En daar is weinig voor nodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:25 schreef pronkjewail het volgende:
Yess, popo vanavond! Huub, Syl, Eric:1,2,3.
Dan staat Brian 2x op een avond voor lul!
Mooiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
zo. Daarom rondt juf Judith nu af.
Thx , fijn dat jullie weer postenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Gewoon multifunctioneel zijn: sex hebben terwijl je de streams kijkt en hier post.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja thanks![]()
ik wou net kappen maar blijf nu nog effe zitten
(ik heb geen sexleven meer, man slaapt steeds als ik pas naar bed ga)
![]()
ok dan, thnxquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hahhaha dat had ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:17 schreef Ole het volgende:
Sjips.. doe ik weer F5 terwijl ik op stream zit
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef Myriam1978 het volgende:
"Judtih wil je hier niet komen wonen?" vraagt Huub. Judith: "Nee, ik heb een leven joh!"![]()
Wij ook al maanden niet meerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
(ik heb geen sexleven meer, man slaapt steeds als ik pas naar bed ga)
![]()
Welkom!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Nou wat Judith laat horen is zeker wel knap hoor !
Btw na maanden deze site/forum gelezen te hebben, toch maar even geregistreerd.
ow gelukkig, kan ik toch nog een beetje op tijd gaan slapenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het gevaar dat Jaap voor een coitus interruptus zorgt door op de streams te verschijnen is te grootquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Gewoon multifunctioneel zijn: sex hebben terwijl je de streams kijkt en hier post.
En Jaap dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Voorspelling uitslag:
1: Huub
2: Sylvia
3: Brian
4. Eric
5. Natasia
6. Amanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |