Jaa zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou leuk zijn als Huub gewoon op het kantoor gaat zitten ......
Precies!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef Taurus het volgende:
Ik blijf het steeds zó verdacht vinden dat Eric zo eerlijk is naar Brian en Natas. Waarom zou hij willen volhouden bij hen dat hij Huub er misschien wel uit gaat stemmen? Puur voor de fun dat hij 'nee' zegt bij de stemming?Want waarom gooit ie er dan niet gewoon 'n schepje bovenop, gewoon zeggen dat ie 't gaat doen? Maar hij zegt eerlijk tegen hun dat ie twijfelt. Volgens mij is ie tegen beide groepjes eerlijk..
wat? ik luister naar BANquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:20 schreef Myriam1978 het volgende:
dat was heel lief van Huub of heel berekend...
Dacht ik ook. Heb het iets langer volgehouden, 1 minuut, maar het is TE erg !!quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef tipsch het volgende:
Wanneer komt de regel erin dat de populairste bewoner per definitie er niet kan worden uitgestemd?
Welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef Taurus het volgende:
Mensen vinden Huub én Syl leuk samen. Als Sylvia Huub helemaal laat vallen weet ik nog niet of Huub bovenaan zou staan![]()
Ja dat kan niemand verzinnen toch (Als je dit moet schrijven heb jje een topserie) ??? Lig echt in een stuip om die vogel....En het gaaaaaat maar doooooorquote:
ik vraag me af of eric ook zo gek van parabrother wordt, kan toch niet anders ????quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffffff
brian is nu hélemaal gek aan het worden
hij begint er van te stotteren
jezus crist
het gaat goed zo!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffffff
brian is nu hélemaal gek aan het worden
hij begint er van te stotteren
jezus crist
het blijft master!quote:
De kans dat Sylvia hem dan niet binnenhoudt is idd vrij groot, die zal dat verraad gewoon niet op prijs stellen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:22 schreef toneelhaak1 het volgende:
Als Eric Huub laat vallen dan is het kebeurtt met Eric ben ik bang.
Prachtig om te zien en te horen hoe Eric hun (BAN) spelletje meespeeltquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Heb het iets langer volgehouden, 1 minuut, maar het is TE erg !!![]()
![]()
Exactquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef Taurus het volgende:
Ik blijf het steeds zó verdacht vinden dat Eric zo eerlijk is naar Brian en Natas. Waarom zou hij willen volhouden bij hen dat hij Huub er misschien wel uit gaat stemmen? Puur voor de fun dat hij 'nee' zegt bij de stemming?![]()
Dat krijg je er nooit meer voor terug.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Frasier het volgende:
Ik bied 5 euro voor Amanda.
Als Huub eruit is stem ik niet meer. Ik ben zowiezo niet zo'n stemmer. Maar deze keer heb ik toch dagelijks......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook als de Huub stemmers dan niet meer stemmen, dus alle Huub stemmen moeten dan gewoon Sylvia stemmen worden, dat ze in dr uppie gewoon 66 % van de stemmen heeft.
Ik hoop het zó.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:20 schreef flubberdewups het volgende:
Eric zit van binnen zo ontzettend hard te lachen om die domme strategieen van Braindead...![]()
Hij speelt een heel mooi spelletje zusje. Wacht zijn verslag straks maar af naar Huub.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik mag Eric niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |