Ja duf he ? Syl moet haar bloemen in een vaas zetten. En ze heeft zelf alle 30 vazen in gebruik ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef Sense het volgende:
En natasia meteen weer lullen over Sylvia, terwijl ze net nog 2 uur heel beschaafd heeft zitten praten met haar![]()
Nope dat is een Anita bakquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
als ze het NK wint geven we haar een Touareq....![]()
ja hoor, maar pin me er niet op vastquote:
Waar ze dan elke dag in mag rijden en Natasia een keer per maand één uurtje?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
*visioenen krijgt*quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die zit vast weer te schijten
Als ze écht goed zou oefenen, kan ze best een eind komen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Mamjo is een goede voedingsbodem.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Andersom was logischer geweest.
Ik denk dat Natasia een groepje héle fanatieke SMS'ers heeft.
Het kan toch niet zo zijn dat veel mensen haar echt sympathiek vinden.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
Even geheel off-topic![]()
Wanneer is de auto-rai dit jaar?? Ik weet dat ie laat is maar wanneer precies??
Wees er juist blij mee. Eerlijkheid wordt hier beloond en achterbaksheid afgestraft. Zo hoort 'tquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
FF toch nog een reactie van mij , gecondoleert als zo,n etterbakje eerste staat in de poll is het voor mij duidelijk dat ik naar anderhalve week kijken afhaak, doeg allemaal.
ik trek mij terug.
Dat ze zichzelf wilt vergelijken met Nena is al triest op zichquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze baalt gewoon dat ze die Nena status niet kan evenaren.
Er wordt een poging gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Ze gaan met Eric praten?
Brainless gooit alles in de strijd voor donderdag.......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
IK ga niet naar die streams luisteren met Brainles en Zdngmw enzo dus graag verslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |