Heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:18 schreef Chewie het volgende:
Je slimheid is toch afkomstig van SK?
moet ik ff zoeken, was in een FB topic volgens mijquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef Monidique het volgende:
In welke dan? Het zou kunnen, hoor, ik vergeet wel eens wat.
Een piano?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef Reya het volgende:
Wat zal ik eens gaan stemmen?
Wat nou Whehehe.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:09 schreef Autodidact het volgende:
Whehehe.
Was het niet ergens in de buurt van Utrecht ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
![]()
Lief dat je iets over me onthouden hebt dat ik niet heb verteld
![]()
Oh wacht, het is niet op initiatief van Gorelap.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:18 schreef pberends het volgende:
Klimaatfilm Al Gore gratis in bioscopen
Gorelap heeft toch naar m'n commentaar geluisterd, ik vroeg me al af waarom zijn dvd 18 euri kost.
Ik hoop dat Gorelap koorts krijgt en dat Gorelaps bruine bonen moet eten en dat Gorelaps lieve buurvrouw tante praat veel langskomtquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh wacht, het is niet op initiatief van Gorelap.
Zondag 30quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:47 schreef sigme het volgende:
Heidelberger CATECHISMUS
of onderwijzing in de Christelijke leer, die in de Nederlandse Gereformeerde Kerken en Scholen geleerd wordt
Bruine bonen/ Weet jewel hoeveel methaan er vrijkomt bij de vertering daarvanquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik hoop dat Gorelap koorts krijgt en dat Gorelaps bruine bonen moet eten en dat Gorelaps lieve buurvrouw tante praat veel langskomt
Meki heeft D66 gestemd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:59 schreef Autodidact het volgende:
Meki geloof ik...
En Meki is links en moslim dus links is moslim en Meki, en dus pro-Noord-Korea. In welk punt van deze cirkelredenering wil jij niet stappen, du_ke?
Ruig konijnquote:
RTL-Z.quote:Justitie onderneemt niets tegen degene die medio augustus een e-mail aan de media gestuurd heeft waarin het overlijden van burgemeester Brouwer-Korf van Utrecht bekend werd gemaakt.
Onvoldoende bewijs
Volgens het Openbaar Ministerie is er onvoldoende bewijs tegen een concrete persoon om iemand voor het mailbericht te vervolgen.
Legionella
In de e-mail stond dat Brouwer-Korf aan een legionellabesmetting was overleden. Zij lag op dat moment inderdaad in het ziekenhuis omdat zij besmet was, maar zij herstelde daarvan. NOS Teletekst en BNR Nieuwsradio meldden haar dood.
Rouvoet zal vier jaar stiekem condooms doorprikken en pillen vervangen door placebo's.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:45 schreef Monidique het volgende:
"Maak het studentes gemakkelijker om tijdens hun studie al kinderen te krijgen."
K voel muh leeghquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb gestemd.
Keuzes maken is zo moeilijk. Gelukkig kon ik het tweemaal proberen dankzij m'n volmacht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:21 schreef Monidique het volgende:
Je hebt je even lekker helemaal leeg gestemd?
Maak ze gek!quote:
GadverdammeLinksquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:35 schreef Monidique het volgende:
De links-elitaire grachtengordelpartij voor mij.
Nog een VVD'er.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:35 schreef Monidique het volgende:
De links-elitaire grachtengordelpartij voor mij.
Deuteronomium 29:20quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:13 schreef du_ke het volgende:
Ik heb het gedaan! Gestemd op D6666666666666666666666666
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |