That makes sense...... wel jammer, had hem graag uitgekotst willen zien door het publiek.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Japio zat nog niet in het huis bij het begin van de poll, dus die doet niet mee.....
What else is new...........?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Japio zat nog niet in het huis bij het begin van de poll, dus die doet niet mee.....
Jammer, hij had vast bovenaan gestaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
"anders ga ik meteen naar me nest en mij man eens verschrikkelijk laten schrikken
die weet al bijna niet meer hoe het moet"
Dan lijkt ie inderdaad op Brainless.............
het schijnt dat brahaahaajen toondoof isquote:
IK OOK !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
En wéér het downe geneuzel van Brian.... oh wat haat ik dat jong
In nood van hoog saaiheid zou die heroepen kunnen worden,.... uiteraard.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, dat is al weer ff geleden. Dat zou saai zijn![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Jullie moeten even plek maken voor een stagiaire.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:37 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Jammer, hij had vast bovenaan gestaan
Volgens mij is hij nog veel meer wat niet gezond is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
het schijnt dat brahaahaajen toondoof is
ik heb zojuist mogen vernemen dat hij er zo in komtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef havefun het volgende:
Wanneer is die Popularitiets poll?
Als dat echt zo is dan is dat wel heel erg onbeschoft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef Sense het volgende:
Volgens Huub schold Brian juf Judith uit...binnensmonds..
Hij kan gewoon geen orders van welke vrouw dan ook accepteren, alleen van zijn moeder. De griezel.
Hmm hoe met ik de knipoog uitleggenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, dat is al weer ff geleden. Dat zou saai zijn![]()
nog steedsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:37 schreef Ilmagnifico het volgende:
DGK redaktie:
De lamp van Juf Judiths auto is kapot.
Ik ben al blij dat ze niet zingen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:40 schreef Lieve het volgende:
Zijn brian en natasja nu constant in de kots modus bezig?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:37 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Jammer, hij had vast bovenaan gestaan
quote:
Ik meen het! Er liep toen een lekkere stagiare rond en die was wat verlegen van de reacties. Hij moet het huis in maar nee, wat kregen we???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |