Wat een lomp systeem.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, de OU werkt met allemaal deelcentificaten, daarmee wordt niet iets anders bedoeld.
Het staat er anders nogal algemeen...."rechtsgeleerdheid" deelcertificaten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:13 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Niet noodzakelijk. Als je al op je plek zit qua baan, waarom zou je dan een hele opleiding doorlopen en niet gewoon de vakken eruit pikken die je nodig acht. Wel tiefusduur volgens mij.
Nee hoor, dat is helemaal niet zo duurquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:13 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Niet noodzakelijk. Als je al op je plek zit qua baan, waarom zou je dan een hele opleiding doorlopen en niet gewoon de vakken eruit pikken die je nodig acht. Wel tiefusduur volgens mij.
Ze zijn in een kramp geschoten. Dat heeft als effect dat Aboutaleb een moord moet plegen voordat ze hem zullen laten vallen. De PvdA vervreemd de autochtone achterban van zich, en zal de rekening gepresenteerd krijgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:24 schreef dvr het volgende:
Ik blijf erbij dat dit niet kan en het verbaast me dat niemand er over valt.
Een kabinetslid mag best op persoonlijke titel een interview geven over zijn eigen persoontje en zijn liefhebberijen, maar zodra hij over politiek praat spreekt hij namens het kabinet. Ik kan me niet voorstellen dat het kabinetsstandpunt is, dat wanneer de oppositie zijn taak naar behoren uitvoert, dit de persoonlijke veiligheid van kabinetsleden bedreigt.
Overigens was de dader in het enige gepubliceerde geval waarin Aboutaleb concreet met de dood bedreigd werd zijn eigen terroristische neefje, die vond dat hij de islam was afgevallen. Nogal hypocriet om dan vage beschuldigingen over de Wilders-aanhang te maken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ze zijn in een kramp geschoten. Dat heeft als effect dat Aboutaleb een moord moet plegen voordat ze hem zullen laten vallen. De PvdA vervreemd de autochtone achterban van zich, en zal de rekening gepresenteerd krijgen.
Nou, dat weet ik niet. Maar ik hoop het voor 'm.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je weet het he, hij heeft niets met de zelfmoord van zijn zus te maken.![]()
Hij heeft ook niets te maken gehad met het verbreken van de relatie tussen zijn zus en een niet-moslim.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Maar ik hoop het voor 'm.
Ook dat hoop ik voor 'm. Stel je voor als geert Wilders daar een spoeddebat over aanvraagt...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij heeft ook niets te maken gehad met het verbreken van de relatie tussen zijn zus en een niet-moslim.
Zal die niet doen, toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ook dat hoop ik voor 'm. Stel je voor als geert Wilders daar een spoeddebat over aanvraagt...
Nee, is heel normaal gedrag van een staatssecretaris.quote:
Lijkt me toch wel?!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, is heel normaal gedrag van een staatssecretaris.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |