Hmmm... Dan blijven er 175k over?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
Dus even resume: Huub donderdag eruit =45% minder kijkers?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef raggende_annie het volgende:
dr ligt n blanco enveloppe te wachten
Dat is vrouw eigen............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schrok er al van dat ik zo snel een conclusie kon trekken die waarschijnlijk zo correct is![]()
johquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Dogga het volgende:
Amanda begrijpt weer niet wat eric zegt
Billie lust vast wel een borrel iddquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
Waarom zuipen ze niet en waar is Billie????????????//
dat is alleen maar mooi, als zij ruzie krijgen dan houd Eric Huub zeker in het huisquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Dogga het volgende:
Amanda begrijpt weer niet wat eric zegt
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dat is alleen maar mooi, als zij ruzie krijgen dan houd Eric Huub zeker in het huis
en liegenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian gaat dreigen
Maak je geen zorgen, Amanda is de enige die er echt gevoelig voor isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef scrabbie het volgende:
wat draaft die gozer door die brian. laat talpa ff ingrijpen want die gozer is nu aan het head gamen. denkt ie.
Ik ben erg onder de indruk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian gaat dreigen
Brainless is diep gedaald bij de kijker...dus ze krijgen het moeilijker samen...dat zei ze net...dus als Huub eruit gaat stijgt Brainless.............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
Waarom zit Natasia bij dat gesprek eigenlijk?? Zij zit toch niet voor de villa daar? Dus het is voor haar toch niet belangrijk of Huub er uit gaat of niet![]()
Slim betekend (slank) voor haar nix andersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
tehe, amanda adviseert Eric maar even dat hij haar niet als backup moet zien?slim
![]()
Volgens mij weet ze niet eens wat het betekendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda zit te balen dat Eric zei dat ze onberekenbaar is...![]()
Hij werd ff para... waren zijn letterlijke woorden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef raggende_annie het volgende:
braahaahaajen hoort geluiden
wat een eikel brian je zegt precies nu het juiste tegen ericquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef pronkjewail het volgende:
Brian: Huub is zo sterk dat hij zelfs Sylvia mee naar boven kan trekken, terwijl ze altijd odneraan in de popo stond.
Precies Brian! Daarom moet Eric Huub er absoluut inhouden...des te populairder wordt Eric!
En brainless snapt er ook geen zak van. Hij denkt Eric over te kunnen halen voor donderdag. Dat is net zo'n onbegonnen zaak als brainless zingen leren door Juf Judith.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:14 schreef Taurus het volgende:
Amanda snapt er geen kont van. Die denkt niet speltechnisch, die gaat 't meteen beledigd op zichzelf betrekken![]()
Als Hupert eruit gaat haak ik afquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |