quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Gewoon multifunctioneel zijn: sex hebben terwijl je de streams kijkt en hier post.
Ik kom wel even langs:) kan ik gelijk naar voren lopen.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Gewoon multifunctioneel zijn: sex hebben terwijl je de streams kijkt en hier post.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor jullie een kwestie van een muurtje eruit breken
vrouwen kunnen multi tasken, maar hoe doe jij dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee die rat niet hoog.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Voorspelling uitslag:
1: Huub
2: Sylvia
3: Brian
4. Eric
5. Natasia
6. Amanda
ja zorry, we waren (weer eens) onduidelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef raggende_annie het volgende:
waarom concluderen jullie nu weer allemaal dat er vanavond nog een popipoll komt. er werd gevraagd of het popipollgerucht uit de lucht was gegrepen of dat het al algemeen bevestigd was. het antwoord daarop was(ja dus). maar ik kan uit zo'n knikkend koppie niet afleiden of dat over het eerste of het tweede deel van de vraag gaat
die bezet de plekken 7 t/m 429quote:
geef stijn een kusje van me o ja en de plasma boyquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs:) kan ik gelijk naar voren lopen.
nee ok dan is alles in ordequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja zorry, we waren (weer eens) onduidelijk.Hij komt er zo in
![]()
meer juf judith voor brianquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Dus je man kan ook niet klaarkomen............zielig...........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou mijn man red zich maar alla brian hoor... pfffff dit gaat voor
ik vond 'zo, daarom rond Judith nu af' best wel duidelijk hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Mijn voorspellingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Voorspelling uitslag:
4. Eric
5. Natasia
6. Amanda
goed zo !quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Dat bedoel ik maar!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:26 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
kijk ff naar je eigen avatar en dan zeg ik ondertussen dat je die hele techniek (soms, met een beetje geluk) niet nodig hebt. er zijn mensen die het allemaal goed voor elkaar hadden zonder dat ze goed konden zingen
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus je man kan ook niet klaarkomen............zielig...........![]()
ow die had ik gemist. zag alleen t knikkende koppiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vond 'zo, daarom rond Judith nu af' best wel duidelijk hoor![]()
Toch frappant dat iedereen Japio vergeet..........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn voorspelling
1:Huub
2:Syl
3.Eric
4:Amanda
5:Brian
6:Natasia
Dat hoop ik ook, maar je hebt veel onzekere tienermeisjes die wegdromen bij een 'ervaren' man als Brian die voor ze dicht, liedjes schrijft, gitaar speelt en ze een hoer noemt als ze stout zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn voorspelling
3.Eric
Was alleen de eerste keer naar ik me goed meen te herinnerenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef karweitje het volgende:
Werden de vorige keer de 2 laagste in de PoPo niet op de stoel gezet voor ontslag ?
Zou leuk zijn als ze dit nu weer zouden doen
Nee, dat is al weer ff geleden. Dat zou saai zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef karweitje het volgende:
Werden de vorige keer de 2 laagste in de PoPo niet op de stoel gezet voor ontslag ?
Niet mee door blijven rijden!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Kinga het volgende:
1 koplamp stuk
Yessss please!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Voorspelling uitslag:
4. Eric
5. Natasia
6. Amanda
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar je hebt veel onzekere tienermeisjes die wegdromen bij een 'ervaren' man als Brian die voor ze dicht, liedjes schrijft, gitaar speelt en ze een hoer noemt als ze stout zijn.
Deed Billy nog niet mee?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn voorspelling
3.Eric
jaaaaa laat het please zoooo zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef karweitje het volgende:
Japio zat nog niet in het huis bij het begin van de poll, dus die doet niet mee.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch frappant dat iedereen Japio vergeet..........
zoals ik al zei... plek 7 t/m 429 zijn voor jaap gereserveerdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Billie heeft immuniteit , dus telt nog niet mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet je favoriete vriendjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn voorspelling
3.Eric
gewoon alletwee eruitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, dat is al weer ff geleden. Dat zou saai zijn![]()
Jullie moeten even plek maken voor een stagiaire.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, dat is al weer ff geleden. Dat zou saai zijn![]()
ach gossiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Japio zat nog niet in het huis bij het begin van de poll, dus die doet niet mee.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |