Denk dat mensen wachten met openen omdat ze denken dat er dan 4 tegelijk geopend worden... vet irriquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
een cos openen
Het blijft de schuld van een ander.........wat er ook gebeurt bij hem. Hij is wel consequent.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef SIRA het volgende:
jezus christus, wat een sukkel zeg
en maar smoesjes verzinnen waarom 't mis gaat
Wat heb je het toch maar druk met het openen van COSSENquote:
Tis bijna een gave.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:11 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Het blijft de schuld van een ander.........wat er ook gebeurt bij hem. Hij is wel consequent.
Net als met het neuken bedoel je?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:12 schreef Kinga het volgende:
Brian durft gewoon niet, dat houdt hem tegen.
Ik vraag me ook af of die nog wel komtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:11 schreef DaanDobber het volgende:
En de popippol?
effe koffie zetten dit hoef ik niet te horenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Beminnen mannen mijn memmen
Ik wel hoor, ik doe vrolijk mee en mijn lief denkt dat ik gek ben......zit wat in natuurlijk als je kijkt naar de streams van DGKquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:11 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Moeten ze verplicht zingen? Ik kan me niet voorstellen dat je hier vrijwillig aan mee doet.
wordt moeilijk he met amandaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
Denken is het halve werk
Ik heb er een sport van gemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat heb je het toch maar druk met het openen van COSSEN
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik doe vrolijk mee en mijn lief denkt dat ik gek ben......zit wat in natuurlijk als je kijkt naar de streams van DGK![]()
Fijn dat je weer terug bentquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia wil graag haar MBO diploma halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |