Hij is op dit moment zelf ontroostbaar en vermoedt dat Amanda's impopulairiteit op hem afgestraald heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet die rat zijn "bezit" nou niet gaan troosten? Nee hoor dat komt niet eens in hem op! Loser. Misschien later als zijn testosserongehalte weer op ontploffen staat.
![]()
ja meer zal er niet uitkomen, zijn alleen aan het slijmenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brainless gooit alles in de strijd voor donderdag.......
dat was het verslag![]()
Vergeet BRONZEN NATASIA nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
GOUDEN HUUB VIERT FEEST MET ZILVEREN SYLVIA.
![]()
Ze verzilveren hun relatie! Eric ..... zal Natasja wel voorbij gaan!
![]()
![]()
De rat probeert, zoals altijd, zijn eigen hachje te redden en dat denkt hij te bewerkstelligen door met de populairste bewoner van het huis te gaan heulen, vermoed ik. Weinig kans Brian.quote:
je moet niet ons feestje verpestenquote:
Wat een lieverd is het toch hè...... neemt alles voor iemand over, zelfs zelfstandig denkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef Dark het volgende:
Brian is de hele dag aan het denken geweest voor Eric!
Echt wel dat hij zo denktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is op dit moment zelf ontroostbaar en vermoedt dat Amanda's impopulairiteit op hem afgestraald heeft.
Nogmaals, dat doet ie om interessant te lijken, snap jequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:09 schreef kijhart het volgende:
arrrgh dat gekut uuuuuhm van die brian
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
Dus even resume: Huub donderdag eruit =45% minder kijkers?
Deze kijker is dan absoluut weg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
owwwwwwww dat zou zóoooooooo geweldig zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
als ze het NK wint geven we haar een Touareq....![]()
Ja die mis ik echt.......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef raggende_annie het volgende:
en japio is direct weer verdwenen
Was het maar waarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
Ik schrok er al van dat ik zo snel een conclusie kon trekken die waarschijnlijk zo correct isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |