Doet de EP het nog slechter dan de Provinciale Statenverkiezingen? Vooral de minachtig van de provincie tov de kiezers is schandalig. Ik heb werkelijk waar niets gehoord qua inhoud over deze verkiezingen laat staan politici die zich hebben vertoond.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:57 schreef du_ke het volgende:
Nee dat is het EP. De staten gaan nog wel. En hebben vaak veel invloed op je directe leefomgeving.
Die hebben toch blanco gestemd. Maar het zou me niet verbazen als er (veel) PVV'ers op de SP hebben gestemd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat een zeer groot deel niet gaat stemmen.
Ook voor het vaticaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een tragische dag voor iedereen die vrijheid en democratie hoog heeft.
Nee, DrW is nogal wantrouwig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:23 schreef sigme het volgende:
God der stieren? Je hebt een rode cape?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:25 schreef sigme het volgende:
Geen wonder, als je 'm binnenstebuiten wil keren.
Blijft een moi ploatje.quote:
Nee, je moeder!quote:
Stel je aan. Eindelijk wordt een Wilderstopic verbaggerd en dan is het weer huilen door de linkse knuffelkliek.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef Monidique het volgende:
Aboutaleb: verbranden koran zou volgende stap zijn
Sneu topic.
Maar mensen vinden jou ook sneu, wat is waar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef Monidique het volgende:
Nee hoor, het is gewoon een sneu topic. Off-topic: hoeveel blancostemmen?
Ik heb zelfs 2 keer op D'66 gestemdquote:
Wat een geneuzel. Hij citeert correct. Christenen doen het onderling ook. Om nu onderscheid te maken tussen niet of wel christen zijn is op z'n zachtst gezegd nogal kleinzielig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Te onpas / op een jolige wijze (door een niet-christen) smijten van Bijbelteksten als repliek dat op iemand op D66 had gestemd (en daar kennlijk niet zo''n heel goed gevoel daarover had...) . Ik vind dat geen pas geven. Ik zou zelf ook niet met op een jolige manier gaan smijten met teksten uit de Koran, want dat vind ik net zo goed onnodig...
Een beetje eerbiedig omgaan met teksten uit heilige boeken kan echt geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |