Slim betekend (slank) voor haar nix andersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
tehe, amanda adviseert Eric maar even dat hij haar niet als backup moet zien?slim
![]()
Volgens mij weet ze niet eens wat het betekendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda zit te balen dat Eric zei dat ze onberekenbaar is...![]()
Hij werd ff para... waren zijn letterlijke woorden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef raggende_annie het volgende:
braahaahaajen hoort geluiden
wat een eikel brian je zegt precies nu het juiste tegen ericquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef pronkjewail het volgende:
Brian: Huub is zo sterk dat hij zelfs Sylvia mee naar boven kan trekken, terwijl ze altijd odneraan in de popo stond.
Precies Brian! Daarom moet Eric Huub er absoluut inhouden...des te populairder wordt Eric!
En brainless snapt er ook geen zak van. Hij denkt Eric over te kunnen halen voor donderdag. Dat is net zo'n onbegonnen zaak als brainless zingen leren door Juf Judith.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:14 schreef Taurus het volgende:
Amanda snapt er geen kont van. Die denkt niet speltechnisch, die gaat 't meteen beledigd op zichzelf betrekken![]()
Als Hupert eruit gaat haak ik afquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef waxmask het volgende:
Dus even resume: Huub donderdag eruit =45% minder kijkers?
Hij graaft zijn eigen grafquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef Maria44 het volgende:
Brian: Huub is zo sterk dat ie iemand mee omhoog kan trekken want Syl stond eerst heel laag.
knap werk Brian.![]()
Jij wint...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Frasier het volgende:
Ik bied 5 euro voor Amanda.
Ook het eerste wat ik dacht (en wat Eric ws. al langer denkt). Stom argument Brian...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef pronkjewail het volgende:
Brian: Huub is zo sterk dat hij zelfs Sylvia mee naar boven kan trekken, terwijl ze altijd odneraan in de popo stond.
Precies Brian! Daarom moet Eric Huub er absoluut inhouden...des te populairder wordt Eric!
Dat gebeurt ook als de Huub stemmers dan niet meer stemmen, dus alle Huub stemmen moeten dan gewoon Sylvia stemmen worden, dat ze in dr uppie gewoon 66 % van de stemmen heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
Brainless is diep gedaald bij de kijker...dus ze krijgen het moeilijker samen...dat zei ze net...dus als Huub eruit gaat stijgt Brainless.............
denkt zij dan...![]()
Miskoopquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Frasier het volgende:
Ik bied 5 euro voor Amanda.
ja ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef Sebi het volgende:
gooi het even op het plasmascherm aub, ik wil weten wat er voor post is...
Heb jij Natasia op 3quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De top 3 uit de populariteitspoll heb ik ook als top 3 in mijn favorieten lijstje.![]()
Is genieten Scan. Net comedy.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik zette net even 5 seconden stream 3 aan, maar SNEL WEER UIT.
Ik kan dat daar niet aanhoren.
érg héquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik zette net even 5 seconden stream 3 aan, maar SNEL WEER UIT.
Ik kan dat daar niet aanhoren.
En Sylvia en Huub respectievelijk eerste en tweede. Je hebt het zelf nog ter sprake gebracht afgelopen week in het desbetreffende topic die je zelf gestart hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |