Daar zit ik ook op te wachten............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:17 schreef rooie3 het volgende:
Juf judith bedankt.
Het was een prachtige avond en wat hebben we plezier gehad om die rat.
Maar nu is het tijd om te gaan.
we moeten naar de popie jopie poll.
Dankje, ik was zaterdag en zondag weg, dus moest héél veel bijlezen, kostte me bijna 2 dagenquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:17 schreef Ole het volgende:
Sjips.. doe ik weer F5 terwijl ik op stream zit
Zie je...........wist het welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Iedereen zit maar aan de nootjes, ik heb er honger van gekregen![]()
Dacht nog aan jequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje, ik was zaterdag en zondag weg, dus moest héél veel bijlezen, kostte me bijna 2 dagenen had het verder druk, maar Bongetje is nu weer actief (met posten)
Daar heb ik geen last van, ik kijk gewoon 1 stream per × in WMP, dus kan ik me ook niet vergissenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:17 schreef Ole het volgende:
Sjips.. doe ik weer F5 terwijl ik op stream zit
Maar ze durft niet aan Judith te vragen : "Hoe moet dat ook alweer?"quote:
Deze 4 volgen ook acteerlessen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
Waarom doet Natasia niet mee met die zangles.... dan hadden we kunnen lachen
Ja waarom is dat? Heeft ze niet hun eigen leraar?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
Waarom doet Natasia niet mee met die zangles.... dan hadden we kunnen lachen
het waren voornamelijk de bewoners die er van overtuigd waren dat ie vandaag wasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens komt die info dat vanavond de popi poll is van goudenhuuub weblog? maar die was toch niet van hem? of is het al algemeen medegedeeld
Zei ze dat echt?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:20 schreef 2live het volgende:
amanda moet oefenen,neurieen, amanda; alsof ik een orgasme heb. Judith; nou dan heb ik iets heel anders gehoord...
ff stiekum verklappen:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens komt die info dat vanavond de popi poll is van goudenhuuub weblog? maar die was toch niet van hem? of is het al algemeen medegedeeld
bepaalde noten zingt ze nit echt stabiel. hoge noten we schitterendquote:
Okejquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Deze 4 volgen ook acteerlessen.
En daar is dit een onderdeel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |