...)lobal-war/#more-4998
Ik kan hierin geen antisemitisme zien. Wel een overduidelijk, haast SCHesque onvermogen van Meulenbelt om een behoorlijke discussie te voeren, met zinnetjes als:
[..]
Ach, ze bedoelt het goed.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef Apropos het volgende:
http://anjameulenbelt.sp.(...)lobal-war/#more-4998
Ik kan hierin geen antisemitisme zien. Wel een overduidelijk, haast SCHesque onvermogen van Meulenbelt om een behoorlijke discussie te voeren, met zinnetjes als:
[..]
Cry me a fuckin' river.quote:De Westerse wereld heeft het niet makkelijk, na het onmiskenbaar koloniale verleden, om deze nieuwe kruistocht tegen de islamitische wereld te rechtvaardigen, en daarbij komt de nieuwe retoriek van pas: de haat wordt geprojecteerd aan de andere kant. Ze haten onze beschaving, ze haten joden. Het anti-semitisme in de Arabische wereld wordt een excuus: zij vallen de joden aan, dus als wij hen aanvallen verdedigen wij de joden. Diezelfde joden die nog niet kort geleden door datzelfde Westen bijna vernietigd werden.
Anonieme teringlijer!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef Reya het volgende:
SCH heeft zijn pillen niet gehad?
Anja's toelichting op het niet plaatsen van een aantal van mijn posts.quote:Ja, het zou helpen als je net als andere mensen die een stelling innemen je niet verschuilde achter een masker, vertelde waar je je wijsheid vandaan haalt, of de ongein die je hier op zet. Andere mensen zijn zo eerlijk om te zeggen waarom ze stelling nemen, vanuit welke positie, vanuit welke ervaring.
Dat scheelt.
Verder vertel je niets nieuws meer en was het wel genoeg.
Anja Meulenbelt
Wat stond er dan zoal in die posts?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Anja's toelichting op het niet plaatsen van een aantal van mijn posts.
Hij dreigde eerder al met een proces. Ik wil dat eik wel meemaken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef Reya het volgende:
SCH heeft zijn pillen niet gehad?
Die posts waren commentaar op een artikel dat draaide om foto's van door de oorlog getroffen Libanese kindertjes en het eenzijdige huilieverhaaltje daarbij. Ja, die posts waren fel, maar het betreffende artikel was er dan ook naar.quote:
Ik kan me dat herinneren. Dat was vlak voor fauxtogate. Een werkelijk weerzinwekkende post van Anja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:17 schreef Lemmeb het volgende:
Die posts waren commentaar op een artikel dat draaide om foto's van door de oorlog getroffen Libanese kindertjes en het eenzijdige huilieverhaaltje daarbij. Ja, die posts waren fel, maar het betreffende artikel was er dan ook naar.
Hoeveel Libanezen ken jij ?!?!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:21 schreef Lemmeb het volgende:
http://anjameulenbelt.sp.(...)beelden-uit-libanon/
3x raden wie ik daar ben
Geen enkel argument te lezen, best knap.quote:Fijn, iemand die het voor de echte Libanezen opneemt. En voor Israel. Israel kinderen vermoorden? Allemaal propaganda van links toch?
En al die aan flarden geschoten mensen, ach, die lappen ze toch ook wel weer op? Met hulp van Israel. Vast. Overmorgen lopen die weer te huppelen in een vrij Libanon. En dankbaar dat ze zullen zijn.
Reactie door Anja — donderdag 20 juli 2006 @ 14.23
En dat zit dan in de eerste kamer. Vind ik echt het grootste minpunt van de SP.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Geen enkel argument te lezen, best knap.
Dit is welhaast debiel. Het lijkt wel van gronk afkomstig.quote:Dat de Palestijnen meer kinderen krijgen dan er worden vermoord lijkt me geen enkel argument. Of is dat een excuus om ze maar dood te bombarderen? Bedoeld als voorbehoedmiddel?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:21 schreef Lemmeb het volgende:
http://anjameulenbelt.sp.(...)beelden-uit-libanon/
3x raden wie ik daar ben
quote:De reacties van Klefbeer zijn zó vreselijk eenzijdig en zonder nuance dat ik hier spontaan van moet kotsen!
quote:
Alles haalt ze weg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Reya het volgende:
Reageer je eik vaker op die weblog, Lemmeb? Je lijkt daar niet echt welkom te zijn![]()
Och, een beetje bluf moet kunnen toch? Anja doet zelf ook niet anders.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoeveel Libanezen ken jij ?!?!
Da's Anja ten voeten uit.quote:Treurig niveau trouwens van Meulenbelt:
[..]
Geen enkel argument te lezen, best knap.
Maar dan ook echt alles. Ze is de Stalin onder de selfmade weblog moderatoren. Zet dan de comments gewoon uit.quote:
In het linkje in dit topic staan anders nog redelijk wat posts van klefbeer en ook 1`van speedfreak die ook niet overloopt van nuance.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Maar dan ook echt alles. Ze is de Stalin onder de selfmade weblog moderatoren. Zet dan de comments gewoon uit.
Nee, Olav Meijer moet wel kunnen applaudiseren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar dan ook echt alles. Ze is de Stalin onder de selfmade weblog moderatoren. Zet dan de comments gewoon uit.
Het is een gerucht, als zodanig gepost. Maar dat kan SCH niet verteren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:45 schreef Apropos het volgende:
Het is voor mij nooit aannemelijk geworden dat Aboutaleb heeft bijgedragen aan de dood van zijn zuster, trouwens. Waar zou dat uit moeten blijken?
Nee, ik kom er niet meer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Reya het volgende:
Reageer je eik vaker op die weblog, Lemmeb? Je lijkt daar niet echt welkom te zijn![]()
Ik bedoelde in het dagelijks levenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef sigme het volgende:
Ik ken jou dan ook helemaal niet. Wie ben je, waar post je? Ik bedoel, voordat je hier enige tijd geleden opdook.
Geen oldbe, heb hier nog nooit een ander account gehad.quote:Een oldbe, zoveel was duidelijk, maar vast iemand die ik niet ken.
Tsja, haar artikel met die foto's was nu ook niet bepaald genuanceerd, dus dan kun je zulke reacties verwachten. Ik vond dat ik nog redelijk netjes bleef, ook in de reacties die weggehaald zijn. Gewoon een nette discussie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het linkje in dit topic staan anders nog redelijk wat posts van klefbeer en ook 1`van speedfreak die ook niet overloopt van nuance.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef pberends het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/047107.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/11197/3e571355/index.html
Onvervalst slecht en racistisch.
Aan de andere kant weer zo multicultureel door de negerrap.
Tja ze boeit me totaal niet als ik eerlijk benquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja, haar artikel met die foto's was nu ook niet bepaald genuanceerd, dus dan kun je zulke reacties verwachten. Ik vond dat ik nog redelijk netjes bleef, ook in de reacties die weggehaald zijn. Gewoon een nette discussie.
Overigens is Anja zelf nooit genuanceerd, al schrijft ze het wel zo op dat het genuanceerd lijkt.
"Ik wil naar de hut gaan, maar wacht, m'n fiets is gejat door een Antilliaan"quote:
Ze kan de waarheid niet waarderen of ze baalt ervan dat er geen ja-knikkers zijn? Is dat wat je bedoelt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja ze boeit me totaal niet als ik eerlijk ben. Kan me wel voorstellen dat zij het niet echt kan waarderen wanneer ze de hele voorbijfokgroep op haar weblog krijgt te zeuren
.
We hebben stuk voor stuk geprobeerd de discussie op argumenten aan te gaan. Maar dan zegt ze dat ze het al hondrdr keer gehoord heeft, en flikkert ze het eraf. Haar goed recht, maar jij krijgt er dan wel een raar soort kontenkruiperslog van.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef du_ke het volgende:
Tja ze boeit me totaal niet als ik eerlijk ben. Kan me wel voorstellen dat zij het niet echt kan waarderen wanneer ze de hele voorbijfokgroep op haar weblog krijgt te zeuren
.
Behalve "kudtleven" gewone spelling.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef pberends het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/047107.html
Vooral die stem is van het kaliber: O!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:56 schreef pberends het volgende:
[..]
"Ik wil naar de hut gaan, maar wacht, m'n fiets is gejat door een Antilliaan".
Het was met name ik en sjun meen ik. De rest plaatste er ook weleens wat, maar hield het al vrij snel voor gezien (en terecht). Overigens, zij wist volgens mij niet dat wij beiden van hetzelfde internetforum afkomstig waren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
.
Denk dat ze jullie discussietechnieken die over het algemeen elke tact en nuance ontberen niet echt zal waarderenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze kan de waarheid niet waarderen of ze baalt ervan dat er geen ja-knikkers zijn? Is dat wat je bedoelt?
Ach het zal allemaal ook wel. Het is allemaal zooi van lang geledenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het was met name ik en sjun meen ik. De rest plaatste er ook weleens wat, maar hield het al vrij snel voor gezien. Overigens, zij wist volgens mij niet dat wij beiden van hetzelfde internetforum afkomstig waren.
sjun plaatste meestal een parallelpost van zijn reacties op voorbijfok. Je kent sjun, echt onbegrijpelijk dat de meeste van zijn reacties niet door haar respectfilter heenkwamen.Dan is het je er gewoon echt om te doen om elk tegengeluid te smoren.
Sorry hoor, maar de teksten van sjun zijn zo gelaagd dat je niet kunt spreken over een gebrek aan nuance.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:03 schreef du_ke het volgende:
Denk dat ze jullie discussietechnieken die over het algemeen elke tact en nuance ontberen niet echt zal waarderen. Dat ze daar zelf ook last van heeft is wat dat betreft een bijzaak het is haar weblog.
Misschien dat er kortsluiting bij haar ontstond doordat het haar niet lukte de teksten van sjun te ontrafelen naar normaal begrijpelijk Nederlands.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het was met name ik en sjun meen ik. De rest plaatste er ook weleens wat, maar hield het al vrij snel voor gezien (en terecht). Overigens, zij wist volgens mij niet dat wij beiden van hetzelfde internetforum afkomstig waren.
sjun plaatste meestal een parallelpost van zijn reacties op voorbijfok. Je kent sjun, echt onbegrijpelijk dat de meeste van zijn reacties niet door haar respectfilter heenkwamen.Dan is het je er gewoon echt om te doen om elk tegengeluid te smoren.
Niks 'elke nuance ontberen'. Op zo'n weblog ga je natuurlijk niet zo posten als hier op FOK!, want dan ben je bij voorbaat al kansloos, en dat wil je juist niet. Het is juist de sport om je reactie daar geplaatst te krijgen en toch iets van kritiek daarin te kunnen overbrengen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat ze jullie discussietechnieken die over het algemeen elke tact en nuance ontberen niet echt zal waarderen. Dat ze daar zelf ook last van heeft is wat dat betreft een bijzaak het is haar weblog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |