Nu ontken je een armenocide, dan moet dat toch een volgende stap zijn? Of komen de Koerden nog eerst aan de beurt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zie je wel. Je bent het niet verleerd.
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?pagename=JPost/JPArticle/ShowFull&cid=1173173952554quote:Syrian President Bashar Assad exchanged harsh words with Iranian President Mahmoud Ahmadinejad during a phone conversation, the Kuwaiti newspaper Al-Siyassah reported on Wednesday.
Sources close to the Syrian leader told the newspaper that Assad had initially called the Iranian president to discuss Ahmadinejad's meeting with Saudi Arabia's King Abdullah in Riyadh.
However, the conversation reportedly turned ugly when Ahmadinejad voiced support for the establishment of an international tribunal on the assassination of former Lebanese prime minister Rafik Hariri - a sensitive subject for Syria, which has been suspected of involvement in the Lebanese leader's death.
The report said that Assad became enraged and launched into an angry tirade, cursing the Iranians at the end of the conversation.
Iran and Syria have been allies for decades. They have been particularly united in their criticism of Israel and the United States.
's lands wijs, 's lands eer toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:06 schreef sigme het volgende:
Een van de heren in mijn stemburo had een vest aan met in grote letters erop:
CCCP
En een kleine hamer & sikkel.
Dat is toch raar?
Je ontkent de armenocide, je wilt koerden turkije uitjagen. Volgende zijn de Joden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Heb je zelf enig idee waar je het over hebt of heb je ergens een klok horen luiden
Ik ontken dat de staat opdracht heeft gegeven om alle armenen uit te roeien, niet terroristische koerden of sympathisanten zijn altijd welkom in Turkije. Tegen joden heb ik niets, itt veel west-europeanen. Wij zijn immers allemaal zonen van Israel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je ontkent de armenocide, je wilt koerden turkije uitjagen. Volgende zijn de Joden.
Doe niet zo dom man.![]()
quote:Ophef over boek van internetforum
AMSTERDAM (ANP) - Op het internet is commotie ontstaan over een 'blook', een weblog in boekvorm, bestaande uit schrijfsels op het populaire jongerenforum Fok.nl. In 2005 startte ene Nadine een - al snel populaire - 'thread' op dit forum over haar spannende liefdesleven. Onverwacht is daarvan nu een boek verschenen.
Achter Nadine blijkt een Nederlandse schrijfster schuil te gaan. Op het Fok!-forum zeggen veel bezoekers van de thread zich genomen te voelen omdat hun bijdragen nu in boekvorm verschijnen, zij het dan onder hun forumnaam. Ze vragen zich af hoe dat met copyright zit. Ook zijn er bij die zich bedrogen voelen omdat het de schrijfster, Karin Overmars, al meteen al zou zijn gegaan om de uiteindelijke publicatie van een boek.
Dat laatste ontkent Oscar van Gelderen, de uitgever. ,,Tot het laatst wisten we niet wie er achter zat. We vonden het wel een spannend verhaal over het dubbelleven van een kindermeisje, met een minnaar en een eigen familie.'' Op het Fok!-forum roepen bezoekers op de uitgeverij aan te klagen, wegens schending van copyright.
Van Gelderen ziet eventuele claims graag tegemoet. ,,Dit boek sluit mooi aan bij het karakter van internet. Wat wil je, als je je commentaar op een openbaar forum zet.''. Eigenaar Danny Roodbol van Fok! heeft het boek inmiddels gezien en ziet van juridische stappen af. ,,De thread is deels herschreven, deels verzonnen en bewerkt. In eerste instantie was ik wel kwaad. De hele thread is in feite eigendom van Fok!, denk ik.''
Eh, ik woon niet in Nieuw Beertaquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:25 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
's lands wijs, 's lands eer toch?![]()
zit je mij nu uit te dagen ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Te onpas / op een jolige wijze (door een niet-christen) smijten van Bijbelteksten als repliek dat op iemand op D66 had gestemd (en daar kennlijk niet zo''n heel goed gevoel daarover had...) . Ik vind dat geen pas geven. Ik zou zelf ook niet met op een jolige manier gaan smijten met teksten uit de Koran, want dat vind ik net zo goed onnodig...
Een beetje eerbiedig omgaan met teksten uit heilige boeken kan echt geen kwaad.
Man, moet je eens in TTK kijken, ze zijn geloof ik aan nummer 11 toe hierover. Ik zag ze in de ttklpt wel hartelijk lachen om de commotie; binnen TTK liep de reeks, vindt men fictie voor een schrijver niet zo verwonderlijk en was het grappig dat er elders op fok werdgemeld dat de reeks uit R&P afkomstig zou zijn.quote:
Ik begrijp de trigger, maar helaas voor je, ik daag vandaag niemand uit..quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zit je mij nu uit te dagen ofzo?![]()
Nou zolang het verlies is maak ik mij niet druk om die partij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, VVD tot nog toe overal enkele tienden van %'en verlies.
In tegenstelling tot dat het jou niet boeit, is het iets wat ik niet verwacht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou zolang het verlies is maak ik mij niet druk om die partij.
Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat VVD zou verliezen, maar eerst maar eens wachten totdat er meer uitslagen binnen zijn....dan weten we meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
In tegenstelling tot dat het jou niet boeit, is het iets wat ik niet verwacht.
Had je iets anders verwacht?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, VVD tot nog toe overal enkele tienden van %'en verlies.
Waarom zou de VVD gaan winnen? Ze zaten bij de kamerverkiezingen flink onder de statenverkiezingen van 4 jaar terug. Ze doen het nu beter dan op 22 nov. Maar niet beter dan 4 jaar terug.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik had een kleine winst verwacht voor de VVD en een aanzienlijke voor de SP.
Omdat ik had verwacht dat PVV stemmers + ontevreden CDA stemmers ernaartoe zouden gaan (fiscalering AOW).quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom zou de VVD gaan winnen? Ze zaten bij de kamerverkiezingen flink onder de statenverkiezingen van 4 jaar terug. Ze doen het nu beter dan op 22 nov. Maar niet beter dan 4 jaar terug.
Nee dat is het EP. De staten gaan nog wel. En hebben vaak veel invloed op je directe leefomgeving.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:53 schreef MrX1982 het volgende:
Provinciale Statenverkiezingen is er een groter fiasco op democratisch gebied.
Symbooldemocratie.
Misschien dat ik, doordat ik Rutte de laatste tijd niet zoveel gezien heb, het Rutte effect onderschat heb.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Omdat ik had verwacht dat PVV stemmers + ontevreden CDA stemmers ernaartoe zouden gaan (fiscalering AOW).
Dat en een peiling van De Hond met 1% winst.
Ah dat had gekund misschien maar je moet niet vergeten dat de VVD van ver moet komen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Omdat ik had verwacht dat PVV stemmers + ontevreden CDA stemmers ernaartoe zouden gaan (fiscalering AOW).
quote:Dat en een peiling van De Hond met 1% winst.
Denk dat een zeer groot deel niet gaat stemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:55 schreef MrX1982 het volgende:
Zitten de PVV stemmers niet gewoon bij de SP. Die spreken ook de onderbuik aan.
Doet de EP het nog slechter dan de Provinciale Statenverkiezingen? Vooral de minachtig van de provincie tov de kiezers is schandalig. Ik heb werkelijk waar niets gehoord qua inhoud over deze verkiezingen laat staan politici die zich hebben vertoond.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:57 schreef du_ke het volgende:
Nee dat is het EP. De staten gaan nog wel. En hebben vaak veel invloed op je directe leefomgeving.
Die hebben toch blanco gestemd. Maar het zou me niet verbazen als er (veel) PVV'ers op de SP hebben gestemd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat een zeer groot deel niet gaat stemmen.
Ook voor het vaticaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een tragische dag voor iedereen die vrijheid en democratie hoog heeft.
Nee, DrW is nogal wantrouwig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:23 schreef sigme het volgende:
God der stieren? Je hebt een rode cape?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:25 schreef sigme het volgende:
Geen wonder, als je 'm binnenstebuiten wil keren.
Blijft een moi ploatje.quote:
Nee, je moeder!quote:
Stel je aan. Eindelijk wordt een Wilderstopic verbaggerd en dan is het weer huilen door de linkse knuffelkliek.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef Monidique het volgende:
Aboutaleb: verbranden koran zou volgende stap zijn
Sneu topic.
Maar mensen vinden jou ook sneu, wat is waar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef Monidique het volgende:
Nee hoor, het is gewoon een sneu topic. Off-topic: hoeveel blancostemmen?
Ik heb zelfs 2 keer op D'66 gestemdquote:
Wat een geneuzel. Hij citeert correct. Christenen doen het onderling ook. Om nu onderscheid te maken tussen niet of wel christen zijn is op z'n zachtst gezegd nogal kleinzielig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Te onpas / op een jolige wijze (door een niet-christen) smijten van Bijbelteksten als repliek dat op iemand op D66 had gestemd (en daar kennlijk niet zo''n heel goed gevoel daarover had...) . Ik vind dat geen pas geven. Ik zou zelf ook niet met op een jolige manier gaan smijten met teksten uit de Koran, want dat vind ik net zo goed onnodig...
Een beetje eerbiedig omgaan met teksten uit heilige boeken kan echt geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |