Ik kan me voorstellen dat het niet eens mag als 'official'. Je mag de stemmers daar niet beïnvloedenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een official of een nozem die daar verdwaald was?
Buro schrijf je zeau: Bureau!
Als het een official was dan vind ik dat onkies.![]()
Een van de leden van het stembureau. De meneer die de namen van de stemmers opzocht op basis van het nummer op de stempas.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een official of een nozem die daar verdwaald was?
Buro schrijf je zeau: Bureau!
Als het een official was dan vind ik dat onkies.![]()
Klopt, in het stemlokaal mogen geen 'beinvloedende' uitingen zijn. Ik heb er niks van gezegd, maar ik vind het onkies; zoals Aaah al zo fraai uitdrukte.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het niet eens mag als 'official'. Je mag de stemmers daar niet beïnvloeden![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Niet handig en ook niet sterk om de naam van de Heer ijdel te gebruiken.
Erg kwalijk inderdaad, geeft maar weer aan hoe onserieus er met staatsrecht wordt omgegaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Klopt, in het stemlokaal mogen geen 'beinvloedende' uitingen zijn. Ik heb er niks van gezegd, maar ik vind het onkies; zoals Aaah al zo fraai uitdrukte.
En ik neem het de voorzitter van het stembureau kwalijk, dat hij niet heeft ingegrepen. Wat een aanfluiting.
Ja sorry de volgende keer vast weer GL. Maar in m'n provincie vind ik D66 een iets beter programma hebben. En links is al groot zat in Groningenquote:
Je uitgangspunt zou moeten zijn dat ze nooit groot genoeg kunnen zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja sorry de volgende keer vast weer GL. Maar in m'n provincie vind ik D66 een iets beter programma hebben. En links is al groot zat in Groningen.
Ik blijf vrolijk doorgroeten natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je uitgangspunt zou moeten zijn dat ze nooit groot genoeg kunnen zijn![]()
Maar ik vind dat je dan voor de gelegenheid wel D66-roze in je plaatje moet zetten, ipv die GL-kleurtjes...![]()
Ik heb ook D66 gestemd, jouw reputatie en de mijne kennende gaat D66 in Groningen weggevaagd worden, dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja sorry de volgende keer vast weer GL. Maar in m'n provincie vind ik D66 een iets beter programma hebben. En links is al groot zat in Groningen.
quote:
quote:MonkeyLover said...
so in california God would DEFINITELY be sittin on death row.
Tue Aug 08, 10:36:00 AM 2006
Dikke kans inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb ook D66 gestemd, jouw reputatie en de mijne kennende gaat D66 in Groningen weggevaagd worden, dus.
Alleen maar om de islamofoben hier te pestenquote:De Baarsjes geeft bouwvergunning af
7-3-2007 Stadsdeel De Baarsjes geeft de bouwvergunning voor de Westermoskee af, dat maakte het stadsdeel woensdag bekend.
De negen ingediende zienswijzen en bezwaren tegen de vergunning gaan volgens het stadsdeel niet in op de bouw van de moskee of zijn "ruimtelijk" niet relevant.
Op verzoek van Het Stadsdeel wordt er wel een onderzoek ingesteld naar financiële postie van Manderen B. V. De uitkomsten van dit onderzoek zouden alsnog tot intrekking van de vergunning kunnen leiden. Het onderzoek gebeurt op grond van de wet BIBOB.
Toppiequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Alleen maar om de islamofoben hier te pesten
In welke zin? Geven ze ook een armenocidevergunning af?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Alleen maar om de islamofoben hier te pesten
Wil je een brochure? Ik heb De dans op de vulkaan wel ergens liggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In welke zin? Geven ze ook een armenocidevergunning af?
Geen idee. Misschien dat je daarvoor terecht kunt bij het BBOP (Brtis Bureau voor OorlogsPropaganda), afdeling Blauwe Boek. Daar kunnen ze waarschijnlijk ook een vergunning voor je fabricerenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In welke zin? Geven ze ook een armenocidevergunning af?
Genocide? Welke genocidequote:"Albayrak zal de verstandige beslissing nemen”
Het Nederlands Armeens Comité voor Rechtvaardigheid en Democratie, ook wel Hay Tad genoemd, heeft staatsecretaris Nebahat Albayrak van Defensie een brief geschreven. Daarin vraagt het comité haar “openlijk te laten weten dat er geen enkele twijfel bestaat over de feiten van de Armeense genocide, en dat het zeer wenselijk dat zij haar standpunt hierover aan alle inwoners van Nederland kenbaar maakt.”
Vijf vragen aan Massis Abrahamian, voorlichter bij Hay Tad.
Wat denkt u met deze brief aan staatsecretaris Albayrak te bereiken?
“Hay Tad wil graag dat mevrouw Albayrak duidelijk laat weten of ze het eens is met de regering. De Tweede kamer heeft op 21 december 2004 een motie aangenomen die de Armeense genocide erkent. Nu zij zo’n belangrijke functie als staatsecretaris van Defensie bekleed, vinden wij dat ze dezelfde lijn moet volgen als de regering, en dus openlijk moet erkennen dat er genocide heeft plaatsgevonden tegen de Armeense bevolking.”
Mag Albayrak, als Turks burger, wel kritiek leveren op de Armeense genocide?
“Ja natuurlijk. Iedereen mag kritiek leveren. Bovendien maakt ze op dit moment ook deel uit van het Nederlandse regering. Ze woont en werkt in Nederland, dus zou ze haar mening over dit soort belangrijke zaken moeten uiten.”
Wat vond u van haar eerdere uitspraken met betrekking tot de Armeense genocide?
“Wij vonden haar erg onduidelijk. Ze erkent wel dat een beroepsbevolking is uitgemoord, maar zegt dat er nooit formeel bewijs is geweest dat er Armeense genocide heeft plaatsgevonden. Wouter Bos steunde Albayrak hierin. En dat terwijl de motie van de Christenunie al in 2004 is aangenomen en het hele Kabinet daarachter zou moeten staan. Ben Bot, minister van Buitenlandse Zaken tijdens het vorige kabinet, zou de kwestie opnieuw onder de aandacht van de Turkse regering brengen.”
Denkt u dat Albayrak invloed zou kunnen uitoefenen op de Turkse regering, mocht ze dat willen?
“Dat zou ik niet weten. Ik denk niet dat iemand de Turkse regering iets kan vertellen in deze kwestie. Maar ze zou als vooraanstaande Turk in het buitenland het goede voorbeeld moeten geven aan haar geboorteland. De Turkse schrijver Ohran Pamuk, die de Nobelprijs voor de Literatuur heeft gewonnen, erkent de Armeense genocide. Net zoals de historicus Taner Akcam. Dat zet de Turkse bevolking misschien ook aan het denken.”
Als de staatsecretaris de Armeense genocide uiteindelijk niet erkent, wat moeten dat de gevolgen zijn vindt u?
“Dan zullen wij dat onmiddellijk aankaarten bij Minister President Balkenende en Maxime Verhagen, minister van Buitenlandse Zaken. Dat zou namelijk in strijd zijn met de algemene mening van het Kabinet. Er zijn eerder politici van Turkse afkomst uit de lijst van het CDA en de PvdA gehaald omdat ze de Armeense genocide ontkenden. Maar wij gaan ervan uit dat het niet zo ver zal komen. Albayrak zal wel de verstandige beslissing nemen.
Sieg heil!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Genocide? Welke genocide
Massis Abrahamian
Te onpas / op een jolige wijze (door een niet-christen) smijten van Bijbelteksten als repliek dat op iemand op D66 had gestemd (en daar kennlijk niet zo''n heel goed gevoel daarover had...) . Ik vind dat geen pas geven. Ik zou zelf ook niet met op een jolige manier gaan smijten met teksten uit de Koran, want dat vind ik net zo goed onnodig...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Pfff. Wanneer gebruik je het nou wel en wanneer nou niet ijdel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |