Denk dat mensen wachten met openen omdat ze denken dat er dan 4 tegelijk geopend worden... vet irriquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
een cos openen
Het blijft de schuld van een ander.........wat er ook gebeurt bij hem. Hij is wel consequent.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef SIRA het volgende:
jezus christus, wat een sukkel zeg
en maar smoesjes verzinnen waarom 't mis gaat
Wat heb je het toch maar druk met het openen van COSSENquote:
Tis bijna een gave.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:11 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Het blijft de schuld van een ander.........wat er ook gebeurt bij hem. Hij is wel consequent.
Net als met het neuken bedoel je?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:12 schreef Kinga het volgende:
Brian durft gewoon niet, dat houdt hem tegen.
Ik vraag me ook af of die nog wel komtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:11 schreef DaanDobber het volgende:
En de popippol?
effe koffie zetten dit hoef ik niet te horenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Beminnen mannen mijn memmen
Ik wel hoor, ik doe vrolijk mee en mijn lief denkt dat ik gek ben......zit wat in natuurlijk als je kijkt naar de streams van DGKquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:11 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Moeten ze verplicht zingen? Ik kan me niet voorstellen dat je hier vrijwillig aan mee doet.
wordt moeilijk he met amandaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
Denken is het halve werk
Ik heb er een sport van gemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat heb je het toch maar druk met het openen van COSSEN
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik doe vrolijk mee en mijn lief denkt dat ik gek ben......zit wat in natuurlijk als je kijkt naar de streams van DGK![]()
Fijn dat je weer terug bentquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia wil graag haar MBO diploma halen
Daar zit ik ook op te wachten............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:17 schreef rooie3 het volgende:
Juf judith bedankt.
Het was een prachtige avond en wat hebben we plezier gehad om die rat.
Maar nu is het tijd om te gaan.
we moeten naar de popie jopie poll.
Dankje, ik was zaterdag en zondag weg, dus moest héél veel bijlezen, kostte me bijna 2 dagenquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:17 schreef Ole het volgende:
Sjips.. doe ik weer F5 terwijl ik op stream zit
Zie je...........wist het welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Iedereen zit maar aan de nootjes, ik heb er honger van gekregen![]()
Dacht nog aan jequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje, ik was zaterdag en zondag weg, dus moest héél veel bijlezen, kostte me bijna 2 dagenen had het verder druk, maar Bongetje is nu weer actief (met posten)
Daar heb ik geen last van, ik kijk gewoon 1 stream per × in WMP, dus kan ik me ook niet vergissenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:17 schreef Ole het volgende:
Maar ze durft niet aan Judith te vragen : "Hoe moet dat ook alweer?"quote:
Deze 4 volgen ook acteerlessen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
Waarom doet Natasia niet mee met die zangles.... dan hadden we kunnen lachen
Ja waarom is dat? Heeft ze niet hun eigen leraar?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
Waarom doet Natasia niet mee met die zangles.... dan hadden we kunnen lachen
het waren voornamelijk de bewoners die er van overtuigd waren dat ie vandaag wasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens komt die info dat vanavond de popi poll is van goudenhuuub weblog? maar die was toch niet van hem? of is het al algemeen medegedeeld
Zei ze dat echt?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:20 schreef 2live het volgende:
amanda moet oefenen,neurieen, amanda; alsof ik een orgasme heb. Judith; nou dan heb ik iets heel anders gehoord...
ff stiekum verklappen:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens komt die info dat vanavond de popi poll is van goudenhuuub weblog? maar die was toch niet van hem? of is het al algemeen medegedeeld
bepaalde noten zingt ze nit echt stabiel. hoge noten we schitterendquote:
Okejquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Deze 4 volgen ook acteerlessen.
En daar is dit een onderdeel van.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:24 schreef demins het volgende:
Ze zingt het technisch knap, maar heeft te weinig soul!
Oh ja... Ik ben toondoof!
eensch...ze heeft een geschoolde stem...geen kippenvelstem (althans het deed mij niet veel, kan niet voor anderen spreken)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:24 schreef demins het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:24 schreef demins het volgende:
kijk ff naar je eigen avatar en dan zeg ik ondertussen dat je die hele techniek (soms, met een beetje geluk) niet nodig hebt. er zijn mensen die het allemaal goed voor elkaar hadden zonder dat ze goed konden zingenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:24 schreef demins het volgende:
Gezellie dat jullie er weer zijn! Hoe laat kunnen we de uitslag verwachten?quote:
Ja mooi maar te beheerstquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:24 schreef demins het volgende:
zo. Daarom rondt juf Judith nu af.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:25 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: Hoe laat ???
Waar Japio slechts 1 doel heeft in het huis heeft Nasty er ineens weer 19...............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
En Zdngmw heeft het weer over haar ventjuuuu en kindjuuuuuuuuuuus![]()
ja thanksquote:
En daar is weinig voor nodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:25 schreef pronkjewail het volgende:
Yess, popo vanavond! Huub, Syl, Eric:1,2,3.
Dan staat Brian 2x op een avond voor lul!
Mooiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
zo. Daarom rondt juf Judith nu af.
Thx , fijn dat jullie weer postenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Gewoon multifunctioneel zijn: sex hebben terwijl je de streams kijkt en hier post.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja thanks![]()
ik wou net kappen maar blijf nu nog effe zitten
(ik heb geen sexleven meer, man slaapt steeds als ik pas naar bed ga)
![]()
ok dan, thnxquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hahhaha dat had ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:17 schreef Ole het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef Myriam1978 het volgende:
"Judtih wil je hier niet komen wonen?" vraagt Huub. Judith: "Nee, ik heb een leven joh!"![]()
Wij ook al maanden niet meerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
(ik heb geen sexleven meer, man slaapt steeds als ik pas naar bed ga)
![]()
Welkom!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Nou wat Judith laat horen is zeker wel knap hoor !
Btw na maanden deze site/forum gelezen te hebben, toch maar even geregistreerd.
ow gelukkig, kan ik toch nog een beetje op tijd gaan slapenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het gevaar dat Jaap voor een coitus interruptus zorgt door op de streams te verschijnen is te grootquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Gewoon multifunctioneel zijn: sex hebben terwijl je de streams kijkt en hier post.
En Jaap dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Voorspelling uitslag:
1: Huub
2: Sylvia
3: Brian
4. Eric
5. Natasia
6. Amanda
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Gewoon multifunctioneel zijn: sex hebben terwijl je de streams kijkt en hier post.
Ik kom wel even langs:) kan ik gelijk naar voren lopen.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor jullie een kwestie van een muurtje eruit breken
vrouwen kunnen multi tasken, maar hoe doe jij dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee die rat niet hoog.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Voorspelling uitslag:
4. Eric
5. Natasia
6. Amanda
ja zorry, we waren (weer eens) onduidelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef raggende_annie het volgende:
waarom concluderen jullie nu weer allemaal dat er vanavond nog een popipoll komt. er werd gevraagd of het popipollgerucht uit de lucht was gegrepen of dat het al algemeen bevestigd was. het antwoord daarop was(ja dus). maar ik kan uit zo'n knikkend koppie niet afleiden of dat over het eerste of het tweede deel van de vraag gaat
die bezet de plekken 7 t/m 429quote:
geef stijn een kusje van me o ja en de plasma boyquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs:) kan ik gelijk naar voren lopen.
nee ok dan is alles in ordequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja zorry, we waren (weer eens) onduidelijk.Hij komt er zo in
![]()
meer juf judith voor brianquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Dus je man kan ook niet klaarkomen............zielig...........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou mijn man red zich maar alla brian hoor... pfffff dit gaat voor
ik vond 'zo, daarom rond Judith nu af' best wel duidelijk hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Mijn voorspellingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Voorspelling uitslag:
4. Eric
5. Natasia
6. Amanda
goed zo !quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Dat bedoel ik maar!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:26 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
kijk ff naar je eigen avatar en dan zeg ik ondertussen dat je die hele techniek (soms, met een beetje geluk) niet nodig hebt. er zijn mensen die het allemaal goed voor elkaar hadden zonder dat ze goed konden zingen
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus je man kan ook niet klaarkomen............zielig...........![]()
ow die had ik gemist. zag alleen t knikkende koppiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vond 'zo, daarom rond Judith nu af' best wel duidelijk hoor![]()
Toch frappant dat iedereen Japio vergeet..........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn voorspelling
1:Huub
2:Syl
3.Eric
4:Amanda
5:Brian
6:Natasia
Dat hoop ik ook, maar je hebt veel onzekere tienermeisjes die wegdromen bij een 'ervaren' man als Brian die voor ze dicht, liedjes schrijft, gitaar speelt en ze een hoer noemt als ze stout zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn voorspelling
3.Eric
Was alleen de eerste keer naar ik me goed meen te herinnerenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef karweitje het volgende:
Werden de vorige keer de 2 laagste in de PoPo niet op de stoel gezet voor ontslag ?
Zou leuk zijn als ze dit nu weer zouden doen
Nee, dat is al weer ff geleden. Dat zou saai zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef karweitje het volgende:
Werden de vorige keer de 2 laagste in de PoPo niet op de stoel gezet voor ontslag ?
Niet mee door blijven rijden!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Kinga het volgende:
1 koplamp stuk
Yessss please!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Voorspelling uitslag:
4. Eric
5. Natasia
6. Amanda
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar je hebt veel onzekere tienermeisjes die wegdromen bij een 'ervaren' man als Brian die voor ze dicht, liedjes schrijft, gitaar speelt en ze een hoer noemt als ze stout zijn.
Deed Billy nog niet mee?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn voorspelling
3.Eric
jaaaaa laat het please zoooo zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef karweitje het volgende:
Japio zat nog niet in het huis bij het begin van de poll, dus die doet niet mee.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch frappant dat iedereen Japio vergeet..........
zoals ik al zei... plek 7 t/m 429 zijn voor jaap gereserveerdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Billie heeft immuniteit , dus telt nog niet mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet je favoriete vriendjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn voorspelling
3.Eric
gewoon alletwee eruitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, dat is al weer ff geleden. Dat zou saai zijn![]()
Jullie moeten even plek maken voor een stagiaire.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ach gossiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Japio zat nog niet in het huis bij het begin van de poll, dus die doet niet mee.....
That makes sense...... wel jammer, had hem graag uitgekotst willen zien door het publiek.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Japio zat nog niet in het huis bij het begin van de poll, dus die doet niet mee.....
What else is new...........?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jammer, hij had vast bovenaan gestaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
"anders ga ik meteen naar me nest en mij man eens verschrikkelijk laten schrikken
die weet al bijna niet meer hoe het moet"
Dan lijkt ie inderdaad op Brainless.............
het schijnt dat brahaahaajen toondoof isquote:
IK OOK !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
En wéér het downe geneuzel van Brian.... oh wat haat ik dat jong
In nood van hoog saaiheid zou die heroepen kunnen worden,.... uiteraard.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Jullie moeten even plek maken voor een stagiaire.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:37 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Jammer, hij had vast bovenaan gestaan
Volgens mij is hij nog veel meer wat niet gezond is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
het schijnt dat brahaahaajen toondoof is
ik heb zojuist mogen vernemen dat hij er zo in komtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef havefun het volgende:
Wanneer is die Popularitiets poll?
Als dat echt zo is dan is dat wel heel erg onbeschoft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef Sense het volgende:
Volgens Huub schold Brian juf Judith uit...binnensmonds..
Hij kan gewoon geen orders van welke vrouw dan ook accepteren, alleen van zijn moeder. De griezel.
Hmm hoe met ik de knipoog uitleggenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nog steedsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:37 schreef Ilmagnifico het volgende:
DGK redaktie:
De lamp van Juf Judiths auto is kapot.
Ik ben al blij dat ze niet zingen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:40 schreef Lieve het volgende:
Zijn brian en natasja nu constant in de kots modus bezig?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:37 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Jammer, hij had vast bovenaan gestaan
quote:
Ik meen het! Er liep toen een lekkere stagiare rond en die was wat verlegen van de reacties. Hij moet het huis in maar nee, wat kregen we???quote:
als eric huub er uitstemt, dan is hij de volgende die er uitgaat, en dat weet ericquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:39 schreef 2live het volgende:
eric moet kiezen; feesten, of zakelijk inzicht om een sterke speler eruit te krijgen
Sterkste speler eruit?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:39 schreef 2live het volgende:
eric moet kiezen; feesten, of zakelijk inzicht om een sterke speler eruit te krijgen
Dat zou niemand geloven!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef maikel112 het volgende:
als Brian bovenaan staat, is de redactie echt corrupt
HiDiHo! Werk aan de winkel!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef Sense het volgende:
Volgens Huub schold Brian juf Judith uit...binnensmonds..
Hij kan gewoon geen orders van welke vrouw dan ook accepteren, alleen van zijn moeder. De griezel.
Yep, ze moet er harder aan trekkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda kan niet lang iets vasthouden is snel buiten adem
![]()
sorry!!!! Was een quote van brian!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:42 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
als eric huub er uitstemt, dan is hij de volgende die er uitgaat, en dat weet eric
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef Dogga het volgende:
Je zal maar opgegroeid worden met zo een kut stem van zo een dom kind
tering medelijden hiero
en ze moet veel oefenen, te beginnen met vannacht...3x raden met wiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda kan niet lang iets vasthouden is snel buiten adem
![]()
Alweer? vraagt ze nu aan mijquote:
nog een tipje ik ben zooooo ongeduldig staan brainles en zdngmw onderaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
ze moet in ieder geval dr grip verbeterenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, ze moet er harder aan trekken
ja schat, ik heb er al om gegniffeld!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
Beminnen mannen mij memmen
(toe nou....)
Dat is opwindend nieuws! Het zit alleen zo lullig op haar kop geknoopt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia heeft het haar van Mariah Carey, de labiliteit van haar ook...nu de stem nog.
Huub krijgt ook kritiek van osn hoor..dan lees je niet goed..maar zijn leuke dingen zijn veel leuker dan de negatieve dingen af en toe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:43 schreef maril het volgende:
Misschien is het wijselijk om dit forum "de gouden Huub in het huis" te noemen.
werkelijk jullie nemen alles wat hij doet voor geweldig. echt om ziek van te worden.
heb ook besloten alleen naar de streams te kijken en niet meer te mengen in deze discussie, ja of hoe moet je het noemen.....
quote:
hé ja nou voor nu effe danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga mij nu echt afvragen wat je gewend bent...........![]()
Amanda mag wat mij betreft samen met Brian onderaan staan...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
nog een tipje ik ben zooooo ongeduldig staan brainles en zdngmw onderaan![]()
![]()
![]()
PPquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef Meiisjeeh het volgende:
Hooi
Ik zet net de streams aan, waarom zitten ze op de bank ?
Danku Kusjeeh x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |