ze draagt zoveel bont. Haar kleinkinderen zullen wel automatisch een laagje bont op hun huid hebben. Er zal maar nertsenbont op de mens geevolueerd zijn. 'Het van der Hoeven dekentje'quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:10 schreef Autodidact het volgende:
Oh ja, zij mag wel eens intelligently redesigned worden.
Een beetje gedateerd, niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:44 schreef Autodidact het volgende:
Even kijken. Dat zijn twee namen erbij op mijn conservatieven-to-kill-lijstje:
- Joshua Livestro
- Leon de Winter
- Winny de Jong
- Cor Eberhard
- Michiel Smit
- Hans Wiegel
- Hans van Baalen
- JP Balkenende
- Ab Klink
De Winter begint ook anti-broeikas te worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:42 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Brilletje af en bijgeknipt. Ruige bazen.
Was-ie al een tijdje, hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Winter begint ook anti-broeikas te worden.
Wie zich opwint over Winny de Jong, heeft ze niet allemaal bij elkaar. Ga je opwinden over Bush of Henk Kamp of zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef Autodidact het volgende:
Zijn ze al dood, of niet meer conservatief?
Je kunt je beter opwinden over Winny de Jong, dan er opgewonden van raken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wie zich opwint over Winny de Jong, heeft ze niet allemaal bij elkaar. Ga je opwinden over Bush of Henk Kamp of zo.
my 2 ctsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kunt je beter opwinden over Winny de Jong, dan er opgewonden van raken.
Pre-emptive strike: houd wel het ontstaan van 14 miljoen religies in Nederland tegen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef pberends het volgende:
Ze zijn weer lotje getikt geworden, die Wratzo Nicolai en de SGP: Overheid trekt gevestigde geloven voor
'k Gok dat ze de paus niet eens erkennen joh.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:37 schreef Masterix het volgende:
[..]
Pre-emptive strike: houd wel het ontstaan van 14 miljoen religies in Nederland tegen.
Want als batman erkend profeet wordt, dan ik ook.
Erkent de SGP de Scientology trouwens?
Ga DoomZaak spelen of zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:32 schreef Autodidact het volgende:
Opwinden? Nee, ik knal ze alleen maar overhoop. Da's al.
Studentikoos?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:21 schreef Apropos het volgende:
Wat een genootschap zeg, dat Milli Görüs.
Ik snap de ophef rondom Scientology ook niet... het is gewoon een geloof als elk ander.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:37 schreef Masterix het volgende:
[..]
Pre-emptive strike: houd wel het ontstaan van 14 miljoen religies in Nederland tegen.
Want als batman erkend profeet wordt, dan ik ook.
Erkent de SGP de Scientology trouwens?
Ja, de hele club is nog triester dan de vereniging voor zwakbegaafde SP-stemmers. Maar goed, zolang ze niemand iets aandoen mogen ze er natuurlijk zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:21 schreef Apropos het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kunt je beter opwinden over Winny de Jong, dan er opgewonden van raken.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die met dat counselmannetje? Die was hilarisch, dat ze moesten leren elkaar wat te gunnen enzo![]()
Sindsdien neem ik de uitspraak van The Big Lebowski over: bunch of assholes!
Wat een belachelijk lang nieuwsitem ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:21 schreef Apropos het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Nou, Lars, volgens mij hou je niet meer zoveel van mij. Daar voel ik me oncomfortabel bij."
Met de beentjes over elkaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Nou, Lars, volgens mij hou je niet meer zoveel van mij. Daar voel ik me oncomfortabel bij."
Die kerels zijn al 25 jaar bezig. Je kan niet altijd stoer doen/zijn.quote:
Vroeger waren ze wel stoer. Ze zijn al eeuwen passé. Da's niet stoer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die kerels zijn al 25 jaar bezig. Je kan niet altijd stoer doen/zijn.![]()
Ik ken geen enkel goed nummer van hen. Vieze apen zijn het.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:54 schreef Godslasteraar het volgende:
Metallica, en al die Amerikaanse door marketing-experts in elkaar gelikte muzak, is zeaauu uit de tijd.
Wat is dan wel goede muziek?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel goed nummer van hen. Vieze apen zijn het.
Ik denk voor hem alles met dikke, ronde negerinnenbillen.quote:
Het is moeilijk om in te schatten..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik denk voor hem alles met dikke, ronde negerinnenbillen.
Searchiiiiiiin'! Seek and destroy!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel goed nummer van hen. Vieze apen zijn het.
Doe eens een wilde gok du_ce.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:24 schreef du_ke het volgende:
Onder welke Fokkers is NK populair wolfke?
Dr.Wolffenstein?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok du_ce.
Ronde religieuze wanen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:34 schreef sigme het volgende:
NoordKorea is toch een mooi vredig land vol met blije mensen die het leiderschap wat boven hun gesteld is op handen dragen? Ronder religieuze wanen, heel verlicht.
Het zit ze economisch niet mee, maar dat komt door die lelijke boycot van de Perverse Staten.
Bronquote:Celstraf voor uitdrukking 'Meneer Öcalan'
ISTANBUL (ANP) - De Koerdische politicus Ahmet Türk die PKK-leider Abdullah Öcalan in het openbaar ,,Meneer Öcalan'' heeft genoemd, is dinsdag veroordeeld tot zes maanden cel. Hij is schuldig bevonden aan het ,,verheerlijken van een crimineel''.
De Turkse staat beschouwt Öcalan als een terrorist. De overheid houdt zijn Koerdische Arbeiderspartij (PKK) verantwoordelijk voor de dood van meer dan 30.000 mensen sinds 1984. Öcalan, die in 1999 werd opgepakt, zit een levenslange celstraf uit.
Türk, leider van de Democratische Samenlevingspartij (DTP) die ijvert voor meer culturele en politieke rechten voor de Koerden, noemde Öcalan tijdens een persconferentie in januari herhaaldelijk ,,Meneer Öcalan''.
Het is de tweede keer binnen korte tijd dat Türk tot een gevangenisstraf wordt veroordeeld. Vorige week werd hij tot anderhalf jaar cel veroordeeld omdat zijn partij folders in het Koerdisch had uitgedeeld. Volgens de Turkse wet mag ,,politieke literatuur'' alleen in de Turkse taal worden gedistribueerd.
opmerkelijk dat Japan er zo positief uitsteekt, er zijn daar weer krachten aan de macht die het pacifisme willen verlaten nl.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/s(...)3_07_perceptions.pdf
Toch wel opmerkelijke cijfers. Kijk bijvoorbeeld eens naar wat de Duitsers van Amerikanen vinden en wat de Tuken van de Fransen vinden. Van de Duitsers is het natuurlijk nog wel enigzins voor te stellen, die zitten met een onverwerkt oorlogstrauma van hier tot Stalingrad. Landen die op FOK! onder links waanzinnig populair zijn, zoals Venezuela en Noord-Korea kunnen in de echte wereld niets goed doen. En de Russen vinden zichzelf tof, maar niemand anders deelt die visie.
Ah ok er is er dus toch 1.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:34 schreef sigme het volgende:
NoordKorea is toch een mooi vredig land vol met blije mensen die het leiderschap wat boven hun gesteld is op handen dragen? Zonder religieuze wanen, heel verlicht.
Het zit ze economisch niet mee, maar dat komt door die lelijke boycot van de Perverse Staten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |