*plonk*quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Apropos het volgende:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:44 schreef gronk het volgende:
Maar, on-topic, als je zo'n uitleg geeft als herboven, dan je kunt zoiets als onderstaand toch niet met droge ogen op 't conto van 'de islam' schrijven?
Dan ben je of ontzettend dom, of bent eigenlijk xenofoob maar zoekt naar stromannen om dat te 'onderbouwen'.
[..]
Nee, dat snap ik. Het gaat er alleen om dat jij meteen verwacht van iemand met wie je in discussie bent (de 'vijand' dan op dat momentquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:36 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ik vroeg het aleen...
[..]
Nee, ik geloof niet zo in het zionistisch complot.
Ja, maar die polariserende rol wordt juist aangemoedigd door degenen die daar baat bij hebben (en ook de financiele middelen om dat te bewerkstelligen, dmv propaganda ed). Natuurlijk willen de 'voetsoldaten' ook de macht voor hun groep. Zodra ze dat echter zouden bewerkstelligen en de vijand vernietigd is, wordt duidelijk wie de macht dan eigenlijk in handen heeft, en dat zijn niet de voetsoldaten. Het aanroepen van een religie is daarom handig, omdat je daarmee makkelijk vijanden kan benoemen die buiten de groep horen, niet erbinnen. Mijn stelling daarom is dat geloof niet vaak de oorzaak voor een conflict is, maar gebruikt wordt om de vernietiging (en het zich enkel bezig houden met niks dan) de vijand te rechtvaardigen. Plus dat dit de positie van de hooggeplaatsten rechtvaardigt. Imams bijvoorbeeld, of koning, bij de gratie gods.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:36 schreef Masterix het volgende:
Ik denk dat je er terecht sociale, economische en historische factoren bij betrekt, doe ik ook.
Maar goed, religie speelt in Irak ook een polariserende rol. De shiitische meerderheid wil macht in Irak.
Neuk, ik zit nog op mijn werk... Om twaalf uur de hh maar effe kijken.quote:
Ah, u gaat voor optie 2.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Masterix het volgende:
Ik vind de islam geen stroming van overleg en compromis.
maar bij Wilders heet het demoniseren. Terwijl hij zo de slachtofferrol van moslims hekelt schreeuwd hijzelf over demoniseren. Terwijl hij zelf een motie van wantrouwen indient voordat ze 1 woord in functie hebben gezgegd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat zelfde kunnen andere mensen ook zeggen over de SP, PvdD etc ect.
Dat noemen ze democratie
want moties van wantrouwen zijn ervoor om zomaar te gebruiken. Om tegen mensen te gebruiken die nog geen woord in functie hebben gezegd. En als mensen wat terugzeggen roepen dat het demonisering is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is wel een goed idee. Gewoon volgende week nog een motie van wantrouwen er tegen aan.
zou ik nu ook op de lijst staan van Wilders die net als Polak als eerst worden ontslagen als hij aan de macht komt.quote:
Wilders zwart makenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bron
Ik vind dat Aboutaleb de boel nu wel erg in het extreme trek een Wilders wel erg zwart aan het maken is. Hij maakt er wel erg een persoonlijk verhaal van. Dat siert hem niet als staatssecretaris.
Natuurlijk demoniseer je!!! Snap je dat dan niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
zou ik nu ook op de lijst staan van Wilders die net als Polak als eerst worden ontslagen als hij aan de macht komt.![]()
Daar staat de Partij voor de Vrijheid immers voor.
Geen persVrijheid
geen Vrijheid van godsdient
geen Vrijheid van meningsuiting (ik word gedemoniseerd!)
Alleen de Vrijheid 'vrijheden tellen alleen als het ons uitkomt' kennen ze![]()
of demoniseer ik nu weer?
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Man, ik was laatst op vakantie in Torremolinos, zie ik me daar ook hordes Marokkanen die totaal geen Nederlands kennen spreken, net als bij ons! Het legt dus gewoon aan hullie zelluf!
Het land op zijn gat krijgen is niet mogelijk door kansloze moties van wantrouwen. Wel verliezen de moties waarde wanneer deze veelvuldig voor iedere scheet worden ingezet. In zijn eentje heeft hij de afgelopen 2 jaar al 8 moties ingebracht of gesteund, en in dit tempo komt hij op 20 de komende 4 jaar. Een soort "The boy who cried Islam" verhaaltje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef Nielsch het volgende:
Als iedereen het voorbeeld van Wilders zou volgen dienen we straks tegen iedereen die we niet aardig vinden maar even een motie van wantrouwen in. Zo komt er dus helemaal niets meer van regeren. Door Wilders ligt dit land straks compleet op z'n gat. Hoewel, dat zal wel loslopen, want de meeste kamerleden hebben meer verstand dan Mavo klant Wilders.
Als het om de vrijheid van meningsuiting gaat, dan neem ik het nog zelfs op voor jou Mekiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:28 schreef Meki het volgende:
Wilders zwart maken![]()
![]()
waarom neemt hier nog iemand op voor racist Wilders ??
en met 2 maten meten nog ook
Bron parlement.com.quote:type of school en plaats middelbaar onderwijs
- m.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo
- h.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo
type of school en plaats (hoger-)beroepsonderwijs
- opleiding Stichting Opleiding Sociale Verzekeringen te Amsterdam
academische studie en universiteit
- rechtsgeleerdheid (deelcertificaten) Open Universiteit
overige opleidingen
- topkadertraining 1992
Nee, de OU werkt met allemaal deelcentificaten, daarmee wordt niet iets anders bedoeld.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
deelcertificaat.....hij bedoelt een verlopen Propedeuse?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
deelcertificaat.....hij bedoelt een verlopen Propedeuse?
Wat een lomp systeem.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, de OU werkt met allemaal deelcentificaten, daarmee wordt niet iets anders bedoeld.
Het staat er anders nogal algemeen...."rechtsgeleerdheid" deelcertificaten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:13 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Niet noodzakelijk. Als je al op je plek zit qua baan, waarom zou je dan een hele opleiding doorlopen en niet gewoon de vakken eruit pikken die je nodig acht. Wel tiefusduur volgens mij.
Nee hoor, dat is helemaal niet zo duurquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:13 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Niet noodzakelijk. Als je al op je plek zit qua baan, waarom zou je dan een hele opleiding doorlopen en niet gewoon de vakken eruit pikken die je nodig acht. Wel tiefusduur volgens mij.
Ze zijn in een kramp geschoten. Dat heeft als effect dat Aboutaleb een moord moet plegen voordat ze hem zullen laten vallen. De PvdA vervreemd de autochtone achterban van zich, en zal de rekening gepresenteerd krijgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:24 schreef dvr het volgende:
Ik blijf erbij dat dit niet kan en het verbaast me dat niemand er over valt.
Een kabinetslid mag best op persoonlijke titel een interview geven over zijn eigen persoontje en zijn liefhebberijen, maar zodra hij over politiek praat spreekt hij namens het kabinet. Ik kan me niet voorstellen dat het kabinetsstandpunt is, dat wanneer de oppositie zijn taak naar behoren uitvoert, dit de persoonlijke veiligheid van kabinetsleden bedreigt.
Overigens was de dader in het enige gepubliceerde geval waarin Aboutaleb concreet met de dood bedreigd werd zijn eigen terroristische neefje, die vond dat hij de islam was afgevallen. Nogal hypocriet om dan vage beschuldigingen over de Wilders-aanhang te maken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ze zijn in een kramp geschoten. Dat heeft als effect dat Aboutaleb een moord moet plegen voordat ze hem zullen laten vallen. De PvdA vervreemd de autochtone achterban van zich, en zal de rekening gepresenteerd krijgen.
Nou, dat weet ik niet. Maar ik hoop het voor 'm.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je weet het he, hij heeft niets met de zelfmoord van zijn zus te maken.![]()
Hij heeft ook niets te maken gehad met het verbreken van de relatie tussen zijn zus en een niet-moslim.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Maar ik hoop het voor 'm.
Ook dat hoop ik voor 'm. Stel je voor als geert Wilders daar een spoeddebat over aanvraagt...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij heeft ook niets te maken gehad met het verbreken van de relatie tussen zijn zus en een niet-moslim.
Zal die niet doen, toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ook dat hoop ik voor 'm. Stel je voor als geert Wilders daar een spoeddebat over aanvraagt...
Nee, is heel normaal gedrag van een staatssecretaris.quote:
Lijkt me toch wel?!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, is heel normaal gedrag van een staatssecretaris.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |