Hij is op dit moment zelf ontroostbaar en vermoedt dat Amanda's impopulairiteit op hem afgestraald heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet die rat zijn "bezit" nou niet gaan troosten? Nee hoor dat komt niet eens in hem op! Loser. Misschien later als zijn testosserongehalte weer op ontploffen staat.
![]()
ja meer zal er niet uitkomen, zijn alleen aan het slijmenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brainless gooit alles in de strijd voor donderdag.......
dat was het verslag![]()
Vergeet BRONZEN NATASIA nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
GOUDEN HUUB VIERT FEEST MET ZILVEREN SYLVIA.
![]()
Ze verzilveren hun relatie! Eric ..... zal Natasja wel voorbij gaan!
![]()
![]()
De rat probeert, zoals altijd, zijn eigen hachje te redden en dat denkt hij te bewerkstelligen door met de populairste bewoner van het huis te gaan heulen, vermoed ik. Weinig kans Brian.quote:
je moet niet ons feestje verpestenquote:
Wat een lieverd is het toch hè...... neemt alles voor iemand over, zelfs zelfstandig denkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef Dark het volgende:
Brian is de hele dag aan het denken geweest voor Eric!
Echt wel dat hij zo denktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is op dit moment zelf ontroostbaar en vermoedt dat Amanda's impopulairiteit op hem afgestraald heeft.
Nogmaals, dat doet ie om interessant te lijken, snap jequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:09 schreef kijhart het volgende:
arrrgh dat gekut uuuuuhm van die brian
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
Dus even resume: Huub donderdag eruit =45% minder kijkers?
Deze kijker is dan absoluut weg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
owwwwwwww dat zou zóoooooooo geweldig zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
als ze het NK wint geven we haar een Touareq....![]()
Ja die mis ik echt.......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef raggende_annie het volgende:
en japio is direct weer verdwenen
Was het maar waarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
Ik schrok er al van dat ik zo snel een conclusie kon trekken die waarschijnlijk zo correct isquote:
Hmmm... Dan blijven er 175k over?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef raggende_annie het volgende:
dr ligt n blanco enveloppe te wachten
Dat is vrouw eigen............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schrok er al van dat ik zo snel een conclusie kon trekken die waarschijnlijk zo correct is![]()
johquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Dogga het volgende:
Amanda begrijpt weer niet wat eric zegt
Billie lust vast wel een borrel iddquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
Waarom zuipen ze niet en waar is Billie????????????//
dat is alleen maar mooi, als zij ruzie krijgen dan houd Eric Huub zeker in het huisquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Dogga het volgende:
Amanda begrijpt weer niet wat eric zegt
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dat is alleen maar mooi, als zij ruzie krijgen dan houd Eric Huub zeker in het huis
en liegenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian gaat dreigen
Maak je geen zorgen, Amanda is de enige die er echt gevoelig voor isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef scrabbie het volgende:
wat draaft die gozer door die brian. laat talpa ff ingrijpen want die gozer is nu aan het head gamen. denkt ie.
Ik ben erg onder de indruk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian gaat dreigen
Brainless is diep gedaald bij de kijker...dus ze krijgen het moeilijker samen...dat zei ze net...dus als Huub eruit gaat stijgt Brainless.............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
Waarom zit Natasia bij dat gesprek eigenlijk?? Zij zit toch niet voor de villa daar? Dus het is voor haar toch niet belangrijk of Huub er uit gaat of niet![]()
Slim betekend (slank) voor haar nix andersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
tehe, amanda adviseert Eric maar even dat hij haar niet als backup moet zien?slim
![]()
Volgens mij weet ze niet eens wat het betekendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda zit te balen dat Eric zei dat ze onberekenbaar is...![]()
Hij werd ff para... waren zijn letterlijke woorden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef raggende_annie het volgende:
braahaahaajen hoort geluiden
wat een eikel brian je zegt precies nu het juiste tegen ericquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef pronkjewail het volgende:
Brian: Huub is zo sterk dat hij zelfs Sylvia mee naar boven kan trekken, terwijl ze altijd odneraan in de popo stond.
Precies Brian! Daarom moet Eric Huub er absoluut inhouden...des te populairder wordt Eric!
En brainless snapt er ook geen zak van. Hij denkt Eric over te kunnen halen voor donderdag. Dat is net zo'n onbegonnen zaak als brainless zingen leren door Juf Judith.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:14 schreef Taurus het volgende:
Amanda snapt er geen kont van. Die denkt niet speltechnisch, die gaat 't meteen beledigd op zichzelf betrekken![]()
Als Hupert eruit gaat haak ik afquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
Hij graaft zijn eigen grafquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef Maria44 het volgende:
Brian: Huub is zo sterk dat ie iemand mee omhoog kan trekken want Syl stond eerst heel laag.
knap werk Brian.![]()
Jij wint...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Frasier het volgende:
Ik bied 5 euro voor Amanda.
Ook het eerste wat ik dacht (en wat Eric ws. al langer denkt). Stom argument Brian...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef pronkjewail het volgende:
Brian: Huub is zo sterk dat hij zelfs Sylvia mee naar boven kan trekken, terwijl ze altijd odneraan in de popo stond.
Precies Brian! Daarom moet Eric Huub er absoluut inhouden...des te populairder wordt Eric!
Dat gebeurt ook als de Huub stemmers dan niet meer stemmen, dus alle Huub stemmen moeten dan gewoon Sylvia stemmen worden, dat ze in dr uppie gewoon 66 % van de stemmen heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
Brainless is diep gedaald bij de kijker...dus ze krijgen het moeilijker samen...dat zei ze net...dus als Huub eruit gaat stijgt Brainless.............
denkt zij dan...![]()
Miskoopquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Frasier het volgende:
ja ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef Sebi het volgende:
gooi het even op het plasmascherm aub, ik wil weten wat er voor post is...
Heb jij Natasia op 3quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De top 3 uit de populariteitspoll heb ik ook als top 3 in mijn favorieten lijstje.![]()
Is genieten Scan. Net comedy.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik zette net even 5 seconden stream 3 aan, maar SNEL WEER UIT.
Ik kan dat daar niet aanhoren.
érg héquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik zette net even 5 seconden stream 3 aan, maar SNEL WEER UIT.
Ik kan dat daar niet aanhoren.
En Sylvia en Huub respectievelijk eerste en tweede. Je hebt het zelf nog ter sprake gebracht afgelopen week in het desbetreffende topic die je zelf gestart hebt.quote:
Jaa zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou leuk zijn als Huub gewoon op het kantoor gaat zitten ......
Precies!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef Taurus het volgende:
Ik blijf het steeds zó verdacht vinden dat Eric zo eerlijk is naar Brian en Natas. Waarom zou hij willen volhouden bij hen dat hij Huub er misschien wel uit gaat stemmen? Puur voor de fun dat hij 'nee' zegt bij de stemming?Want waarom gooit ie er dan niet gewoon 'n schepje bovenop, gewoon zeggen dat ie 't gaat doen? Maar hij zegt eerlijk tegen hun dat ie twijfelt. Volgens mij is ie tegen beide groepjes eerlijk..
wat? ik luister naar BANquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:20 schreef Myriam1978 het volgende:
dat was heel lief van Huub of heel berekend...
Dacht ik ook. Heb het iets langer volgehouden, 1 minuut, maar het is TE erg !!quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef tipsch het volgende:
Wanneer komt de regel erin dat de populairste bewoner per definitie er niet kan worden uitgestemd?
Welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef Taurus het volgende:
Mensen vinden Huub én Syl leuk samen. Als Sylvia Huub helemaal laat vallen weet ik nog niet of Huub bovenaan zou staan![]()
Ja dat kan niemand verzinnen toch (Als je dit moet schrijven heb jje een topserie) ??? Lig echt in een stuip om die vogel....En het gaaaaaat maar doooooorquote:
ik vraag me af of eric ook zo gek van parabrother wordt, kan toch niet anders ????quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffffff
brian is nu hélemaal gek aan het worden
hij begint er van te stotteren
jezus crist
het gaat goed zo!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffffff
brian is nu hélemaal gek aan het worden
hij begint er van te stotteren
jezus crist
het blijft master!quote:
De kans dat Sylvia hem dan niet binnenhoudt is idd vrij groot, die zal dat verraad gewoon niet op prijs stellen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:22 schreef toneelhaak1 het volgende:
Als Eric Huub laat vallen dan is het kebeurtt met Eric ben ik bang.
Prachtig om te zien en te horen hoe Eric hun (BAN) spelletje meespeeltquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Heb het iets langer volgehouden, 1 minuut, maar het is TE erg !!![]()
![]()
Exactquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef Taurus het volgende:
Ik blijf het steeds zó verdacht vinden dat Eric zo eerlijk is naar Brian en Natas. Waarom zou hij willen volhouden bij hen dat hij Huub er misschien wel uit gaat stemmen? Puur voor de fun dat hij 'nee' zegt bij de stemming?![]()
Dat krijg je er nooit meer voor terug.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Frasier het volgende:
Als Huub eruit is stem ik niet meer. Ik ben zowiezo niet zo'n stemmer. Maar deze keer heb ik toch dagelijks......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook als de Huub stemmers dan niet meer stemmen, dus alle Huub stemmen moeten dan gewoon Sylvia stemmen worden, dat ze in dr uppie gewoon 66 % van de stemmen heeft.
Ik hoop het zó.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:20 schreef flubberdewups het volgende:
Eric zit van binnen zo ontzettend hard te lachen om die domme strategieen van Braindead...![]()
Hij speelt een heel mooi spelletje zusje. Wacht zijn verslag straks maar af naar Huub.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik mag Eric niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |