Er zijn ook mensen met een lul!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kankerlul! (zei ik dat? JA!)
Tsja, maar daar heeft justitie lak aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sluitend bewijs? Vast niet. Maar we weten allemaal wel hoe het ongeveer zit.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:11 schreef Aoristus het volgende:
Nou, als dit geen succesreeks wordt, dan weet ik het niet meer, mensen.
http://www.knack.be/nieuw(...)n25-article1820.htmlquote:Poetin is bang voor spionnen
06/03/2007 15:00
De Russische president Vladimir Poetin heeft een wet goedgekeurd die Russische ambtenaren verbiedt om voor een buitenlandse ngo te werken. De Russische overheid wil met de wet de werkzaamheden van ngo's in het land afremmen.
Poetin wil niet dat Russische ambtenaren zich inlaten met de activiteiten van buitenlandse non-gouvernementele organisaties die in Rusland actief zijn. Poetin paste ook de wet op ngo's aan waardoor deze nu onder strenge overheidscontrole staan.
Daardoor krijgt de Russische staat de bevoegdheid om de ngo's op te leggen wat ze wel en niet mogen doen. De staat zal de activiteiten en financiering van de organisaties controleren. Enkel de door Russische autoriteiten goedgekeurde burgerorganisaties zullen hun werk mogen voortzetten. Amnesty International noemde de wetswijziging "een serieuze aanval op de vrijheid van vereniging".
Spionage
De wet komt er volgens de website van de BBC omdat het Kremlin ervan overtuigd is dat buitenlandse spionnen in de ngo's infiltreren. De ngo's zouden volgens de Russische overheid ook een vertekend beeld van het land weergeven. Ngo's beschuldigen Rusland namelijk regelmatig van schendingen van de mensenrechten.
Een vierde, door Poetin niet uitgesproken, reden kan zijn dat ngo's een rol speelden bij het neerhalen van het pro-Kremlinbeleid in Georgië, Oekraïne en Kyrgizië. Poetin vreest waarschijnlijk een dergelijke revolutie in zijn eigen land.
De Russische geheime dienst FSB beschuldigde ngo's al vaker van spionage. Ook Poetin verklaarde eerder al dat buitenlandse mogendheden de organisaties gebruiken voor politieke doeleinden.
Monddood
De Russische president zorgde er ook al voor dat ngo's een ingewikkelde en lange registratieprocedure moeten doorlopen om in het land te mogen werken. Critici zien dit als de zoveelste poging van Poetin om de democratie aan banden te leggen.
Poetin heeft dan ook de reputatie een leider te zijn met autoritaire neigingen die andersdenkenden monddood wil maken.
Voorruitgang.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef Mutant01 het volgende:
Hmm volgende maand is een spannende maand voor Marokko. Ten eerste word dan bekend of de doodstraf afgeschaft wordt. En ten tweede wordt er waarschijnlijk binnen de VN gepraat over een mogelijke oplossing m.b.t de WS.
Ik zet wel even thee voor je. Ik woon ook dichterbij.quote:
Dankjequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zet wel even thee voor je. Ik woon ook dichterbij.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dankje![]()
Vraag me alleen wel af waar je dichterbij denkt te wonen...?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ooit ergens Drenthe heb gelezen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
![]()
Lief dat je iets over me onthouden hebt dat ik niet heb verteld
![]()
Zeker. Ik ben er van overtuigd dat vroeger alle zomers 100% zonnig warenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het geheugen blijft een mysterieus instrument.
Goedemorgen meneer de Drukker.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:44 schreef Monidique het volgende:
Haoi!
Het is overigens ongeloveloos hoe slim jij bent. Ik kan er met de pet niet bij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:54 schreef Monidique het volgende:
Tuurlijk.
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:03 schreef Monidique het volgende:
Het is soms erg deprimerend.
Waarom is Sidekick deprimerend?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:03 schreef Monidique het volgende:
Het is soms erg deprimerend.
Heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:18 schreef Chewie het volgende:
Je slimheid is toch afkomstig van SK?
moet ik ff zoeken, was in een FB topic volgens mijquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef Monidique het volgende:
In welke dan? Het zou kunnen, hoor, ik vergeet wel eens wat.
Een piano?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef Reya het volgende:
Wat zal ik eens gaan stemmen?
Wat nou Whehehe.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:09 schreef Autodidact het volgende:
Whehehe.
Was het niet ergens in de buurt van Utrecht ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
![]()
Lief dat je iets over me onthouden hebt dat ik niet heb verteld
![]()
Oh wacht, het is niet op initiatief van Gorelap.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:18 schreef pberends het volgende:
Klimaatfilm Al Gore gratis in bioscopen
Gorelap heeft toch naar m'n commentaar geluisterd, ik vroeg me al af waarom zijn dvd 18 euri kost.
Ik hoop dat Gorelap koorts krijgt en dat Gorelaps bruine bonen moet eten en dat Gorelaps lieve buurvrouw tante praat veel langskomtquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh wacht, het is niet op initiatief van Gorelap.
Zondag 30quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:47 schreef sigme het volgende:
Heidelberger CATECHISMUS
of onderwijzing in de Christelijke leer, die in de Nederlandse Gereformeerde Kerken en Scholen geleerd wordt
Bruine bonen/ Weet jewel hoeveel methaan er vrijkomt bij de vertering daarvanquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik hoop dat Gorelap koorts krijgt en dat Gorelaps bruine bonen moet eten en dat Gorelaps lieve buurvrouw tante praat veel langskomt
Meki heeft D66 gestemd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:59 schreef Autodidact het volgende:
Meki geloof ik...
En Meki is links en moslim dus links is moslim en Meki, en dus pro-Noord-Korea. In welk punt van deze cirkelredenering wil jij niet stappen, du_ke?
Ruig konijnquote:
RTL-Z.quote:Justitie onderneemt niets tegen degene die medio augustus een e-mail aan de media gestuurd heeft waarin het overlijden van burgemeester Brouwer-Korf van Utrecht bekend werd gemaakt.
Onvoldoende bewijs
Volgens het Openbaar Ministerie is er onvoldoende bewijs tegen een concrete persoon om iemand voor het mailbericht te vervolgen.
Legionella
In de e-mail stond dat Brouwer-Korf aan een legionellabesmetting was overleden. Zij lag op dat moment inderdaad in het ziekenhuis omdat zij besmet was, maar zij herstelde daarvan. NOS Teletekst en BNR Nieuwsradio meldden haar dood.
Rouvoet zal vier jaar stiekem condooms doorprikken en pillen vervangen door placebo's.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:45 schreef Monidique het volgende:
"Maak het studentes gemakkelijker om tijdens hun studie al kinderen te krijgen."
K voel muh leeghquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb gestemd.
Keuzes maken is zo moeilijk. Gelukkig kon ik het tweemaal proberen dankzij m'n volmacht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:21 schreef Monidique het volgende:
Je hebt je even lekker helemaal leeg gestemd?
Maak ze gek!quote:
GadverdammeLinksquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:35 schreef Monidique het volgende:
De links-elitaire grachtengordelpartij voor mij.
Nog een VVD'er.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:35 schreef Monidique het volgende:
De links-elitaire grachtengordelpartij voor mij.
Deuteronomium 29:20quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:13 schreef du_ke het volgende:
Ik heb het gedaan! Gestemd op D6666666666666666666666666
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |