als eric huub er uitstemt, dan is hij de volgende die er uitgaat, en dat weet ericquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:39 schreef 2live het volgende:
eric moet kiezen; feesten, of zakelijk inzicht om een sterke speler eruit te krijgen
Sterkste speler eruit?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:39 schreef 2live het volgende:
eric moet kiezen; feesten, of zakelijk inzicht om een sterke speler eruit te krijgen
Dat zou niemand geloven!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef maikel112 het volgende:
als Brian bovenaan staat, is de redactie echt corrupt
HiDiHo! Werk aan de winkel!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef Sense het volgende:
Volgens Huub schold Brian juf Judith uit...binnensmonds..
Hij kan gewoon geen orders van welke vrouw dan ook accepteren, alleen van zijn moeder. De griezel.
Yep, ze moet er harder aan trekkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda kan niet lang iets vasthouden is snel buiten adem
![]()
sorry!!!! Was een quote van brian!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:42 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
als eric huub er uitstemt, dan is hij de volgende die er uitgaat, en dat weet eric
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef Dogga het volgende:
Je zal maar opgegroeid worden met zo een kut stem van zo een dom kind
tering medelijden hiero
en ze moet veel oefenen, te beginnen met vannacht...3x raden met wiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda kan niet lang iets vasthouden is snel buiten adem
![]()
Alweer? vraagt ze nu aan mijquote:
nog een tipje ik ben zooooo ongeduldig staan brainles en zdngmw onderaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja zorry, we waren (weer eens) onduidelijk.Hij komt er zo in
![]()
ze moet in ieder geval dr grip verbeterenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, ze moet er harder aan trekken
ja schat, ik heb er al om gegniffeld!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
Beminnen mannen mij memmen
(toe nou....)
Dat is opwindend nieuws! Het zit alleen zo lullig op haar kop geknoopt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia heeft het haar van Mariah Carey, de labiliteit van haar ook...nu de stem nog.
Huub krijgt ook kritiek van osn hoor..dan lees je niet goed..maar zijn leuke dingen zijn veel leuker dan de negatieve dingen af en toe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:43 schreef maril het volgende:
Misschien is het wijselijk om dit forum "de gouden Huub in het huis" te noemen.
werkelijk jullie nemen alles wat hij doet voor geweldig. echt om ziek van te worden.
heb ook besloten alleen naar de streams te kijken en niet meer te mengen in deze discussie, ja of hoe moet je het noemen.....
quote:
hé ja nou voor nu effe danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga mij nu echt afvragen wat je gewend bent...........![]()
Amanda mag wat mij betreft samen met Brian onderaan staan...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
nog een tipje ik ben zooooo ongeduldig staan brainles en zdngmw onderaan![]()
![]()
![]()
PPquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef Meiisjeeh het volgende:
Hooi
Ik zet net de streams aan, waarom zitten ze op de bank ?
Danku Kusjeeh x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |