Hmmm... Dan blijven er 175k over?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
Dus even resume: Huub donderdag eruit =45% minder kijkers?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef raggende_annie het volgende:
dr ligt n blanco enveloppe te wachten
Dat is vrouw eigen............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schrok er al van dat ik zo snel een conclusie kon trekken die waarschijnlijk zo correct is![]()
johquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Dogga het volgende:
Amanda begrijpt weer niet wat eric zegt
Billie lust vast wel een borrel iddquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
Waarom zuipen ze niet en waar is Billie????????????//
dat is alleen maar mooi, als zij ruzie krijgen dan houd Eric Huub zeker in het huisquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Dogga het volgende:
Amanda begrijpt weer niet wat eric zegt
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
Dus even resume: Huub donderdag eruit =45% minder kijkers?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dat is alleen maar mooi, als zij ruzie krijgen dan houd Eric Huub zeker in het huis
en liegenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian gaat dreigen
Maak je geen zorgen, Amanda is de enige die er echt gevoelig voor isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef scrabbie het volgende:
wat draaft die gozer door die brian. laat talpa ff ingrijpen want die gozer is nu aan het head gamen. denkt ie.
Ik ben erg onder de indruk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian gaat dreigen
Brainless is diep gedaald bij de kijker...dus ze krijgen het moeilijker samen...dat zei ze net...dus als Huub eruit gaat stijgt Brainless.............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
Waarom zit Natasia bij dat gesprek eigenlijk?? Zij zit toch niet voor de villa daar? Dus het is voor haar toch niet belangrijk of Huub er uit gaat of niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |