abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2007 @ 21:54:35 #201
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47070849
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Apropos het volgende:
*plonk*
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_47071211
Hoe oud ben jij?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_47071344
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 21:44 schreef gronk het volgende:
Maar, on-topic, als je zo'n uitleg geeft als herboven, dan je kunt zoiets als onderstaand toch niet met droge ogen op 't conto van 'de islam' schrijven?

Dan ben je of ontzettend dom, of bent eigenlijk xenofoob maar zoekt naar stromannen om dat te 'onderbouwen'.
[..]
Hoezo niet?
Ik belicht in een zin een aspect, niet dat ik een uitgebreid essay schreef over alle factoren of zo.
Dat aspect is dat er al eeuwen grote spanningen zijn tussen soenni's en shii's, effectief onderdrukt door resp. Ottomanen en Saddam als het over regio Irak gaat, en ik kan dat niet los zien van de burgeroorlog die daar nu heerst: de VS hebben de deksel van Pandora's doos afgehaald, de idioten.
Nu is er een religieuze machtsstrijd aan de gang, voor zover ik het overzie.

En hoe ik dat bij de islam leg?
Ik vind de islam geen stroming van overleg en compromis. Ik zie een groot deel van de koran als oproep tot strengheid, strijd, onderdrukking.
Uiteindelijk worden oorlogen door mensen uitgevochten en niet door ideeën, maar ik ben, na het lezen van de koran, toch anders gaan kijken naar al de conflicten in de wereld, waar moslims bij betrokken zijn.
Maar dat is zoals ik het zie.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_47072539
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 21:36 schreef Masterix het volgende:

[..]

Ik vroeg het aleen...
[..]

Nee, ik geloof niet zo in het zionistisch complot.
Nee, dat snap ik. Het gaat er alleen om dat jij meteen verwacht van iemand met wie je in discussie bent (de 'vijand' dan op dat moment ) dat die ook enkel vanuit religie vs religie denkt.
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 21:36 schreef Masterix het volgende:

Ik denk dat je er terecht sociale, economische en historische factoren bij betrekt, doe ik ook.

Maar goed, religie speelt in Irak ook een polariserende rol. De shiitische meerderheid wil macht in Irak.
Ja, maar die polariserende rol wordt juist aangemoedigd door degenen die daar baat bij hebben (en ook de financiele middelen om dat te bewerkstelligen, dmv propaganda ed). Natuurlijk willen de 'voetsoldaten' ook de macht voor hun groep. Zodra ze dat echter zouden bewerkstelligen en de vijand vernietigd is, wordt duidelijk wie de macht dan eigenlijk in handen heeft, en dat zijn niet de voetsoldaten. Het aanroepen van een religie is daarom handig, omdat je daarmee makkelijk vijanden kan benoemen die buiten de groep horen, niet erbinnen. Mijn stelling daarom is dat geloof niet vaak de oorzaak voor een conflict is, maar gebruikt wordt om de vernietiging (en het zich enkel bezig houden met niks dan) de vijand te rechtvaardigen. Plus dat dit de positie van de hooggeplaatsten rechtvaardigt. Imams bijvoorbeeld, of koning, bij de gratie gods.

Vind dat eerlijk gezegd ook een beetje in Nederland het geval. Autochtonen en allochtonen ruzien er op los, daar hebben sommige mensen baat bij. Zelfs het koninklijk huis bijvoorbeeld, omdat mensen nu klagen over de andere groep ipv de grote hoeveelheid subsidie die zij krijgen van de staat. Hetzelfde met alle geintjes die ze uitvoeren met de EU (euro, grondwet er steeds op vage manieren door proberen te drukken).
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:48:46 #205
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47074047
Femke scoort in de herhaling bij nova
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:49:37 #206
136 V.
Like tears in rain...
pi_47074091
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:48 schreef gronk het volgende:
Femke scoort in de herhaling bij nova
Neuk, ik zit nog op mijn werk... Om twaalf uur de hh maar effe kijken.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 8 maart 2007 @ 23:13:51 #207
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47075149
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Masterix het volgende:

Ik vind de islam geen stroming van overleg en compromis.
Ah, u gaat voor optie 2.
  donderdag 8 maart 2007 @ 23:36:04 #208
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47076047
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dat zelfde kunnen andere mensen ook zeggen over de SP, PvdD etc ect.

Dat noemen ze democratie
maar bij Wilders heet het demoniseren. Terwijl hij zo de slachtofferrol van moslims hekelt schreeuwd hijzelf over demoniseren. Terwijl hij zelf een motie van wantrouwen indient voordat ze 1 woord in functie hebben gezgegd.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 8 maart 2007 @ 23:47:39 #209
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47076457
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:40 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het is wel een goed idee. Gewoon volgende week nog een motie van wantrouwen er tegen aan.
want moties van wantrouwen zijn ervoor om zomaar te gebruiken. Om tegen mensen te gebruiken die nog geen woord in functie hebben gezegd. En als mensen wat terugzeggen roepen dat het demonisering is.

Dat alleenrecht hebben de mensen van Wilders zich toebedeeld.

Uitspraken de islamitische mein kampf moeten kunnen, maar ow wee als de grote leider een insinuatie naar WO2 krijgt, dan is het land te klein. Dan komt het slachtoffer geluid weer naar boven.

Of openheid van zaken geven over Dion Grauss, hoeft ook niet. Die verdedigd zich met een onderzoek door zichzelf uitgevoerd. Doet niemand moeilijk over, en zohoort het. Maar een onderzoek naar een kamerlid door haar eigen partij wordt wel in twijfel getrokken. Geeft iedereen het recht om het onderzoek naar Dion 'vrouwenmepperd' Grauss in twijfel te trekken. Maar het kamp Wilders heeft het vertrouwenskwestie en loyaliteitsidee naar hunzelf getrokken. Alleen de PVV weet immers wat goed is voor de mensne in NL. De PVV beslist over wat betrouwbaar is en wat loyaliteit is

Dan hebben we het nog niet eens over een van Baalen die voor de overheid van Taiwan dingen doet, v. Hulten die de engelse overheid adviseerde inzake de EU. Zo zijn er nog meer kamerleden die vergelijkbare nevenactiviteiten of zelfs verdergaande activiteiten hebben. Maar daar hoor je de PVV niet over. Zij weet immers wat loyaliteit is.

De PV 'vrijheid' weet wat goed voor u is
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 8 maart 2007 @ 23:51:02 #210
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47076580
Oh! Jij demoniseert!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:02:16 #211
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47076955
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 23:51 schreef gronk het volgende:
Oh! Jij demoniseert!
zou ik nu ook op de lijst staan van Wilders die net als Polak als eerst worden ontslagen als hij aan de macht komt.
Daar staat de Partij voor de Vrijheid immers voor.
Geen persVrijheid
geen Vrijheid van godsdient
geen Vrijheid van meningsuiting (ik word gedemoniseerd! )
Alleen de Vrijheid 'vrijheden tellen alleen als het ons uitkomt' kennen ze

of demoniseer ik nu weer?
And that is the news.''
pi_47079276
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:23 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron

Ik vind dat Aboutaleb de boel nu wel erg in het extreme trek een Wilders wel erg zwart aan het maken is. Hij maakt er wel erg een persoonlijk verhaal van. Dat siert hem niet als staatssecretaris.
Wilders zwart maken

waarom neemt hier nog iemand op voor racist Wilders ??
en met 2 maten meten nog ook
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_47081223
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:02 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

zou ik nu ook op de lijst staan van Wilders die net als Polak als eerst worden ontslagen als hij aan de macht komt.
Daar staat de Partij voor de Vrijheid immers voor.
Geen persVrijheid
geen Vrijheid van godsdient
geen Vrijheid van meningsuiting (ik word gedemoniseerd! )
Alleen de Vrijheid 'vrijheden tellen alleen als het ons uitkomt' kennen ze

of demoniseer ik nu weer?
Natuurlijk demoniseer je!!! Snap je dat dan niet?

Elk woord wat je zegt waarbij je Wilders niet ophemelt, is demonisering. Het hoort ook niet tot de vrijheid van meningsuiting, dat is alleen voor Wilders en mensen die op hem gestemd hebben. Hun geluid mag ook wel eens gehoord worden en dus dien je geen onvertogen woord hun richting in te slingeren. Doe je dat wel, dan gaan ze allemaal heel erg janken, en dat wil je toch niet op je geweten hebben???

pi_47082043
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Man, ik was laatst op vakantie in Torremolinos, zie ik me daar ook hordes Marokkanen die totaal geen Nederlands kennen spreken, net als bij ons! Het legt dus gewoon aan hullie zelluf!
pi_47082163
Als iedereen het voorbeeld van Wilders zou volgen dienen we straks tegen iedereen die we niet aardig vinden maar even een motie van wantrouwen in. Zo komt er dus helemaal niets meer van regeren. Door Wilders ligt dit land straks compleet op z'n gat. Hoewel, dat zal wel loslopen, want de meeste kamerleden hebben meer verstand dan Mavo klant Wilders.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:25:04 #216
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_47082308
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef Nielsch het volgende:
Als iedereen het voorbeeld van Wilders zou volgen dienen we straks tegen iedereen die we niet aardig vinden maar even een motie van wantrouwen in. Zo komt er dus helemaal niets meer van regeren. Door Wilders ligt dit land straks compleet op z'n gat. Hoewel, dat zal wel loslopen, want de meeste kamerleden hebben meer verstand dan Mavo klant Wilders.
Het land op zijn gat krijgen is niet mogelijk door kansloze moties van wantrouwen. Wel verliezen de moties waarde wanneer deze veelvuldig voor iedere scheet worden ingezet. In zijn eentje heeft hij de afgelopen 2 jaar al 8 moties ingebracht of gesteund, en in dit tempo komt hij op 20 de komende 4 jaar. Een soort "The boy who cried Islam" verhaaltje.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:33:21 #218
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47082453
Was toch havo?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:46:50 #219
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_47084217
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 01:28 schreef Meki het volgende:
Wilders zwart maken

waarom neemt hier nog iemand op voor racist Wilders ??
en met 2 maten meten nog ook
Als het om de vrijheid van meningsuiting gaat, dan neem ik het nog zelfs op voor jou Meki
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:59:34 #221
15869 gr8w8
Better by design.
pi_47084574
In elk geval Mavo gevolgd door Havo dacht ik. Daarbuiten zal er vast nog wel wat cursusjes gevolgd zijn.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_47084816
quote:
type of school en plaats middelbaar onderwijs
- m.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo
- h.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo

type of school en plaats (hoger-)beroepsonderwijs
- opleiding Stichting Opleiding Sociale Verzekeringen te Amsterdam

academische studie en universiteit
- rechtsgeleerdheid (deelcertificaten) Open Universiteit

overige opleidingen
- topkadertraining 1992
Bron parlement.com.

Geen idee waarvoor het relevant is, maar opzoeken is niet zo moeilijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47084923
deelcertificaat.....hij bedoelt een verlopen Propedeuse?
Allah Al Watan Al Malik
pi_47085038
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, de OU werkt met allemaal deelcentificaten, daarmee wordt niet iets anders bedoeld.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:13:04 #225
15869 gr8w8
Better by design.
pi_47085054
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
Niet noodzakelijk. Als je al op je plek zit qua baan, waarom zou je dan een hele opleiding doorlopen en niet gewoon de vakken eruit pikken die je nodig acht. Wel tiefusduur volgens mij.
pi_47085057
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, de OU werkt met allemaal deelcentificaten, daarmee wordt niet iets anders bedoeld.
Wat een lomp systeem.
Allah Al Watan Al Malik
pi_47085096
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:13 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk. Als je al op je plek zit qua baan, waarom zou je dan een hele opleiding doorlopen en niet gewoon de vakken eruit pikken die je nodig acht. Wel tiefusduur volgens mij.
Het staat er anders nogal algemeen...."rechtsgeleerdheid" deelcertificaten...
Allah Al Watan Al Malik
pi_47085147
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:13 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is helemaal niet zo duur . Het is staatsgefinancieerd onderwijs.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:16:22 #229
15869 gr8w8
Better by design.
pi_47085159
Ik vind het niet echt boeien hier, maar d'r is vast wel meer info te vinden via parlement.nl of Wiki.
pi_47085681
Wilders je laat je zelf adviseren door de Amerikaanse Neo Conservatieve Burke Stichting.
Welk belang dien je de Amerikaanse of de Nederlandse.

Wilders je Vrouw heeft dubbele Nationaliteit zowel de Nederlandse als Hongaarse

Ze is dus Loyaal aan Hongarij en aangezien jij haar eeuwig Trouw gezworen heb (Huwelijk)

Zie ik hier toch een `SCHIJN` van belangenverstrengeling.

Het word tijd voor een Motie van Wantrouwen tegen jezelf Geert/
pi_47086467
Havo dan... whatever....
  vrijdag 9 maart 2007 @ 15:43:45 #232
90400 longinus
Hollander
pi_47094585
Zit zijn vrouw dan ook in de regering?

En Wilders mag zeggen wat hij wil, en moties indienen als hij wil., dat heet hier democratie.
Het is aan de ander om het er mee eens te zijn of niet, ook dat is democratie.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_47096175
Ik blijf erbij dat dit niet kan en het verbaast me dat niemand er over valt.

Een kabinetslid mag best op persoonlijke titel een interview geven over zijn eigen persoontje en zijn liefhebberijen, maar zodra hij over politiek praat spreekt hij namens het kabinet. Ik kan me niet voorstellen dat het kabinetsstandpunt is, dat wanneer de oppositie zijn taak naar behoren uitvoert, dit de persoonlijke veiligheid van kabinetsleden bedreigt.

Overigens was de dader in het enige gepubliceerde geval waarin Aboutaleb concreet met de dood bedreigd werd zijn eigen terroristische neefje, die vond dat hij de islam was afgevallen. Nogal hypocriet om dan vage beschuldigingen over de Wilders-aanhang te maken.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:31:06 #234
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47096417
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:24 schreef dvr het volgende:
Ik blijf erbij dat dit niet kan en het verbaast me dat niemand er over valt.

Een kabinetslid mag best op persoonlijke titel een interview geven over zijn eigen persoontje en zijn liefhebberijen, maar zodra hij over politiek praat spreekt hij namens het kabinet. Ik kan me niet voorstellen dat het kabinetsstandpunt is, dat wanneer de oppositie zijn taak naar behoren uitvoert, dit de persoonlijke veiligheid van kabinetsleden bedreigt.

Overigens was de dader in het enige gepubliceerde geval waarin Aboutaleb concreet met de dood bedreigd werd zijn eigen terroristische neefje, die vond dat hij de islam was afgevallen. Nogal hypocriet om dan vage beschuldigingen over de Wilders-aanhang te maken.
Ze zijn in een kramp geschoten. Dat heeft als effect dat Aboutaleb een moord moet plegen voordat ze hem zullen laten vallen. De PvdA vervreemd de autochtone achterban van zich, en zal de rekening gepresenteerd krijgen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2007 @ 18:26:29 #235
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47100420
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ze zijn in een kramp geschoten. Dat heeft als effect dat Aboutaleb een moord moet plegen voordat ze hem zullen laten vallen. De PvdA vervreemd de autochtone achterban van zich, en zal de rekening gepresenteerd krijgen.

Je weet het he, hij heeft niets met de zelfmoord van zijn zus te maken.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:29:25 #236
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47100507
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Je weet het he, hij heeft niets met de zelfmoord van zijn zus te maken.
Nou, dat weet ik niet. Maar ik hoop het voor 'm.
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2007 @ 18:31:41 #237
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47100578
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, dat weet ik niet. Maar ik hoop het voor 'm.
Hij heeft ook niets te maken gehad met het verbreken van de relatie tussen zijn zus en een niet-moslim.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:34:19 #238
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47100644
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij heeft ook niets te maken gehad met het verbreken van de relatie tussen zijn zus en een niet-moslim.
Ook dat hoop ik voor 'm. Stel je voor als geert Wilders daar een spoeddebat over aanvraagt...
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2007 @ 18:36:10 #239
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47100701
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ook dat hoop ik voor 'm. Stel je voor als geert Wilders daar een spoeddebat over aanvraagt...
Zal die niet doen, toch?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:39:43 #240
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47100788
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zal die niet doen, toch?
Nee, is heel normaal gedrag van een staatssecretaris.
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2007 @ 18:42:32 #241
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47100896
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:39 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee, is heel normaal gedrag van een staatssecretaris.
Lijkt me toch wel?!
Waarom zou je niet een niet moslim van je zus willen en kunnen afhouden? Niks mis mee toch? Niet moslims zijn toch zeker minderwaardig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')